Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ох, тези нови телефони!

  • 959 854
  • 9 571
# 9 540
Аз съм с S10. Загрява ми повече (гърба) при зареждане с безжично зарядно. На кабел не съм забелязала да загрява, или е съвсем слабо. При прехвърляне на данни не е загрявал.
Виж целия пост
# 9 541
Знаете ли дали мога да преместя приложения на Huawei Y 2019 от паметта на телефона на картата с памет(която е подарък към телефона) и има ли такава опция въобще?
Не знам.
Можеш обаче да ги преместиш от едното устройство на другото с Phone clone.
Виж целия пост
# 9 542
Знаете ли дали мога да преместя приложения на Huawei Y 2019 от паметта на телефона на картата с памет(която е подарък към телефона) и има ли такава опция въобще?
Не знам.
Можеш обаче да ги преместиш от едното устройство на другото с Phone clone.
Телефона съм го дала на детето и той качи доста игри, но не виджам опции да се запаметяват в карта памет, а само в хранилището на телефона.
Виж целия пост
# 9 543
Не съм разбрала въпроса.
Мисля че не може.
Но Опитай в Настройки-Съхранение- Вътрешно хранилище- Местоположение по подразбиране - избери Карта памет.
Виж целия пост
# 9 544
Не е за телефон, но си взех гривна huawei band 4. При първото зареждане нямах проблеми, сега я пуснах да зарежда и не става. Смених 3 адаптера, пробвах в лаптопа, в преносима батерия и не зарежда... Какъв може да е проблема? Благодаря на отзовалите се.
Виж целия пост
# 9 545
Да не е дефектна нещо? Откъде си я взимала? Много се чудих дали да си я взема, но нещо не ми беше по джоба и се отказах. Сега съм с по-евтиния ѝ аналог и засега нямам проблеми със зареждане.
Виж целия пост
# 9 546
На 17.05 я взех от Технополис. Аз също помислих дали не е дефектна, но същата тогава взехме и на дъщеря ми и нейната сега не зарежда... А при първото зареждане всичко беше наред и с двете. За лош късмет съм загубила и касовата бележка, а без нея се съмнявам да мога да я върна.
Виж целия пост
# 9 547
На 17.05 я взех от Технополис. Аз също помислих дали не е дефектна, но същата тогава взехме и на дъщеря ми и нейната сега не зарежда... А при първото зареждане всичко беше наред и с двете. За лош късмет съм загубила и касовата бележка, а без нея се съмнявам да мога да я върна.
Няма ли сериен номер, който да се пази и в "Технополис"? Ако са го вписали в регистъра си и установят съответствие, би трябвало и без касова бележка да може да се уважи гаранцията.
 Препоръчително е касовите бележки да се заснемат с телефона веднага след плащането на касата, а вкъщи да се държат на специално пригодено за целта място.
Виж целия пост
# 9 548
Опитайте да почистите клемите със салфетка, аз съм с xiaomi mi band 3 и понякога не иска да се зарежда но като почистя клемите се оправя, не знам дали и при вас това е проблема но пробвайте.
Виж целия пост
# 9 549
Някой закупи ли си вече от новата S серия на Самсунг да даде мнение S20, S20+ и S20 Ultra?
Виж целия пост
# 9 550
Някой закупи ли си вече от новата S серия на Самуил да даде мнение S20, S20+ и S20 Ultra?

Хохохо, това ми хареса много. Със сълзи се смях, благодаря ви.

А иначе, аз вече не съм фен на "Самуил" , след като 2 поредни дадоха един и същи дефект(разл. модели бяха), а последният се повреди и ми отказаха гаранция. Сега и да ми го подаряват не бих го ползвала.
Виж целия пост
# 9 551
Скрит текст:
Някой закупи ли си вече от новата S серия на Самуил да даде мнение S20, S20+ и S20 Ultra?

Хохохо, това ми хареса много. Със сълзи се смях, благодаря ви.

А иначе, аз вече не съм фен на "Самуил" , след като 2 поредни дадоха един и същи дефект(разл. модели бяха), а последният се повреди и ми отказаха гаранция. Сега и да ми го подаряват не бих го ползвала.
Аз и мои приятели от години използваме модели на "Samsung" и никой никога не е имал проблем с тези телефони от никакво естество. Simple Smile

 За отказаната Ви гаранция трябва да се сърдите на търговеца, който е отказал да Ви я уважи (дали законно или не), а не на марката.
Виж целия пост
# 9 552
Скрит текст:
Скрит текст:
Някой закупи ли си вече от новата S серия на Самуил да даде мнение S20, S20+ и S20 Ultra?

Хохохо, това ми хареса много. Със сълзи се смях, благодаря ви.

А иначе, аз вече не съм фен на "Самуил" , след като 2 поредни дадоха един и същи дефект(разл. модели бяха), а последният се повреди и ми отказаха гаранция. Сега и да ми го подаряват не бих го ползвала.
Аз и мои приятели от години използваме модели на "Samsung" и никой никога не е имал проблем с тези телефони от никакво естество. Simple Smile

 За отказаната Ви гаранция трябва да се сърдите на търговеца, който е отказал да Ви я уважи (дали законно или не), а не на марката.
Гаранцията ми я отказа официалният сервиз, а не някакъв търговец, дълга история, изобщо не ми се спори. Stuck Out Tongue Winking Eye А иначе изобщо нямам намерение  да агитирам някой. Но пък и имам право да изкажа мнение, нали?
Виж целия пост
# 9 553
Скрит текст:
Скрит текст:
Скрит текст:
Някой закупи ли си вече от новата S серия на Самуил да даде мнение S20, S20+ и S20 Ultra?

Хохохо, това ми хареса много. Със сълзи се смях, благодаря ви.

А иначе, аз вече не съм фен на "Самуил" , след като 2 поредни дадоха един и същи дефект(разл. модели бяха), а последният се повреди и ми отказаха гаранция. Сега и да ми го подаряват не бих го ползвала.
Аз и мои приятели от години използваме модели на "Samsung" и никой никога не е имал проблем с тези телефони от никакво естество. Simple Smile

 За отказаната Ви гаранция трябва да се сърдите на търговеца, който е отказал да Ви я уважи (дали законно или не), а не на марката.
Гаранцията ми я отказа официалният сервиз, а не някакъв търговец, дълга история, изобщо не ми се спори. Stuck Out Tongue Winking Eye А иначе изобщо нямам намерение  да агитирам някой. Но пък и имам право да изкажа мнение, нали?
За гаранционните условия в първите две години след покупката отговорност носи търговецът. Така е според Закона за защита на потребителите и никой договор или клауза в търговска гаранция не може да противоречи на това законово право. Ако някой потребител е решил да прескочи задължителното по Закон съдействие на търговеца и да се занимава пряко със сервиза, без да се възползва от законовите си права, дадени му от ЗЗП, това е лично негово решение или непознаване на Закона.
 
 Важно е и каква точно е била повредата и дали е била причинена от техническа неизправност на телефона или е следствие от изпускане, намокряне, настъпване, излагане на пряка слънчева светлина при голяма жега, излагане на студени атмосферни условия, на неправилно боравене със зарядното у-во, на обновяване на операционната система при нисък заряд на батерията, вируси или нещо друго.
Виж целия пост
# 9 554
Аз съм със Самсунг А70 и когато гледам TVGO телевизията на вива ком картината не заема целия ми екран, остават черни линии от всички страни, докато при нова плей дисплея се изпълва целия с картина. Това нормално ли е за TVGO?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия