○ Кои са успешните мотиватори за учене – как да ги търсим и ползваме?
○ Думи – помощници по пътя на знанието – защо развиването на лидерски умения, увереност, себеуважение и правилната самооценка са изключително важни?
○ Как, кога и защо да започнем двуезичното обучение? Има ли риск от "миксиране" на двата езика?
○ Триъгълникът "учител-ученик-родител" – как да търсим баланса?
○ Уважението между учител и ученик – кой трябва да го покаже пръв?
○ Свободата на избора – плюсове и рискове при "даване" на свобода
За да помогне на родителите и учениците, във вторник и петък на вашите въпроси, ще отговаря Деляна Михнева, магистър по корейска история и култура, преподавател по английски и корейски език.

Деляна Михнева
Деляна Михнева е бакалавър по политология в Софийски университет "Св. Кл. Охридски" и има завършена магистратура по корейска култура в The Academy of Korean Studies – Южна Корея. През последните 10 години се занимава активно с образование в няколко направления – като журналист с ресор образование, координатор на младежки проекти в сферата на неформалното образование към неправителствена организация и като преподавател в собствената си школа за езици в София. Деляна Михнева е живяла и преподавала в Южна Корея в продължение на 7 години.
https://1010education.wordpress.com/
https://www.facebook.com/1010educationbulgaria
https://www.instagram.com/1010educationbulgaria/
Темата е част от социалната инициатива на BG-Mamma "Специалистите говорят".
Ако се нуждаете от #консултация в друга сфера, вижте всички #специалисти, които са се включили в кампанията ТУК.
#СпециалиститеГоворят #ЗаедноВкъщи
Правила на консултативните теми във форума