# 15
Здравейте,  днес ми се случи абсолютно същото на банкомат в клон на Уникредит. Сумата е 2.200 лв. Първо ми казаха, че било нормално и до един час щели да постъпят , но нищо не постъпи. Пуснахме рекламация уж по телефона , казаха ми 7 дневен срок. Попитах ги как ще ме компенсират , казаха че компенсация няма. Сега от това ,което чета тук ще трябва да се моля да ми възстановят цялата сума.... На мен не ми изписа софтуерна грешка, ами след взимането на сумата изписа " операцията е прекратена" и нито ми даде бележка,  нито нищо


В какъв срок Ви върнаха парите? Аз имам същия казус, но с ДСК. Пуснах оспорване и после звънях и по телефона, като ми казаха, че оспорването ще бъде с приоритетно разглеждане. Вече 1 седмица чакам и нищо.
Виж целия пост