Някой ми плаща сметката за вода!

  • 2 417
  • 14
Здравейте, от месец септември някой ми плаща сметката за вода, аз живея под наем плащам си сметките с epay, проблемът е там , че септември и октомври някой ми е платил сметките за вода, собственика е ходил във Вик и са му казали ,че е платено но не могат да му кажат кой е платил. Въпроса ми е ако някой се е объркал и реално си е плащал чужда сметка, може ли да си поиска парите обратно и какво може да стане?
Виж целия пост
# 1
Кьорав карти не играе... в случай, че е станала грешка. Освен ако на добра воля не му дадете пари, няма какво да направи.
Виж целия пост
# 2
Въпроса ми е ако някой се е объркал и реално си е плащал чужда сметка, може ли да си поиска парите обратно и какво може да стане?
Аз съм плащала чужда сметка към мобилен оператор. С бележката доказах, че съм извършила плащането и ми ги прехвърлиха на правилния номер. Ако е платено с карта, извлечение от нея също приемат за доказателство.

Сигнализирали сте, т.е. каквото е зависело от вас, направили сте. Съветът ми е да си отделяте сумите и ако се появят като платени, което вероятно ще стане, да си ги внесете.
Виж целия пост
# 3
Направили сте каквото е необходимо. Когато платецът разбере, че е платил чужда сметка и обжалва,  евентуално ще направят вътрешен трансфер и ще излезе сметката ви неплатена. А може и нищо да не стане. Ако се притеснявате напишете емайл на Водоснабдяване или даже собственикът, щом сте наемател.
Виж целия пост
# 4
В един момент ще трябва да възстановите сумите, така че не ги изхарчвайте. Колкото по-късно се разбере от платеца, че има грешка, толкова по-трудно ще платите, ако не си събирате парите за този момент.
Виж целия пост
# 5
Аз бих писала имейл на ВиК, в който моля да бъде разгледан случая. Да се уведоми лицето, което плаща сметките, да се извърши трансфер на парите и да се покрият неговите задължения. И аз да си платя моите сметки.
Не ми се чака може би с месеци да се усети лицето, че е станала грешка. Искам ситуацията да бъде решена сега, в близките дни, защото иначе все ще занимава ума ми.
Виж целия пост
# 6
Като бивш служител в изипей ще ти кажа, че стават такива грешки. При мен имаше случай с А1. На мой клиент няколко месеца незнаен човек му плащаше телефона. От А1 направиха проверка, че е платено през изипей. Звъннах на централата на изипей, по номера издириха кой го плаща, не ми дадоха информация, но  изтриха номера от профила му и обещаха да му се обадят да му предадат, че е плащал чужд номер да се свърже с моя клиент и той да му възстанови парите. В случая и ти като клиента ми сте съвестни и искате да се оправят нещата.
Пиши до ВиК и виж как е плащано, по скоро ще трябва титуляра на партидата да го направи.
Виж целия пост
# 7
Или са надписали много и не е имало за плащане? На мен ми се е случвало да объркат показанията и докато се изравнят цифрите няколко месеца не плащахме.
Виж целия пост
# 8
Цитат
Като бивш служител в изипей ще ти кажа, че стават такива грешки.
Стават, стават. В родния ми блок преди години по същия начин едно семейство беше платило тока на друго, а "облагодетелстваните" си бяха мълчали нещо като 2-3 месеца. Е, после се разбра и се оправиха някак.
И разбира се, че който е платил по погрешка чужда сметка, може да иска връщане на сумата от този, чиято сметка е платена. А ако грешката е на оператора, може и той сам да си я поправи. Според мен по-добре сигнализирайте за грешката. Не е точно на принципа "имал си бол пари - платил си".
Виж целия пост
# 9
Има и друга гледна точка. Ако аз съм плащал грешно, като открия, ще ме хване яд на мене си и ще пия една студена вода. Не би ми хрумнало да си искам парите преди да видя тази тема.
Виж целия пост
# 10
Много ясно, че парите ще трябва да се върнат, независимо чия е грешката.
Виж целия пост
# 11
Има и друга гледна точка. Ако аз съм плащал грешно, като открия, ще ме хване яд на мене си и ще пия една студена вода. Не би ми хрумнало да си искам парите преди да видя тази тема.
Стават грешки, човек трябва да си следи и да ги коригира, нищо лошо няма в това.
На мен ми се е случвало служител в банката да направи грешка при превод. Човешко е, но всичко е поправимо.
Виж целия пост
# 12
Е чакайте де, този, който плаща чужди сметки как не разбира, че неговата не е платена? Особено пък за А1 - няколко месеца неплатени сметки и те нищо не казват?
Виж целия пост
# 13
Ами сигурно му се водят на него, и когато отива да плаща му казват една обща сума за води, токове, телефони на няколко места  (адреси/населени места ) примерно (моя шеф е така ). Вече ако има някакви фрапираши разлики може човек да се усети и евентуално да гледа бележките, ако междувременно не ги е изгорил в печката.
Виж целия пост
# 14
Правилно са ви казали - ако платецът докаже, че е платил по грешка, ще му възстановят парите, а вие ще трябва да си покриете задълженията. Засега сте направили всичко по силите си - просто не бързайте да изразходвате парите, заделени за сметките.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия