Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Как да се позиционираме успешно в социалните мрежи? Онлайн консултации с Роси Георгиева

  • 1 395
  • 17
Какви качества трябва да притежаваме, за да имаме успех онлайн? Как да разпространим името и бранда си чрез социалните мрежи?

"Личностно израстване, превъзмогване на страховете и бариерите, както и технически знания за социалните мрежи, настройки, аудитории, кампании. Ето това прави срещите ми с много хора Н Е З А Б Р А В И М И.
Моите обучения не са просто учене, а ЦЯЛОСТНА ТРАНСФОРМАЦИЯ!


На вашите въпроси, свързани с новия маркетинг и как да подобрим презентационните си умения в интернет, два пъти седмично (вторник и четвъртък) ще отговаря Роси Георгиева.


Роси Георгиева

Роси Георгиева е онлайн брандинг консултант и специалист по Фейсбук маркетинг, преподавател по Social media marketing във Висше училище по застраховане и финанси, София. Успешно води корпоративни и индивидуални обучения на тема "Името ти може да продава", "Как да се продавам уверено онлайн" и е избрана за "Бизнес жена на годината" в категория "Фейсбук маркетинг" и "Онлайн маркетинг".

Роси Георгиева е собственик и управител на бутикова агенция за дигитален маркетинг "Фейс Профитс" и със знанията си е помогнала на бизнеси в най-различни сфери да увеличат продажбите и разпознаваемостта си онлайн – както в България, така и в чужбина. Автор е на дигиталния наръчник "Новият маркетинг".

www.rosygeorgieva.com
https://www.facebook.com/rosygeorgieva.onlinebranding.sales



Темата е част от социалната инициатива на BG-Mamma "Специалистите говорят".
Ако се нуждаете от #консултация в друга сфера, вижте всички #специалисти, които са се включили в кампанията ТУК.


#СпециалиститеГоворят #дерматология #взаимотношения #красота


Правила на консултативните теми във форума
Виж целия пост
# 1
🙂 5 основни въпроси, които да си зададем, преди да направим #сайт и преди да го ползваме за реклама, чрез социалните мрежи. 🙂
Това ще спести лутане и средства, които може да вложите в изграждането на проекта си. (съвети от практиката)

Цялата статия тук:

www.rosygeorgieva.com/social-products/уебсайт-изработка-и-поддръжка
Виж целия пост
# 2
👍👍Какво се случва с Инстаграм последно време?
1.Нови #стикери - днес видях чисто новa опция за "реакция", която мога да избирам по желание. (в сторитата)
2.Изключително важно е да публикуваме всеки ден, ако може по няколко пъти на ден.
3.Нови опции в рекламирането - reels overlay - #рекламата се появява в горния десен ъгъл на рийла. (може да се види явно в ads manager)
4.Вече с 2 фийда - тези, които сме последвали и тези, които сме посочили за наши фаворити.
5.Рийлс продължават да съм най-ценното съдържание за #Инста, носят много органичен обхват.
6.#Хаштаговете не са от особено много значение, може да постваме до 30, но те по-скоро влияят за search, полето при търсене.
😍😍Изпрати ми запитване, ако искаш да научиш повече и да развиеш #маркетинга си в социалните мрежи.
(консултации, обучения, видео уроци, изработка на уебсайт и онлайн магазин)
Виж целия пост
# 3
👍👍Какво се случва с Инстаграм последно време?

2.Изключително важно е да публикуваме всеки ден, ако може по няколко пъти на ден.


Здравейте!
Сравнително нова съм в Инстраграм и някак ми убягва логиката му.
Бихте ли обяснили защо това е важно? Не се ли пренасища аудиторията,
ако са толкова многобройни публикациите и не спира ли да дава лайкове?
Визирам професионален акаунт.
Виж целия пост
# 4
Здравейте, можете ли да ми кажете какво ще искате да рекламирате там? Личен бранд (консултации, друго?) или сайт с продукти?
Защото това има много голямо значение за съвета, който ще дам.
Логиката на Инстаграм за ежедневното публикуване е, че с постоянни публикации и във фийда и сторита си проправяме път пред многото информация и по този начин достигаме до повече хора. Самият профил се разпространява повече.
Другата логика са визиите - там е много важно как ще изглеждат снимките ни, но най-вече, заради лайковете и самото ангажиране.
Виж целия пост
# 5
Здравейте! Става въпрос за личен бранд на специалист, свързан И с продажба на продукт.
Приоритет в момента е продажбата, т.е. реклама на продукта,
а не само реклама на услугите, предлагани от самия специалист.
Виж целия пост
# 6
Здравейте отново, много е важно да правите реклама и на самия човек, неговото лице и неговата добавена стойност като знания и качества.
Продажбата на самия продукт зависи също от таргета, цената и конкуренцията, разбира се.
Помислете също дали Инстаграм е единствената или основната платформа за продажбата на този продукт.
Инстаграм за мен е повече брандинг и PR.
Не изключвам продажбите, директните, но това значи и по-голям бюджет за реклама.
Виж целия пост
Реклама
# 7
ТЕМА ЗА РАЗМИСЪЛ:
Някак си, започва все по-малко да ми пука за тесногръдието и някакви си за.. очакванията на света. Ставам все по-голям фен на #автентичния маркетинг.
🌴Желанието на човек да го направи по своя начин, но и адаптивността към всичко това.
Не можем да отричаме работещото и актуалното, но можем да “излъжем” себе си, правейки го по своя начин, със своите граници.
Да, имаме си граници. Не всеки е роден с талант, научен и готов да задвижи всичко на момента.😫
И е ясно - няма, няма, нямаааа да се харесваме на всички. Но така или иначе, замислете се. Няма нужда.
🥹Да си консултант, да показваш лицето си онлайн, не е лесно. Колкото си по-успешен, толкова повече печелиш - пари, слава. Но и толкова повече чупиш бариери. Прескачаш статуквото.
Понякога променяш и ценности…

😳Онлайн търговията на продукти има своето предимство. Там, обаче, се иска да си “хиена”. Да следваш модата, да бъдеш в тренда. Да инвестираш много.
(Много мога да говоря за етапите, приликите и разликите в тези 2 направления)
И за двете посоки има похвати. Общото е едно - адапривност и креативност.

😎😎😎На сутрешната ми консултация днес определихме цели 4 таргета. А клиентът работеше само с 1 до този момент…

😍Имаме супер нов слоуган, а визията тепърва ще се променя.
Обаче, работих с двама много готини господа. Които знаеха какво искат и са готови да прескочат границите си, за да постигнат резултати с продуктите, в които вярват.
Истинско вдъхновение.
Успех, момчета, както и на всички, с които ме среща животът.
Благодаря на тези, които ми се доверяват и заедно правим чудеса. 😍❤️❤️

(започвам нов маратон в края на юни - “Как да се продавам уверено онлайн”, пишете за въпроси 🧜‍♀️ учете, докато сте на море) www.rosygeorgieva.com
Виж целия пост
# 8
Здравейте! Става въпрос за личен бранд на специалист, свързан И с продажба на продукт.
Приоритет в момента е продажбата, т.е. реклама на продукта,
а не само реклама на услугите, предлагани от самия специалист.

Здравейте отново, много е важно да правите реклама и на самия човек, неговото лице и неговата добавена стойност като знания и качества.

Продажбата на самия продукт зависи също от таргета, цената и конкуренцията, разбира се.
Помислете също дали Инстаграм е единствената или основната платформа за продажбата на този продукт.
Инстаграм за мен е повече брандинг и PR.
Не изключвам продажбите, директните, но това значи и по-голям бюджет за реклама.
Виж целия пост
# 9
Някак си, започва все по-малко да ми пука за тесногръдието и някакви си за.. очакванията на света. Ставам все по-голям фен на #автентичния маркетинг.

🌴Желанието на човек да го направи по своя начин, но и адаптивността към всичко това.
Не можем да отричаме работещото и актуалното, но можем да “излъжем” себе си, правейки го по своя начин, със своите граници.
Да, имаме си граници. Не всеки е роден с талант, научен и готов да задвижи всичко на момента.😫
И е ясно - няма, няма, нямаааа да се харесваме на всички. Но така или иначе, замислете се. Няма нужда.
🥹Да си консултант, да показваш лицето си онлайн, не е лесно. Колкото си по-успешен, толкова повече печелиш - пари, слава. Но и толкова повече чупиш бариери. Прескачаш статуквото.
Понякога променяш и ценности…

😳Онлайн търговията на продукти има своето предимство. Там, обаче, се иска да си “хиена”. Да следваш модата, да бъдеш в тренда. Да инвестираш много.

(Много мога да говоря за етапите, приликите и разликите в тези 2 направления)
И за двете посоки има похвати. Общото е едно - адапривност и креативност.
😎😎😎На сутрешната ми консултация днес определихме цели 4 таргета. А клиентът работеше само с 1 до този момент…
😍Имаме супер нов слоуган, а визията тепърва ще се променя.
Обаче, работих с двама много готини господа. Които знаеха какво искат и са готови да прескочат границите си, за да постигнат резултати с продуктите, в които вярват.
Истинско вдъхновение.
Успех, момчета, както и на всички, с които ме среща животът.
Благодаря на тези, които ми се доверяват и заедно правим чудеса. 😍❤️❤️
(започвам нов маратон в края на юни - “Как да се продавам уверено онлайн”, пишете за въпроси 🧜‍♀️ учете, докато сте на море)
Виж целия пост
# 10
Уоу, толкова нови неща за #Фейсбук и #Инстаграм Simple Smile
🔥Новата Мета Вселена ще има магазин за пазаруване на виртуални дрехи.
Марк Зукърбърг вече демонстрира това с различни аутфити във Фейсбук публикация.

🔥Нови опции при затворените групи - ще имаме аудио разговори и чатове между членове на групата.

🔥Нови потребителски профили ще имат опции като Бизнес страници - статистики и възможности за реклама - все още се тества в USA.

🔥Рийлс идват и във Фейсбук, скоро ще можем да създаваме кратките рийлове и във фейсбук, с опция за публикуване в календар за пускане в други дни и часове. (за момента в Щатите се ползва тази опция само в Creator Studio)

Какво мислите? Използвате ли Фейсбук или вече сте на вълна Инстаграм и #ТикТок?
(ТикТок ще има секция за онлайн шопинг скоро...)
Виж целия пост
# 11
Напоследък доста често анализирам #ТикТок и причините, поради които тази мрежа е толкова актуална за аудиторията. Вече разбрах - наистина е забавно, интересно и интерактивно. В ТикТок може да видиш хората в много различна и артистична светлина.Innocent
Cold SweatКое е предизвикателството за #бизнеса, обаче? Тук креативността е доста по-изискваща. Необходимо е не просто да имаш хубаво облекло и визия, често се налага да излизаш от зоната си на комфорт и да бъдеш видео актуален - подходяща музика, различни послания, интересни движения (не просто позиране).
Хубавото на ТикТок, обаче, въпреки цялото предизвикателство в криейтив аспект е, че не е чак толкова трудно, невъзможно и изискващо, както е в #Инстаграм. Инстаграм, някак си, изисква прекалено много ТОП визия, която е свързана с определени трендове спрямо външния вид.
Докато в ТикТок някак си можеш да бъдеш много повече себе си, чисто визуално.
Heart DecorationВ смисъл, ти навсякъде можеш да бъдеш себе си, но въпросът е, кое се харесва на аудиторията? Simple Smile
Виж целия пост
# 12
През изминалата седмица имаше голяма миграция на фейсбук странците от новия към стария дизайн. Toзи процес започна преди време, но последните дни е много интензивно при мен и мои колеги. Това мисля, че предизвиква бъгове по рекламите. Имах много странни случаи на забранени страници без причина. Съответно не работещи реклами...Relieved
Дори говорих лично с представители на Фейсбук от чужбина, дамата се казва Рафаела. Обясни ми, че в момента има много проблеми в това отношение. Нормално да е да се случва без основателна причина.
Не се учудвайте, ако ви спре рекламата, поради необясними обстоятелства. Sad

Новите дизайни изглеждат доста практични, но това суичване от личен към бизнес профил често ме бърка.
Какво мислите вие? Rolling Eyes

#marketing #socialmedia #facebookpage #facebookads
Виж целия пост
# 13
Здравейте,

Изграждайки рекламна кампания във Facebook стигам до момента за избиране на целевата аудитория - ограничаване по възраст, пол, местоположение и....интереси.
Тъй като наборът от ключови думи описващи интересите е ограничен, някои са на български, но други са на английски и не се припокриват. В моя случай английските думи са по-подходящи.
Въпросът ми е следният: Как фейсбук свързва даден потребител с определен интерес? Има ли значение, че думата е на английски, а човекът може да не говори английски, да не харесва страници и да не отваря реклами на английски? Буквален превод ли си прави Фейсбук на ключовата дума? Ще има ли успех такава реклама на българския пазар?

Благодаря!

Поздрави,
Мама Лама
Виж целия пост
# 14
Привет, няма проблем да ползвате ключови думи на английски и на български. Понякога това няма особено значение и преводът на български е просто за Вас, във вашия рекламен акаунт.
Не би трябвало да се пропусне някой или нещо, поради това, че включвате интереси на български език. Аз лично наблюдавам размера на интереса, който посочвам и гледам да е максимално голям. А в по-частните случаи слагам и по-малки.
Но по-скоро гледам размерът, за да преценя дали може да обхване повече хора. Принципно, Мета показват размера на Интереса за Фейсбук на световно ниво. И после, спрямо другите настройки - локация, години, пол, той се смалява. Innocent
На някои консултации с клиенти съветвам да се ползват конкретни интереси, на други казвам да не ползват, но това зависи от бизнеса и ситуацията.
Вие с какво се занимавате? Какво продавате? Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия