КАУФЛАНД - тема 66

  • 59 437
  • 795
# 150
Намерих един сайт с рецепти на заведения за бързо хранене, американски. Та там има гофрети на КФС https://www.recettesecretes.com/detailEn.asp?receipe=96
Езикът може да се смени на френски.
Виж целия пост
# 151
Новата брошура✩

СВЕЖО ЛЯТО ИЗГОДНИ ЦЕНИ☀️(Двуседмична брошура)
Виж целия пост
# 152
Привет
Има ли тук някой, който ползва кафемашината делонги
от новата брошура ? Прави ли кафенцето хубаво? Благодаря
Имам по- стар модел и искам да я сменям .. доволна съм си , но ще я пращам за село😀
Виж целия пост
# 153
Здравейте!
Търся отзиви за парогенератора на Switch On, който е на промоция от понеделник. Има ли някой, който го е ползвал? Има ли функция самопочистване?
Виж целия пост
# 154
Включвам се да ви предупредя и да изкажа възмущението си от филиала на Кауфланд в Дружба, София.
На рафтовете с преоценените стоки, има голямо количество пакети с боб и леща, на които червените етикети са залепени нарочно на мястото, където пише срока на годност, за да не може да се види. При отлепяне се оказа, че срокът е изтекъл средата на април 2023!!!

И не, това че може да му "няма нищо" дори и след 5 години, не означава, че могат да го продават след посочения срок на годност и то скривайки тази информация, а и цената му въобще не беше "символична", ако това изобщо е от някакво значение.

Най-вероятно прилагат този номер и по другите филиали, добре че си имам едно наум и винаги проверявам и цени и грамажи и всичко, ама е супер досадно вече с тези дребни измами.
Виж целия пост
# 155
Така е, да
Писано е вече в темата, явно е нова практика.
Виж целия пост
# 156
И аз имам известно разочарование. Преди няколко дни купих слушалки (тип тапи)  Switch on. На следващия ден отворихме кутийката и доста неприятно се изненадахме, че вътре са останали само резервните тапи, слушалките ги няма. Разбира се, понеже съм много чевръста, съм изхвърлила хартиената бележка. Писах им да питам моеж ли нещо да се направи само с приложението и получих стандартния отговор, че без хартийката не може. Но краят на мейла успя да ме ядоса повече-  Надяваме се на разбиране от Ваша страна. Амиииии не, не мога да ви разбера, редно е вие да ме разберете- продали сте ми празна кутийка все пак. Не че тези 7-8лв ще ме съборят, но усещането е много неприятно.
Виж целия пост
# 157
Затова се научих всеки път отварям и поглеждам какво има вътре. Случвало се е да купя форми за мъфини с по 1-2 броя по-малко в кутията (а беше запечатана) и др. По ирония, точно когато бързам или по друга причина не проверявам на място съдържанието, после има проблем.😅
Вече за бележката- това си им е стандартният отговор. Но можеш да пробваш на място в магазина с копие от дигиталната бележка /ако ти се занимава/.
Така е, да
Писано е вече в темата, явно е нова практика.
Ако това се отнася за лепенето на стикерите върху срока на годност- не, не е нова практика. Много си е стара даже.😃 Преди редовно в нашия филиал така се лепяха стикерите, не се виждаше срока на годност. После оправиха този проблем. Ако съдя по неколкократни реакции на касиерки, това изобщо не трябва да го правят, а да лепят стикера с намалението: 1) да не е върху срока на годност, 2) да е поне частично върху оригиналния баркод, за да не се таксува по погрешка намаленият продукт на редовната цена.🙂 И трябва да се внимава на касите на самообслужване, ако все пак някой служител се е "разсеял" и е объркал къде да залепи стикера, да закриване с ръка оригиналния баркод (ако се вижда), че е направо невероятно как от всякакъв ъгъл се "лови" оригиналният баркод.😃
Виж целия пост
# 158
И аз имам известно разочарование. Преди няколко дни купих слушалки (тип тапи)  Switch on. На следващия ден отворихме кутийката и доста неприятно се изненадахме, че вътре са останали само резервните тапи, слушалките ги няма. Разбира се, понеже съм много чевръста, съм изхвърлила хартиената бележка. Писах им да питам моеж ли нещо да се направи само с приложението и получих стандартния отговор, че без хартийката не може. Но краят на мейла успя да ме ядоса повече-  Надяваме се на разбиране от Ваша страна. Амиииии не, не мога да ви разбера, редно е вие да ме разберете- продали сте ми празна кутийка все пак. Не че тези 7-8лв ще ме съборят, но усещането е много неприятно.

Когато е от скоро покупката, може с дигитален бон. Отиваш направо на информация и правиш рекламация. Трябват 2-3 вида данни от КБ, които ги пише в приложението.
Виж целия пост
# 159
Включвам се да ви предупредя и да изкажа възмущението си от филиала на Кауфланд в Дружба, София.
На рафтовете с преоценените стоки, има голямо количество пакети с боб и леща, на които червените етикети са залепени нарочно на мястото, където пише срока на годност, за да не може да се види. При отлепяне се оказа, че срокът е изтекъл средата на април 2023!!!

И не, това че може да му "няма нищо" дори и след 5 години, не означава, че могат да го продават след посочения срок на годност и то скривайки тази информация, а и цената му въобще не беше "символична", ако това изобщо е от някакво значение.

Най-вероятно прилагат този номер и по другите филиали, добре че си имам едно наум и винаги проверявам и цени и грамажи и всичко, ама е супер досадно вече с тези дребни измами.

Купуваш лещата, отиваш на информация и съобщаваш, че продуктът е с изтекъл срок на годност. Дължат ти връщане на парите и ваучер 3 лв.

Едно от обещанията на Кауфланд: Ако откриете продукт с изтекъл срок на годност, в знак на извинение ще получите ваучер на стойност 3 лв.
Виж целия пост
# 160
Мен ме дразни, че много от червените етикети са сложени на мястото на грамажа. Аз срокове не гледам, но грамажи - да.
Виж целия пост
# 161
Мен ме дразни, че много от червените етикети са сложени на мястото на грамажа. Аз срокове не гледам, но грамажи - да.
+1. Ама, ако много държа и е изгодно и имам време, ще се разходя до везните при плодовете и зеленчуците и ще претегля.😁
Това за ваучера за три лева не го знаех...А по същия начин ли се процедира, ако им занеса продукт с мушички/гадинки вътре?🙃
Проверих за лещата на кауфландската  арка и при нас я има. Казвате, че е хубава?
Виж целия пост
# 162
И аз имам известно разочарование. Преди няколко дни купих слушалки (тип тапи)  Switch on. На следващия ден отворихме кутийката и доста неприятно се изненадахме, че вътре са останали само резервните тапи, слушалките ги няма. Разбира се, понеже съм много чевръста, съм изхвърлила хартиената бележка.
Аз винаги проверявам съдържанието в кутиите още след каса, докато вървя към изхода. И после слагам касовата бележка в кутията. Но тук не е виновен магазина, а клиентите. Защото все пак до продуктите има пряк достъп.
По този повод днес какво видях, много жално ми стана. Един мъж взе 4 краставици, сложи 2 от тях в торбичка и ги претегли. След като взе етикет и го залепи, сложи и другите две в торбичката. И си викам: какво ли не правят хората от немотия.
Виж целия пост
# 163
Това за ваучера за три лева не го знаех...А по същия начин ли се процедира, ако им занеса продукт с мушички/гадинки вътре?🙃

Гаранцията е за срок на годност само.

По този повод днес какво видях, много жално ми стана. Един мъж взе 4 краставици, сложи 2 от тях в торбичка и ги претегли. След като взе етикет и го залепи, сложи и другите две в торбичката. И си викам: какво ли не правят хората от немотия.

В повечето случаи е от тарикатлък.
Виж целия пост
# 164
Включвам се да ви предупредя и да изкажа възмущението си от филиала на Кауфланд в Дружба, София.
На рафтовете с преоценените стоки, има голямо количество пакети с боб и леща, на които червените етикети са залепени нарочно на мястото, където пише срока на годност, за да не може да се види. При отлепяне се оказа, че срокът е изтекъл средата на април 2023!!!

И не, това че може да му "няма нищо" дори и след 5 години, не означава, че могат да го продават след посочения срок на годност и то скривайки тази информация, а и цената му въобще не беше "символична", ако това изобщо е от някакво значение.

Най-вероятно прилагат този номер и по другите филиали, добре че си имам едно наум и винаги проверявам и цени и грамажи и всичко, ама е супер досадно вече с тези дребни измами.

Купуваш лещата, отиваш на информация и съобщаваш, че продуктът е с изтекъл срок на годност. Дължат ти връщане на парите и ваучер 3 лв.

Едно от обещанията на Кауфланд: Ако откриете продукт с изтекъл срок на годност, в знак на извинение ще получите ваучер на стойност 3 лв.

Така е, ама в случая не знам дали щяха да го приложат, най-вероятно ще кажат, че щом е в "кочината" с преоценените няма проблем да е с изтекъл срок, а и току виж се скарали, че някой е дръзнал да махне лепенката... ExpressionlessJoy
А и не ми е целта да им изпрося 3лв, след като това очевидно няма да им прекрати порочната практика. Имайки предвид, че прикриването на датата е направено с умисъл, вероятно директивата е от по-високо ниво, така че със сигурност са си подготвили отбранителна реч.

Между другото съм се възползвала веднъж от такъв ваучер, понеже бях взела вакумирано сирене с изтекъл срок от нормалните витрини. Не се е налагало да го купувам и да ми връщат парите, просто го занесох на информация докато бях още вътре в магазина, за да си го приберат и ми казаха да изчакам, за да ми дадат ваучер за извинение. Но това считам за случайно недоглеждане, което разбира се е простимо и разбираемо, за разлика от сегашната ситуация.

Иначе ако даваха по три лева на всеки един пакет, би си струвало да ги натоваря всичките... SatisfiedSatisfiedSatisfied
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия