Неуспешен депозит чрез АТМ - Хардуерна грешка

  • 1 529
  • 15
Здравейте, имам следния казус.
Днес реших да си депозирам една сума в сметката чрез банкомат. На четвъртата банкнота банкомата изписа "хардуерна грешка".
В сметката ми сумата не е отразена. За мой късмет хванах банката в края на работния ден и по съвет на банкерката пуснах рекламация. Въпроса ми е някой попадал ли е в такава ситуация? Възстановиха ли му сумата и в какъв срок? Че тоя срок от 1 месец хич не ми допада. Става въпрос за не много голяма сума- 200лв е. Супер ми е притеснено.
Виж целия пост
# 1
Ще я възстановят, когато инкасират банкомата и установят сумата. Не се притеснявай, често се случва и ще преведат парите.
Виж целия пост
# 2
Ще я възстановят, когато инкасират банкомата и установят сумата. Не се притеснявай, често се случва и ще преведат парите.
Благодаря ти за бързия отговор. Дано и банката да действа бързо, че тия пари бяха за лятната ни почивка.
Виж целия пост
# 3
Моите впечатления са, че с малките суми действат по-бързо, вече при четирицифрените суми - тогава се туткат повече. Надявам се бързо да ти се случат нещата. ^
Виж целия пост
# 4
Да, на мм му се случи. Беше малка сума, уникредит. Отиде и писа някаква молба, след две-три седмици му възстановиха сумата.
Виж целия пост
# 5
Здравейте, имам следния казус.
Днес реших да си депозирам една сума в сметката чрез банкомат. На четвъртата банкнота банкомата изписа "хардуерна грешка".
В сметката ми сумата не е отразена. За мой късмет хванах банката в края на работния ден и по съвет на банкерката пуснах рекламация. Въпроса ми е някой попадал ли е в такава ситуация? Възстановиха ли му сумата и в какъв срок? Че тоя срок от 1 месец хич не ми допада. Става въпрос за не много голяма сума- 200лв е. Супер ми е притеснено.

Щом сте уведомили веднага банката, подписали сте се (защото това е доказателството, при банковия служител), в края на работния ден, проверяват наличността и до 2-3 дни се отразява по сметката ви. Казват винаги по-голям срок.
При мен се случи не с цялата сума, а 10 € по-малко. Изписа "хардуерна грешка", влязох  в приложението, видях сумата и уведомих служителя.
Не се притеснявайте, при банките се случва понякога.
Виж целия пост
# 6
Да дам актуална информация и да попитам.
Още в четвъртък ми възстановиха част от сумата - 150лв. Звъннах на някакъв  номер с 0700 и момче, което беше доста любезно ми обясни, че не може да ми даде отговор защо не ми е възстановена цялата сума, на изчакам обаждане от банката. Никой не ми  е звънял все още. Въпроса ми е, има ли вероятност да не ми възстановят другите 50лв? Момчето ми каза също, че трябва да изчакам пълната ревизия на банкомата.
Виж целия пост
# 7
Обадете се пак или идете лично до банката. Кажете им, че не ви устройва връщането на сумата на части, че парите ви трябват веднага и затова сте ги внесли, за да си ги ползвате веднага.
Ако няма ефект, може да им кажете, че сте разочаровани от банката и при това положение на нещата, ще обмислите преместване в друга банка (дори да не го направите). Обикновено това при някои банки дава ефект - не искат да губят клиенти, а да печелят нови.

Иначе технически процедурата е в края на работния ден - още тогава са наясно с банкнотите в повече, свързват с рекламациите на хора като вашия случай, и внасят сумите по сметките им. Има поне 2 нива на подпис (2 различни служители), може вторият да е отсъствал ден-два или повече, затова дават някакъв срок
На мен ми възстановиха парите на втория ден, служителят, който ми се обади, дори ме пита дали липсата не е 10 €, а повече. Толкова странно ми се стори, казах им не, точно 10. Вероятно са имали повече налични пари от хора, които не са забелязали грешка.
Вашата банка предполагам в тези случаи ползва сумите за междубанковите си кредити (затова са ви казали 1 месец срок, което е недопустимо).
Не мисля, че ще се загубят парите ви, в рекламацията сте посочили точната сума.
Виж целия пост
# 8
Обадете се пак или идете лично до банката. Кажете им, че не ви устройва връщането на сумата на части, че парите ви трябват веднага и затова сте ги внесли, за да си ги ползвате веднага.
Ако няма ефект, може да им кажете, че сте разочаровани от банката и при това положение на нещата, ще обмислите преместване в друга банка (дори да не го направите). Обикновено това при някои банки дава ефект - не искат да губят клиенти, а да печелят нови.

Иначе технически процедурата е в края на работния ден - още тогава са наясно с банкнотите в повече, свързват с рекламациите на хора като вашия случай, и внасят сумите по сметките им. Има поне 2 нива на подпис (2 различни служители), може вторият да е отсъствал ден-два или повече, затова дават някакъв срок
На мен ми възстановиха парите на втория ден, служителят, който ми се обади, дори ме пита дали липсата не е 10 €, а повече. Толкова странно ми се стори, казах им не, точно 10. Вероятно са имали повече налични пари от хора, които не са забелязали грешка.
Вашата банка предполагам в тези случаи ползва сумите за междубанковите си кредити (затова са ви казали 1 месец срок, което е недопустимо).
Не мисля, че ще се загубят парите ви, в рекламацията сте посочили точната сума.
Благодаря за отговора. Дала съм им срок до днес и ако няма промяна утре ще отида до банката. Става въпрос за ОББ.
Виж целия пост
# 9
На мен ми се случи два пъти с банкомати на ДСК. Първият път бяха към 1600 лв., които освен това ми трябваха спешно, и се получи много неприятно. Възстановиха ги до стотинка за около две седмици. Вторият път бяха 1160 лв., възстановиха ми сто лева по-малко, толкова показала ревизията на банкомата. Писах жалба - не, и това е. А ги бях броила поне три пъти и знам колко бяха, понеже ми трябваха за нещо конкретно, което струваше толкова.

Дано на Вас да Ви върнат последните 50 лв. - много е неприятно.
Виж целия пост
# 10
На мен ми се случи два пъти с банкомати на ДСК. Първият път бяха към 1600 лв., които освен това ми трябваха спешно, и се получи много неприятно. Възстановиха ги до стотинка за около две седмици. Вторият път бяха 1160 лв., възстановиха ми сто лева по-малко, толкова показала ревизията на банкомата. Писах жалба - не, и това е. А ги бях броила поне три пъти и знам колко бяха, понеже ми трябваха за нещо конкретно, което струваше толкова.

Дано на Вас да Ви върнат последните 50 лв. - много е неприятно.

Не сменихте ли после банката?
Аз за 100 лв, които ми краде една банка, няма да имам съмнение, че трябва да се разделим..
Виж целия пост
# 11
На мен ми се случи два пъти с банкомати на ДСК. Първият път бяха към 1600 лв., които освен това ми трябваха спешно, и се получи много неприятно. Възстановиха ги до стотинка за около две седмици. Вторият път бяха 1160 лв., възстановиха ми сто лева по-малко, толкова показала ревизията на банкомата. Писах жалба - не, и това е. А ги бях броила поне три пъти и знам колко бяха, понеже ми трябваха за нещо конкретно, което струваше толкова.

Дано на Вас да Ви върнат последните 50 лв. - много е неприятно.
Ужас много неприятно.
Аз ходих до банката, жената която ми е приела молбата е в отпуск и затова никой не ми е звъннал.
Управителката се зае да види какво става. Връчиха ми писмо, с което ме уведомяват, че  трябва да изчакам ревизията на банкомата за останалата сума. Лекинко си ги заплаших " Надявам се за 50лв да не се съдим"
Реакцията и беще " А глупости, всичко ще е точно и ще възстановят цялата сума"
Виж целия пост
# 12
...
Аз ходих до банката, жената която ми е приела молбата е в отпуск и затова никой не ми е звъннал.
Управителката се зае да види какво става. Връчиха ми писмо, с което ме уведомяват, че  трябва да изчакам ревизията на банкомата за останалата сума. Лекинко си ги заплаших " Надявам се за 50лв да не се съдим"
Реакцията и беще " А глупости, всичко ще е точно и ще възстановят цялата сума"

Вярвате ли на тези неща?
Сякаш банкоматът е нещо да се опакова, да се ревизира.. Имат софтуер, вижда се всичко, и то за какви ли не по-сложни операции, за наличност, за движение на парите. 50 лв ще ги търсят като игла..
Просто ползват парите ви.

Номерът не е да им кажете, че ще ги съдите (това никой не прави, делото ще продължи дълго и разходите за адвокат ще надхвърлят 50-те лева), а че ще ги смените с друга банка. Само това ги плаши - да загубят клиент.

Иначе такива "грешки с пари" ги завъртат в оборота си, ползват ги за междубанкови кредити, за овърдрафт към други клиенти, печелейки от високата лихва.
Виж целия пост
# 13
Здравейте,  днес ми се случи абсолютно същото на банкомат в клон на Уникредит. Сумата е 2.200 лв. Първо ми казаха, че било нормално и до един час щели да постъпят , но нищо не постъпи. Пуснахме рекламация уж по телефона , казаха ми 7 дневен срок. Попитах ги как ще ме компенсират , казаха че компенсация няма. Сега от това ,което чета тук ще трябва да се моля да ми възстановят цялата сума.... На мен не ми изписа софтуерна грешка, ами след взимането на сумата изписа " операцията е прекратена" и нито ми даде бележка,  нито нищо
Виж целия пост
# 14
Случи ми се лятото - депозитен банкомат ми глътна цялата сума 800 лв, изплю ми картата и никаква бележка не излезе. Веднага влязох в клона, писах Заявление. После като се прибрах чрез контакти в ел. банкиране им пуснах второ писмо за случая. Нещо не ми хареса отношението на тези в офиса - държаха се с мене високомерно. Периодично им пишех в контакти и се обаждах по телефона. Всяко писмо и разговор завършвах, че ако не ми възстановят цялата сума ще ги изтипосам в Бг мама. Давах зор, защото сумата беше вноска в кредитна карта. А там има условия за да не плащам лихва заради строшения им банкомат. Възстановиха я към 20 ден.
От тогава внасям пари само на каса в офис. В кредитната карта вноската е без такса, а по моловете има клонове работещи с удължено работно време.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия