Въпроси за TBI Bank - 3

  • 13 195
  • 347
# 240
Здравейте, захраних neon картата си за погасяване на стоков кредит, но при опит за погасяване ми изписва че “нещо се обърка”. Да не би да трябва да изчакам определено време сумата да бъде видима в картата или има допълнителна такса при погасяването защото захраних neon картата с точната сума за погасяване?
 
  Не може чрез картата.Трябва с друга. . Доста тъпо. Поне така разбрах от чата,когато и аз питах. Винаги плащах с др.и последно исках с тяхнана...
Та казаха да оставя пари и те автоматично ще ги дръпнат от картата,ама кога не знам 🤣🤣.  Попитайте ,че може и аз да не съм разбрала,но 100% ми даваше грешка винаги. Нали опитвайте с въвждане на картата с номера? Казаха,че тя била в самото приложение и нямало как да бъде качена отново  като разплащателен метод.
Виж целия пост
# 241
Здравейте, захраних neon картата си за погасяване на стоков кредит, но при опит за погасяване ми изписва че “нещо се обърка”. Да не би да трябва да изчакам определено време сумата да бъде видима в картата или има допълнителна такса при погасяването защото захраних neon картата с точната сума за погасяване?
 
  Не може чрез картата.Трябва с друга. . Доста тъпо. Поне така разбрах от чата,когато и аз питах. Винаги плащах с др.и последно исках с тяхнана...
Та казаха да оставя пари и те автоматично ще ги дръпнат от картата,ама кога не знам 🤣🤣.  Попитайте ,че може и аз да не съм разбрала,но 100% ми даваше грешка винаги. Нали опитвайте с въвждане на картата с номера? Казаха,че тя била в самото приложение и нямало как да бъде качена отново  като разплащателен метод.

О, разбирам ама че.. как са го измислили така. Grinning Аз накрая си реших проблема прехвърлих си обратно паричките в моята си карта и погасих чрез нея - всичко е точно, дори ми изпратиха по имейл информация за погасяването на кредита. Да бях още самото начало го направила вместо да си играя на прехвърляния, но нищо.
Виж целия пост
# 242
Здравейте! Радвам се, че попаднах на темата и се надявам да споделите впечатления от работата си с tbi. Засега не съм клиент на банката, но ги заглеждам заради лихвите по депозитите им. Инсталирах си приложението, открих си сметка неон, но ми прави впечатление, че не намирам документи с условията по депозит "мобилно приложение" нито на сайта, нито в приложението. В сайта като цъкна на линка, ми дава грешка, освен това версиите на общите условия и на лихвения бюлетин в приложението и на сайта са различни (с различни начални дати на валидност). Писах си с чат-съпорта, писах и имейл на официалния им контакт... до момента нито отговор, нито промяна в документите вече близо месец. Та.. започнах да се замислям доколко може да им се вярва изобщо и дали да рискувам да им ставам клиент. Някой друг сблъсквал ли се е с подобни проблеми и изобщо, какво е вашето мнение за банката?
Виж целия пост
# 243
Може да им се вярва колкото на всяка друга банка. Парите са гарантирани до сумата, която се гарантира и при останалите банки. Самите условия и лихвен бюлетин са достъпни и през приложението преди да се потвърди откриването на депозита. На сайта са им счупени линковете явно, тук също могат да се видят - https://tbibank.bg/dokumenti/
Виж целия пост
# 244
Ползвам банкови карти и услуги от 18-годишен. През годините само от Алфа банк съм бил по-доволен.
От tbi съм доволен, защото са изгодни, лесни, в мрежата, коректни. Като минус е съпортът - недостатъчно бърз и недостатъчно надежден. Но на фона на останалото, не ми е проблем.
Виж целия пост
# 245
Аз съм клиент на ТБИ от 2016, за депозити. От  както пуснаха Неон си прехвърлих и заплатата към банката. Нямам забележки, всички лихви си идват на падежа.
Виж целия пост
# 246
И на мен понякога ми дава грешка за документи след създаване на депозит например. Изпраща ги на мейла, с който си се регистрирал - в pdf, погледни там.
Виж целия пост
# 247
На 10.02 имам падеж на депозит, който е правен някога в клон, не онлайн.
Имате ли опит дали в такава ситуация ще мога да манипулирам през приложението или ще трябва да отида в офис?
Искам да прехвърля сумата в основната сметка и няма да го подновявам.
Да споделя ситуацията - автоматично е подновен за 2 години в приложението. Има активен бутон да се закрие, но при натискането му се появява съобщение, че понеже депозитът е открит в офис, то и закриването му трябва да е в офис.
Виж целия пост
# 248

Да споделя ситуацията - автоматично е подновен за 2 години в приложението. Има активен бутон да се закрие, но при натискането му се появява съобщение, че понеже депозитът е открит в офис, то и закриването му трябва да е в офис.

По дяволите.
Виж целия пост
# 249
Сейко, не се ядосвай. Той се подновява автоматично по принцип. И без да ходиш в офис дори. Но за да ползваш по-високата лихва от приложението ти трябва откриване на нов депозит и прехвърляне на средствата в него. Иначе подновеният е с по-ниска лихва.
Това е смисълът да идеш в офис, не за самото подновяване, а за закриване и прехвърляне в новия.

RebelHeart, имаш време да го направиш. Открий си нов, имаш 1 месец за довнасяне.
Виж целия пост
# 250

RebelHeart, имаш време да го направиш. Открий си нов, имаш 1 месец за довнасяне.
Аз не съм писал, че имам такива нужди, а че искам да го закрия.
Виж целия пост
# 251
А, извинявай тогава. Не съм разбрала, че не искаш нов.
Виж целия пост
# 252
Аз ще го разбивам моя на по - малки депозити, част от него ще си тегля. Така че ще трябва да се закрие и да се прехвърли по разплащателната.
Виж целия пост
# 253
Прехвърлих депозита в основната сметка в офис.
Ново е за мен, че не ползват никаква хартия вече.
Потвърдих мейл и телефонен номер - искането за закриване на депозита и прехвърлянето изпращат мигновено на мейла, отваря се външен линк в който двустепенно се потвърждава през кодове, които изпращат като СМС - 1 4-цифрен и 1 6-цифрен. Тези кодове един вид заместват подписа. Финалният документ за извършената операция също идва на мейла мигновено.
Доволен съм! Не се ползва никому ненужна хартия и стана завидно бързо.
Виж целия пост
# 254
Имам проблем от днес,  не си виждам задълженията за битови сметки и не мога да ги платя съответно.
Писах на съпорта, предадоха на техническия отдел и цял ден няма промяна.
Има ли някои с такъв проблем?
Отдавна не се бях ядосвала с поддръжката на приложението.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия