Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на стоматолозите

  • 298 660
  • 528
# 525
Ама тя може въобще да няма договор с тях! За зъболекари не са задължителни. А цитата е извадка и касае само тези които имат сключен договор.Не е коректно,да сте се съгласили за едно ,а те да ви дават друго. Все едно да търся на пазара лук,те да ми пробутват чесън. Мисля,че трябва да седнете да поговорите,да извикате и зъботехник и да обсъдите нещата. Моят зъболекар за една коронка вика зъботехник и заедно вземаме решенията за цвят и ми обясняват всичко. Аз имах мое виждане за цвета и се съобразиха с мен. Е после го коригирахме де ,ама вече си знам урока и не им се меся.
Виж целия пост
# 526
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...
Има ли ясни правила за информираното съгласие? И двете страни ли имат копие? Трябва ли задължително да е писмено, над каква сума, или въобще за всичко, което ще се прави?
Ако уговорката е устна, зъболекарката ще каже - ами тя така ги искаше, и край. И аз исках преди няколко години да дам един на съд, като се консултирах с едно НПО за защита на правата на пациентите, ми казаха, че ще е трудно, всичко трябва да се докаже, че е така, както казвам аз, и накрая се отказах.
Писах негативно мнение по разни сайтове, веднага някакви хора след мен писаха позитивни, за да се загуби моето мнение сред техните.
Но ако има документи по случая, може би си струва.

Да, това е огромния проблем в случая - работата е заплатена, те винаги могат да си измият ръцете с факта, че договоркате е устна. Нямам договор, в който изрично да пише, че сме се разбрали за единични коронки. Но кой отива на зъболекар и иска договор? Да, ще подам жалби до Комисията за защита на пациентите, дано успеят да ми помогнат.
Виж целия пост
# 527
Комисия за защитата на потребителите.

Дадоха ли ти поне касов бон, на който пише за какво плащаш?
Ако не са, може да подадеш жалба в НАП.

Това е медицински стандарт по зъботехника. Ако е имало нарушения по него, може да подадеш жалба и до Министерството на здравеопазването.

https://www.mh.government.bg/media/filer_public/6b/82/6b825165-b … t_zabotehnika.pdf


Българска асоциация за закрила на пациентите

https://www.patient.bg/comp_bg.php
Виж целия пост
# 528
Споделям какво ми отговориха от комисия за защита на пациентите, смятам, че може да е полезно и на други хора, попадали в моята ситуация :

За да бъде извършена проверка и да бъдат наложени санкции е необходимо да сезирате по официален път (в писмен вид) следните институции:
1. Директорът на клиниката;
2. Изпълнителна агенция "Медицински надзор" (ИАМН). Това е институцията, ангажирана от държавата да извършва проверки и налага санкции в случаите, в които е налице липса на качество при предоставянето на медицински услуги. Може да изпратите жалбата и по електронен път, но едва след като бъде оформена.
3. Български зъболекарски съюз, "Комисия по професионална етика".Това е институцията, ангажирана от държавата да извършва проверки и налага санкции в случаите, в които се засяга морално-етичната страна в съсловната организация.
4. Комисията за защита на потребителя.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия