Индексиране на месечният абонамент към теленор.

  • 2 779
  • 75
# 45
Кой закон заобикалят?
Тези условия са предвидени в Общите условия.
Виж целия пост
# 46
Нещо не си разбрал си мисля аз. Изчакай си фактурата и по-рядко ходи в офис..подозирам, че ще ползват сигуацията с индексирането, за да омотат объркани клиенти и да ги принудят да преподписват нови договори. Таргети си имат...всяка неясна ситуация е опция за тях...ако мине номера ...
Често им минава...
Виж целия пост
# 47
На мен също ми се стори малко като уловка тип "ела подпиши нов договор", и наистина в първия момент не се и замислих много.. после обаче потърсих в договора ми и никъде не се споменава за това коя цена ще се индексира и какво ще се случи с промоционалното намаление на пакета. Дано да е било тяхната поредна лъжа за преподписване. Все пак реших да пиша тук, за да го имат на предвид хората които посещават форума.
Виж целия пост
# 48
Ами то дали ще ти го индексират и ще ти се вдигне таксата или ще преподпишеш пак на висока такса, не е ли едно и също? И в двата случая печелят те пари.
Виж целия пост
# 49
Едва ли го карат да преподпише на такса с 60 ст повече от настояща Wink
Виж целия пост
# 50
Ами то не се знае явно с колко ще се индексира. Първо беше едно после получих смс за 3,3%.... Сега пък ново 20, че ще е 5%. 😁Да не стане утре в други ден 7%
Виж целия пост
# 51
Ясно е. Във фактурата ще пише.
Виж целия пост
# 52
Днес получих фактурата от Виваком за месец януари - общо с левче отгоре, а очаквах на всяка услуга по левче.
Комбинирана е - телевизия, интернет, мобилен и стационарен неползван от години, но върви в пакета.
Ще видим по-нататък.
Виж целия пост
# 53
Здравейте аз съм на А1 и днес ми идват нови такси с два двугодишни договора съм увеличение с 1,12лв към кого може да се обърна?Последно февруари платих33,97лева за март ми искат 35,09лева.Обадих се на оператор и ми каза, че имам индексация и на двата договора с близо 4%.
Виж целия пост
# 54
Yettel  са започнали да звънят на клиенти те си които са с безсрочни договори и да ги заплашват, че "...от Юли ще минат на друга по-висока такса която няма да ги устройва и ги задължават да преподпишат нов договор с по-неизгодни условия..."
Някой знае ли да са променили закон скоро, защото не намирам никъде информация.
На какво основание ще променят едностранно договора ми при положение, че безсрочен и не съм длъжна да го подписвам?
Виж целия пост
# 55
Не знам дали при мен е безсрочен. Определено плана, на който съм след няколко месеца щеше да е на по-висока цена ( не преференциалната за договора) понеже изтича. Уж при изтичане на договора се променя и цената на съответния план...До колкото разбрах при преподписване не мога да се върна на по-ниска такса, а само да скоча на по-висока.
Виж целия пост
# 56
Ако сте подписали за две години и след това не преподпишете пак остава безсрочен. Никой не може да ви накара ( ако са ви изгодни условията) да преподпишете нов.

Моя случай е такъв вече 6-7 години не помня колко ( не ми се вади сега договора ) точно не пописвам нищо.

Та въпросът ми е друг Simple Smile .
А именно дали има ПРОМЯНА В ЗАКОНА  едната страна в случая Yettel  да ми налага договор, който не съм подписала едностранно?
Виж целия пост
# 57
Няма промяна в закона, промяна има само в номерцата им....
На мен не с ми звъняли..аз съм като теб.

Не могат да го променят едностранно, но могат да го прекратят...
Виж целия пост
# 58
teta75, на какво основание могат да го прекратят? Това ме втрещи. Никъде не го пише в договорът ми.
Омбудсмана преди години точно за това се "бори" и промениха закона да престане с това ежегодно преподписване ( на който му изнася какво ще плаща след изтичането на "промоционалният пакет").
Т.е аз си има договор. Просто не съм длъжна да преподписвам, защото ме устройва плана...
Виж целия пост
# 59
Ако сте подписали за две години и след това не преподпишете пак остава безсрочен. Никой не може да ви накара ( ако са ви изгодни условията) да преподпишете нов.

Моя случай е такъв вече 6-7 години не помня колко ( не ми се вади сега договора ) точно не пописвам нищо.

Та въпросът ми е друг Simple Smile .
А именно дали има ПРОМЯНА В ЗАКОНА  едната страна в случая Yettel  да ми налага договор, който не съм подписала едностранно?
Е, да но цената на плана ми се променя. Изришно съм предупредена.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия