Достъп до Тeams

  • 692
  • 15
Здравейте, имам следния проблем - синът ми е задал преди време двустепенна защита за ученическия си акаунт в тиймс чрез приложение за генериране на код. Кодовете са изгубени поради смяна на телефон и сега няма влизане в тиймс. Свързах е се с админа на училището, не успя да направи нищо. Опитах да се свържа с телефон, публикуван на сайта на МОН. Засега натрупа само сметка без да успея да говоря с оператор. Идеи какво може да се направи?
Виж целия пост
# 1
По-скоро трябва да се обърнете към съпорта на самия Тиймс. Иначе в мейла, с който е регистриран няма ли нещо?
Виж целия пост
# 2
Здравейте. Влизал ли е от друго устройство, освен от телефона?
Виж целия пост
# 3
По-скоро трябва да се обърнете към съпорта на самия Тиймс. Иначе в мейляа, с който е регистриран няма ли нещо?
[/quot
Няма нищо на мейла. Профилът не е личен, а ученически, затова си мислех, че не е за спорта на тиймс....
Здравейте. Влизал ли е от друго устройство, освен от телефона?
[/quote
Привет,  да влизал е и от компютър.
Виж целия пост
# 4
Проверете на компютъра, от който е влизал запаметените пароли
Виж целия пост
# 5
Проверете на компютъра, от който е влизал запаметените пароли
Не е това. Паролата си е наред, а беше и подновена. Освен парола изисква и код, който е генериран от приложение. Тези кодове са изгубени. Преди смяна на телефона не е активиран "back up" за приложението и не можем да възстановим кодовете. А всъщност съпорта на Майкрософт прехвърля към форум. Съветите там са да се обърнем към админ....
Виж целия пост
# 6
Инсталирайте си приложението за генериране на кодове на новия телефон и влезте със същия профил в него, който в използвал преди. Кодовете и без това са всеки път различни, няма как да се възстановят и преизползват.
Виж целия пост
# 7
Инсталирайте си приложението за генериране на кодове на новия телефон и влезте със същия профил в него, който в използвал преди. Кодовете и без това са всеки път различни, няма как да се възстановят и преизползват.
Направихме го, не става. Водихме кореспонденция и със съпорта на приложението. Техният отговор е, че ако не е било активирано "back up" - няма да работи.
Виж целия пост
# 8
Кое е приложението и какво означава "не става" ? Вие какво правите, какво очаквате да се получи и какво се получава?
Виж целия пост
# 9
А от компютъра влиза ли си?
Явно ще се наложи да учи от там.
Миналата година знам, че няколко души в гимназията имаха проблем със забранени пароли и от Тиймс получиха нови, но администраторите в училище съдействаха нещо.
Виж целия пост
# 10
Кое е приложението и какво означава "не става" ? Вие какво правите, какво очаквате да се получи и какво се получава?
Приложението е 2FAS. Преди загубата му  с него е сканиран QR-код, видим в акаунта в тиймс и кодовете, които генерира имат символ, че са конкретно за тиймс.  С новото инсталиране на приложението, видимите кодове нямат този символ. Въвеждането им при влизане в тиймс не се приема за верен код.

А от компютъра влиза ли си?
Явно ще се наложи да учи от там.
Миналата година знам, че няколко души в гимназията имаха проблем със забранени пароли и от Тиймс получиха нови, но администраторите в училище съдействаха нещо.
Не може да влезе от което и да е устройство.
Виж целия пост
# 11
А от Тиймс трябва да дадат нов код или профил тогава. Миналата година имахме няколко случая и със съдействието на компютърните специалисти от Тиймс получиха нови. Просто стана малко бавно.
Виж целия пост
# 12
А от Тиймс трябва да дадат нов код или профил тогава. Миналата година имахме няколко случая и със съдействието на компютърните специалисти от Тиймс получиха нови. Просто стана малко бавно.
Кой осъществи връзката с тях, от училището ли?
Виж целия пост
# 13
Да, от училище
Виж целия пост
# 14
Админът на училището не може ли да махне двойната аутентификация?
Може да пробвате да се логне в уеб версията на тиймс. Също в настройките на профила си не може ли да махне стария телефон
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия