Някой ползва ли услугите на blizoo?

  • 64 287
  • 306
# 150
Въоръжи се с търпение и ще чакаме утре да споделиш какво е станало.Желая ти успех.
Виж целия пост
# 151
Segolene , след като договора не е подписан никой не може да ви задължи да плащате по тази тарифа. Когато вчера си плащах таксата в офиса на Blizoo пред мен имаше едно семейство, което беше подало жалба срещу тях и въз основа на това си разваляше договора, въпреки, че беше сключен съвсем скоро, доколкото разбрах.
Виж целия пост
# 152
Segolene , след като договора не е подписан никой не може да ви задължи да плащате по тази тарифа.

Точно!  Peace  Дори да се съгласят на 25лв. - отсега ти виждате що за стока са, сами си преценете. Успех!
Виж целия пост
# 153
Аз съм от два месеца на пакета от 30 лв (цифрова, интернет и телефон). На мен ми бе казано, че предоставят безплатен рутер. До тук всичко е о.к. Дойдоха, инсталираха, нагласиха и си заминаха. До преди има няма две седмици - нета става по-бавен, на моменти е ужасно бавен, постоянно се губи връзката с нета, трябва да се рестартира рутера. Някои дни през 15 минути се налага да го рестартираме. Когато им казах, че има проблем и че това не е нета който беше в началото, те казаха че всичко било "от големия трафик". Било много натоварено и т.н. Мисля си дали проблема не е в рутера  newsm78 Моя приятелка също е на Близу, но без техен рутер, тя си е купила друг. Тя няма такива проблеми. Има си нет нон стоп. Съседка, която е на същата цифрова с нет, с техен рутер е също като мен, ту има, ту няма нет.  Незнам вече какво да правя.....
Виж целия пост
# 154
Бистра, помоли да ти сменят рутера.
Най-вероятно няма да откажат.
Виж целия пост
# 155
Бистра, помоли да ти сменят рутера.
Най-вероятно няма да откажат.

Благодаря за съвета, ще питам още утре. Иначе от цифровата тв съм много доволна, от телефона също. Само нета ми е проблема на мен, ама аз основно заради него направих пазарлъка  Embarassed с Близу.
Виж целия пост
# 156
Здравейте!
newsm10 newsm10 newsm10
Днес техниците дойдоха и си прибраха "коледния пакет", дори бяха съгласни с мен, че след като не се проявява разбиране към мен съм права да се откажа.
Сега оставаме само с кабелна и интернет, от които съм доволна.
Дано повече нямам проблеми от такова естество.  Praynig
Виж целия пост
# 157
Браво!
Виж целия пост
# 158
Аз се извинявам, че повдигам темата с подобен въпрос, но....от няколко  дни сме в родителите ми, които ползват услугите на blizoo,  малката докопа дистанционното и натисна нещо....и всичко изчезна  ooooh!....няма инфо, не се вижда на кой канал си в момента, изчезна скалата колко е усилен телевизора и др. такива....та моля за помощ.Натисках наред всички копчета и нищо  Rolling Eyes ....

 
Виж целия пост
# 159
Аз се извинявам, че повдигам темата с подобен въпрос, но....от няколко  дни сме в родителите ми, които ползват услугите на blizoo,  малката докопа дистанционното и натисна нещо....и всичко изчезна  ooooh!....няма инфо, не се вижда на кой канал си в момента, изчезна скалата колко е усилен телевизора и др. такива....та моля за помощ.Натисках наред всички копчета и нищо  Rolling Eyes ....

 
 А на меню показва ли се нещо? Ако се показва пуснете за преинсталиране!
Виж целия пост
# 160
Не, никъде нищо не се показва(ше), дори не можех да набера канал 22 например, само със стрелките, нагоре и надолу  можеше да се работи.....днес го оправих ...но не знам как   newsm78.
Виж целия пост
# 161
Не, никъде нищо не се показва(ше), дори не можех да набера канал 22 например, само със стрелките, нагоре и надолу  можеше да се работи.....днес го оправих ...но не знам как   newsm78.
Важното е, че си оправила проблема  Hug
Виж целия пост
# 162
polly, от Близу не са направили една проста настройка на цифровият приемник, затова се е получило това поведение на дистанционното. Явно ти си оправила нещата без да разбереш как, но за другите да кажа, че появи ли се този проблем натиснете 2 пъти бутона setup на дистанционното и веднага след това бутона ОК. По този начин би трябвало да се оправят нещата и всички бутони да проработят, така сами си правите крайната настройка на приемника.
Виж целия пост
# 163
Мислех си, че тази фирма е стигнала тавана на издънките, но не. Усилено ми късат нервите всеки месец. Това да нямам интернет, цифрова или и двете по 2-3 дни месечно е по-скоро правилно, отколкото изключение.
Броя дните докато изтече договора.
Виж целия пост
# 164
   Два месеца ми късат нервите, единия за 10 дни, втория за 15 дни, ме оставят без всякаква телевизия. А като питам, що не ми намаляват сметката , не можело ,било пакетна услуга, трябвало да плащам цялата сума, независимо дали съм гледала или не!Каква пакетна, като само цифрова ползвам?Решила съм да се оплаквам в КЗП, но не пазя всички разговори, а и повечето бяха по телефона! Ако искаш да си добавиш още платени канали- навсякъде може, ако искаш да се откажеш- никъде не може!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия