Рекламите на Нова

  • 1 814
  • 12
От известно време забелязвам значителна разлика между силата на звука на рекламите и останалото съдържание на Нова ТВ.

Ако и други хора са забелязали това и ги дразни и знаят къде трябва да се пусне оплакване да драснат един коментар Hands Pray
Виж целия пост
# 1
примерно 🤔
Виж целия пост
# 2
Това важи за всички реклами.
Виж целия пост
# 3
Това е много стар похват.
Когато има реклами, а те са доста дълги вече, ставам и си върша нещо.
Може да е всичко - от маска за лице до сортиране на пране.
Мерси, но не държа да ми се казва какво трябва да си купя, аз не съм малоумна.
Виж целия пост
# 4
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.
Виж целия пост
# 5
За това винаги спирам звука, когато има такива.
Виж целия пост
# 6
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.
Ммда, обаче този "трик" не е законен и ще им струва няколко хиляди лева като глоба.
Виж целия пост
# 7
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.
Ммда, обаче този "трик" не е законен и ще им струва няколко хиляди лева като глоба.

На кой закон противоречи? (не се заяждам, интересува ме.....)
Виж целия пост
# 8
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.
Ммда, обаче този "трик" не е законен и ще им струва няколко хиляди лева като глоба.

На кой закон противоречи? (не се заяждам, интересува ме.....)
fodokod по-горе е споделил една статия по този повод. Ето извадка
Виж целия пост
# 9
Помня кога приеха това, но помня също, че имаше вратички (или пропуски) и рекламистите се възползваха.
Не ми се рови, но беше нещо свързано с дефиницията на "сила на звука".  Например ако във филма има дори само един взрив на нещо с голяма сила, или певица изпее някое горно до, това формално дава право цялата реклама да е със същата сила на звука, нали?  За да върши работа подобна забрана трябва да се дефинира нещо като осреднена сила на звука или ефективна стойност на звука за цялото предаване, ама е трудна работа. А и все едно никой не следи...
Виж целия пост
# 10
Щом продължават да го правят, значи размера на глобата е незначителен за тях, сравнен с печалбата от рекламата.
Трябва завишаване на глобите, за да имат възпиращ ефект.

Помня кога приеха това, но помня също, че имаше вратички (или пропуски) и рекламистите се възползваха.
Не ми се рови, но беше нещо свързано с дефиницията на "сила на звука".  Например ако във филма има дори само един взрив на нещо с голяма сила, или певица изпее някое горно до, това формално дава право цялата реклама да е със същата сила на звука, нали?  За да върши работа подобна забрана трябва да се дефинира нещо като осреднена сила на звука или ефективна стойност на звука за цялото предаване, ама е трудна работа. А и все едно никой не следи...

Променен е текста на цитираната горе алинея 10 от чцл.75 ЗРТ и той гласи следното:
(10) (Нова - ДВ, бр. 27 от 2013 г., в сила от 01.04.2013 г., изм. - ДВ, бр. 109 от 2020 г., в сила от 22.12.2020 г.) Нивата на звука в аудио-визуалните търговски съобщения и търговските съобщения в радиоуслуги следва да са съобразени с единния стандарт по чл. 4б, ал. 1, т. 2.
Виж целия пост
# 11
Хубаво, ама какво точно гласи този стандарт? Там е ключът от бараката.
Виж целия пост
# 12
Каквото и да гласи, контролните органи да го прилагат, и да проверяват.
Четох го, но е извън моята компетентност и нищо не разбрах.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия