Това е поредната тема за оплакване, но този път съм решена да не оставям нещата така!
Ето и каква е случката.
Клиент съм на ОББ (по принуда - там ми внасят заплатата) и за тези 1.5г се нагледах на всякакви непрофесионални изцепки от тяхна страна, които сега няма да изброявам, защото темата не е за ОББ по принцип. Но капката, която преля иначе дълбоката ми чаша, е от снощи. И така... отивам в кварталния супермаркет с дъщеря си. Пазаруваме и отиваме да платим. На касата давам дебитната картата, както съм правила винаги до сега, въвеждам си кода и касиерката след секунди казва: "Картата е отхвърлена!" Няма да обяснявам колко засрамена се почувствах! Но нали е още началото на месеца , казвам: "Не може да бъде, има пари вътре!" И тя: "Не, самата карта е отхвърлена, не плащането!". Добре, че не бях отишла за седмичните покупки, а за дреболии и сметката беше 12-13 лв и имах толкова кеш в мен, та платих. Излязохме и отидох на първия банкомат да проверя какво става.
КАРТАТА Е ВРЕМЕННО БЛОКИРАНА!
Това беше единственото обяснение, няма телефон, на който да звънна да питам защо, няма кратко изречение, обясняващо нещо си... Просто така - блокирана.
Веднага се прибрах и от нета намерих телефон за клиенти на банката. Обадих се (към 19:00ч). Пяха ми песнички, че нямало оператор, искаха да въведа ЕГН, накрая след 4-5 минути се обади една дама. Разказах й какво ми се е случило, казах си имената и тя отвърна:
- Картата Ви е временно блокирана.
- Знам, но защо? Кой я е блокирал?!
- Ние!
- Кога, защо...
- От съборажения за сигурност!
- Ама аз не съм искала
- Госпожоооо, картата е блокирана за Ваше доброооо! Ползвали сте я в съмнително устройство и сме преценили, че е рисковано, затова.
От тук нататък ми беше обяснено, че трябва да ида до РАБОТЕЩ (клиентите на банката знаят каква рядкост е това) банкомат на ОББ, да се обадя тогава пак на същия номер и да ми ПОЗВОЛЯТ да си сменя ПИН кода. И тогава пак ще мога да си я ползвам.
Та имам следните въпроси:
- Защо НИКОЙ по НИКАКЪВ начин не ме е уведомил за това блокиране?!
- Защо плащам такса управление ВСЕКИ месец, след като АЗ се обаждам на банката за МОЯ СМЕТКА, и то трябва да е 2 пъти по 6-7 минути!
- Къде бих могла да се оплача от тази несправедливост? В самата банка, в някаква институция...
Ако на някой друг му се е случвало, към кого се обърнахте, моля споделете