Втора или Първа АЕГ?

  • 41 229
  • 146
От една година 2 АЕГ "Томас Джеферсън" се помещава в нова сграда, на ново и комуникативно място. Много ми се иска да науча повече за учителите, условията и възможностите, които предоставя това училище. Смятате ли, че ако мога да избирам между 1 АЕГ и 2 АЕГ, Втора английска е достоен конкурент и по нищо не отстъпва на Първа АЕГ?
Пиша това понеже до преди година в Първа английска се влизаше с по-висок бал. И ако мога да избирам между двете, абстрахирайки се от мястото им, на коя да се спра?
Виж целия пост
# 1
foxysilver, аз също си задавам точно тези въпроси, затова от седмокласната тема скокнах и тук Simple Smile. Дъщеря ми предпочита 1АЕГ, но през последните 1-2 години все по-често чувам положителни отзиви и за 2 АЕГ. Честно казано, обаче не съм сигурна дали някой хора не приравянват доброто ниво на училището само с това, че е в нова и хубава сграда. Материалната база има значение, но лично за мен това не е най-същественото. Местоположението също не е фактор за мен, така или иначе детето ще пътува с кола в едната посока и с градския транспорт в обратаната посока. Разбира се, ще съм много щастлива ако бала на детето (33,178) Praynig е достатъчен за приемане в едната от двете английски гимназии, но продължавам да се чудя дали няма да е грешка ако избрем 1АЕГ пред 2АЕГ. Надявам се да се включат и по-информирани мами или просто да споделят впечатления от едното или от другото училище. А и още нещо, чудя се дали в 2АЕГ има учители англичани.
Виж целия пост
# 2
Мога да дам информация за 1АЕГ, но е малко старичка. Дъщеря ми завърши 1АЕГ преди 2 години. Екипа на учители при които попадна общо взето беше добър. Случи на страхотни преподаватели  по математика, български и литература, по английски А и английски В.
Имам и син, който сега е 6 клас и се интересувам също какво е преподаването във 2АГ и по-скорошна информация за Първа.
Виж целия пост
# 3
Големият ми син завършва 1АЕГ тази година. Имат самочувствие, взеха сертификати и около 20 човека ще заминават в чужбина. Колко ще се върнат догодина е друг въпрос. Когато те кандидатстваха се влизаше с висок бал. Децата са умни и интелигентни. Средата е добра. Разказвателните предмети са на английски 9 и 10 клас. Имаха англичанка в 8 клас и американка в 9 и 10 по география май. Имаха доста извънкласни прояви. Моят син ходи на нещо като авиоклуб в училище. В училище ходят много известни личности да им говорят. Това са плюсовете. Сега минусите - лоша дисциплина, много неизвинени отсъствия. Стигнахме миналата година да там, класната да изпраща всяка седмица сканиран дневника с отсъствията на родителите.   Определено има проблем с дисциплината.  Това е. Малкият ми син е 6 клас в СМГ и мисля да остане там. Усъвършенстване на езиците - с уроци.
 
Виж целия пост
# 4
mad65, sss197 много ви благодаря за полезната информация.

До sss197
Отсъствията не се ли нанасят в електронния дневник, или той е само за оценките?

Ако има и други мами, моля да се чувстват поканени да сопделят впечатленията си.
Виж целия пост
# 5
Mad65, това с дисциплината никак не ми харесва , искам сериозно да се учи и много да се изисква. Дали ще се включат и други?
Виж целия пост
# 6
[/q
Mad65, това с дисциплината никак не ми харесва , искам сериозно да се учи и много да се изисква. Дали ще се включат и други?

Според мен очакванията ви са високи. Никъде вече не се учи така, както ние сме учили. Имам позната, чиято дъщеря е в 9ФЕГ и в 8 клас в часовете са присъствали родители, за да има дисциплина и учителите да преподават. Пример за друга позната с дъщеря в 91 НЕГ: Учителката им в 8 клас не е добра /ужасна е - обижда децата, яде в час/, родителите се събират, но не могат нищо да направят и децата трябва да ходят на уроци по немски за да научат езика.  И тя казва, че е очаквала повече от немската.
Виж целия пост
# 7
[/q
Mad65, това с дисциплината никак не ми харесва , искам сериозно да се учи и много да се изисква. Дали ще се включат и други?

Според мен очакванията ви са високи. Никъде вече не се учи така, както ние сме учили. Имам позната, чиято дъщеря е в 9ФЕГ и в 8 клас в часовете са присъствали родители, за да има дисциплина и учителите да преподават. Пример за друга позната с дъщеря в 91 НЕГ: Учителката им в 8 клас не е добра /ужасна е - обижда децата, яде в час/, родителите се събират, но не могат нищо да направят и децата трябва да ходят на уроци по немски за да научат езика.  И тя казва, че е очаквала повече от немската.
За мен истината е, че във всичките езикови има и така, и така..2  приятелки на дъщеря ми от нейния клас в ОУ  имат крайни мнения за френската. И двете са съвестни, изпълнителни момичета, но едната е много доволна от училището, а другата го напусна след 8 клас, недоволна от обучението .Били са в различни паралелки, което обяснява и разликите. Peace
Така е и в НЕГ, в 8 клас има няколко преподавателки, при които е абсурдно човек да не научи езика, ако има желание и положи усилия.Голямо натискане е , но си струва. Но със сигурност  има и от другите, особено в горните класове.Формулата за успех  е  комбинация от много фактори , но най-вече от късмет с преподавател и амбиция от страна на детето да напредва.
Вероятно така е и в английските гимназии.
Виж целия пост
# 8
Дами, пълно щастие няма:) Идеалното училище е само в мечтите ни...
И това, че 2АЕГ е "втора", е само защото е създадена по-късно. Това не я прави по-долу от 1 АЕГ!
Аз лично я предпочитам!
Виж целия пост
# 9
Дами, пълно щастие няма:) Идеалното училище е само в мечтите ни...
И това, че 2АЕГ е "втора", е само защото е създадена по-късно. Това не я прави по-долу от 1 АЕГ!
Аз лично я предпочитам!

Не мисля, че е по-добра. В нея влизат много назад по успех, което предполага, че дете, което е изкарало високи оценки ще е над другите и ще е от малкото, и съответно тегленето е назад, а не напред, както когато по-амбициозните са мнозинство. И за доказателство ще кажа, че има 2 деца от класа, които са с оферти от Университета в Единбург, а там е много трудно за българи.
Виж целия пост
# 10
Дами, пълно щастие няма:) Идеалното училище е само в мечтите ни...
И това, че 2АЕГ е "втора", е само защото е създадена по-късно. Това не я прави по-долу от 1 АЕГ!
Аз лично я предпочитам!

Не мисля, че е по-добра. В нея влизат много назад по успех, което предполага, че дете, което е изкарало високи оценки ще е над другите и ще е от малкото, и съответно тегленето е назад, а не напред, както когато по-амбициозните са мнозинство. И за доказателство ще кажа, че има 2 деца от класа, които са с оферти от Университета в Единбург, а там е много трудно за българи.
Съжалявам, че ще напиша, че това са "глупости".
1) Изпитът не е меродавен за знанията на едно дете
2) Във 2 АЕГ не са "много назад" по успех
3) Децата са амбициозни
4) Учителите са много добри
Виж целия пост
# 11
Съжалявам, че ще напиша, че това са "глупости".
1) Изпитът не е меродавен за знанията на едно дете
2) Във 2 АЕГ не са "много назад" по успех
3) Децата са амбициозни
4) Учителите са много добри
Ganis, можеш ли да споделиш имена на учители в 8 клас по англ. които да са добри ?
Виж целия пост
# 12
И двете гимназии са прилични според мен. Но втора английска има нова база. Сградата им е страхотна! Но пък образованието е под всякаква критика по мои наблюдения. Сина на сестра ми тази година завърши там 8ми клас и говори английски по-лошо от индиец. Факт, че той си е мързеливичък, но и учителката беше ужасна!
Виж целия пост
# 13
Излязоха резултатите от матурите. Проверете къде са І и ІІ АЕГ. И тази година на матурите не се преписваше, защото децата бяха разпределени самостаятелно в различни училища.
Виж целия пост
# 14
Излязоха резултатите от матурите. Проверете къде са І и ІІ АЕГ. И тази година на матурите не се преписваше, защото децата бяха разпределени самостаятелно в различни училища.
Kъде са качени резултатите?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия