Горещ съвет - не ходете в "Цибалаб"!

  • 104 187
  • 49
# 45
В петък взеха кръв на малката в главната Цибалаб. Резултатите трябваше да излезнат в събота до 17ч.Не само, че не излезнаха, но когато звънях да ги питам какво се случва, първо не вдигаха, чак след 15 път вдигнаха. И второ ми казаха, че през уикенда няма лекар и чак в понеделник, ще има резултат. Изследването е за рубеола. Детето ми беше с обрив, но обривът вече мина. Крайно съм разочарована. Днес е понеделник още ги няма резултатите, това е крайно не сериозно. Дори тези проби не се знае стават ли за нещо. Как може да се вярва на резултатите вече? Кракът ми няма да стъпи там вече.
Виж целия пост
# 46
На мен друго ми направи впечатление. За около 30 минути 10.50-11:20-30, ми изкараха резултати за ПКК. Не искам да се вкарвам в някаква световна конспирация, но се чудя как за това време кръвта успя да стигне до централната лаболатория, на Гешов, въпреки, че е близо, но надали са чакали мен да ми вземат кръвта. Че и да пуснат изследването. Не искам да звуча като хипохондрясал дядо, но честно казано ми е малко съмнително.
Виж целия пост
# 47
Искам да кажа, че Цибалаб си свършиха работата, случаят е бил по-сложен, дълго е за обяснение. Пробата за рубеола се оказа положителна, затова изпратиха кръв в централната лаборатория по вирусология Морбили, рубеола, паротит. Така, че си връщам думите си назад.
Виж целия пост
# 48
На мен ми изкараха космически стойности на туморен маркер калпротектин, заради което правих колоноскопия и слава богу се оказа че ми няма нищо. колко са надеждни Цибалаб сами преценете!

И аз искам да споделя моя опит с Цибалаб - антителата ми там бяха 98 BAU/ml, а в Кандиларов - 248 BAU/ml. Огромна разлика. Майка ми, която е микробиолог ми каза за множество грешни положителни изследвания на Трихомона във въпросната лаборатория, които тя самата опровергала. Шокирана съм наистина! И нека хората са информирани.
Виж целия пост
# 49
Това е моя случай за хламидии. Положителни на кръвен и след това от урина. И след курса на лечение с антибиотик си пуснах нов тест, за който става въпрос по - долу:
"МДЛ Цибалаб Вие сте тотален пример за тотално безхаберие и липса на професионализъм. Пускам си тест, които е особено деликатен. Определяте си 5 работни дни за резултат. Пишете си въпросния абсолютен краен срок на картончето. На 5тия от максиму 5 дни, сутринта Ви пиша на чата, колежката Ви отговаря "или след обяд или след 18 часа". Да но на картончето ВИ ясно си пише на 27/07/2023 до 18:00. Звъня на националния телефон, където "техническата" Ви сътрудничка първо нещо държи тон, че съм си позволил да я запозная с проблема ми, след което си давам ID-то. След това се свързва с лаболаторията, и най - спокойно си ми обеснява, как следващия ден до 13 часа. И после ми обеснява най - приятелски, все едно сме си приятели и аз не съм платил нищо за услугата, как определени хора ги работели тези неща и затова било напълно Окай да се забавят. След като й обясних, че не сме приятели, а аз съм Ви КЛИЕНТ /ако персонала Ви може да прави разлика между клиенти, който Ви плаща за услуги/ и махленски приятел, за да може да се държи професионално де. И така стигнахме до момент, където Вашата техническа сътрудничка ми обясни, че била просто техническа сътрудничка и е окай да се бавите след срока, който пак повтарям САМИ си определяте. И в един момент ми обеснява, ако съм си пуснел жалби как сте щели да го анилирате и да ми върнете парите. Извинявам се, но нали разбирате, че след 5 дни чакане и стресиране, съм в правото си да заведа дело за пропуснати ползи, понеже тези 5 дни сте ги загубили на мен, на хората около мен и прочие, и ми причинявате напълно излишен допълнителен стрес и тормоз, като не си спазвате срока, който за 3ти път да подчертая дебело сами сте си задали. Ако тва Ви се струва на Вас и на техническите ВИ сътрудници за нормално, клиента да Ви плаща за услуги с парите си, които може да се окажа, че са му трябвали за нещо друго също спешно, а Вие да не си доставяте услугите в срок и после да се гаврите, според мен имате много извратено разбиране за бизнес, за задължения към клиентите си и за справедливост като цяло. Това ще го посна навсякъде в интернет, защото такова нещо, ако го правеше физическо лице търговец би било някак си окай, а Вие уж сте популярна лаболатория, а си позволявате да се държите толкова непрофесионално и безотговорно към клиентите си. И още нещо, след като определени хора ги работят тези неща, а лицето явно не си е свършило работата, защо сега не вземете по спешност да звъннете на въпросния индивид и да му кажете да си закара д-то в лаболаторията и да не си тръгва докато не изкара резултата, или остава без заплата? Не е ли по - добре вместо да се държите все едно клиентите са Ви ДЛЪЖНИ, да вземете отношение към персонала си и примерно да им отрежете заплатата за не свършена в срок работа, и да изплатите обезщетение, което може да си питате юристите, че със сигурност дължите на клиента."
Съвета е, където и другаде да ходите, понеже в момента и аз нямам идея къде ще ходя от тук нататък, НЕ ХОДЕТЕ В ЦИБАЛАБ. Ако сегашния ми тест излезе положителен, имам 1 ден забавяне (да не говорим, че този ден идва отгоре  на абсолютния им срок от 5 дни дето сами си слагат), та - не мога да с пусна нов тест при тях или другаде, не мога и да се лекувам, не мога да правя секс, защото от ЦибаЛаб си взимат паричките, обаче не си вадят резултатите в срок, а по телефона се държат грубо, аругантно и безотговорно.
НЕ ХОДЕТЕ В ЦИБА ЛАБ от 2009 (когато е тази тема) до днес 2023, нищо не е мръднало!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия