Черен списък на хотелите в България!

  • 386 675
  • 1 850
# 1 845
Не виждам защо сравняваме круши с ябълки. И темата все пак е Черен списък на хотелите в България, а не Гърция срещу Турция, България, Египет и къде ли още не. В крайна сметка всеки почива различно, лошото за един, си е съвсем наред за друг.

Точно така. Аз примерно не харесвам ол инклузив и го избягвам.
Виж целия пост
# 1 846
Девойки, в момента спамите тема, която е “Черен списък на хотели в България“.
Пуснете си друга тема за сравнение на чужбинските, щом това ви вълнува.
Виж целия пост
# 1 847
Да добавя и аз един достоен за тази антикласация: парк-хотел Кюстендил:
- стаите са с вид на ремонтирано соц. общежитие или санаториум. Мебелите изглеждаха като да са останали от същото време - може би '80те на миналия век.
- рецепция и предполагаем лоби бар (беше постоянно тъмен и празен) доста неприветливи
- ресторант с вид и отношение към клиента като в столова. Храната, която е 40 лв. на човек от целия пакет (без никакви напитки, дори вода) свършва бързо, поради наплива от групи и после се изнася каквото има - на закуска най-вече тип форнети.
- неадекватен персонал, очевидно претоварен и с липса на всякакво разбиране за "customer service" - щурат се в ресторанта, за да смогнат да раздигнат и това е разбирането за обслужване.
- въпросната столова е насочена към обслужване на организирани групи туристи, които изглежда са основния поток в това място. Не бих посъветвала индивидуални туристи, очакващи 4 звезден прстой да си хвърлят парите на вятъра - освен организираните групи столовата-ресторант организира и местни масови мероприятия, съответно за гостите на хотела няма места за вечеря (предплатена)
- на претенцията ми за компенсация беше предложен ваучер за намаление за следващо посещение - интересен подход - да повторя омерзителен престой, за който да платя отново, пък било то и с 20% отстъпка?!?
- представилият се за мениджър на ресторанта господин с патронизиращ тон се опитваше да разреши проблема с въпрос "ама какво искате да направим сега". Обясни как той само за ресторанта отговаря и маркетинга и другите отдели трябвало да ни предупредят, че имало масови мероприятия. Тоест отделите нямали връзка един с друг??? Доколкото видях други отзиви, това е стандартна практика - хотела обслужва предимно групи и местни джамборета, а предплатилия през букинг клиент - да не е предплащал.
Интересно как на подобно място се категоризира с 4 звезди??? Бих окачествила цялото това "нещо" като селски тарикатлък - мисля, че най-приляга за цялата ситуация.
Виж целия пост
# 1 848
Добавям къща за гости "Бялата къща", Огняново.

Изобщо не стигнахме до настаняване.
Резервирахме през Букинг заради възможност за безплатно анулиране и това, че не се искаше предварително плащане.

Седмица след това започна телефонния тормоз. Да отменя резервацията през Букинг и да платя директно на тях капаро, веднага. Отказах.

След неколкократни позвънявания, разговорите от любезни ескалираха в заплашване и изнудване, че ако не внесем 50% капаро, няма да ни пазят стаите.
Имали хора за 5 нощувки, а ние сме били само за 2. Всички други плащали капаро, само аз съм отказвала. Обяснявам каква ни е резервацията и че не съм длъжна да внасям капаро, а отсреща чувам: "Аз какво ѝ говоря, тя за какви права имала ми говори, не искам да слушам повече!"


Накрая ни отмениха резервацията през Букинг, като очевидно са ги излъгали, че имат проблеми и не могат да ни настанят.
Виж целия пост
# 1 849
Понеже на букинг плащат 30%, а явно им се свиди, но пък искат да си рекламират хотелчето. Пиши на мейла на букинг, като обясниш ситуацията и изнудването. Най-малкото няма да им рекламират хотела и/или ще ги глобят.
Виж целия пост
# 1 850
О, да. Звънях на Букинг и обясних ситуацията.
Резултатът беше отмяна на резервацията. Надявам се, че поне ще си отбележат някъде, че клиент се е оплакал, че правят опити да се заобикаля Букинг.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия