Защо Български Пощи продължават най-нахално да ни крадат пратките?

  • 65 428
  • 270
# 15
аз лично имам загубени две пратки, и двете бяха игри за Х бокс , докато книгите от същият сайт си ги получавам безпроблемно, така че съм сигурен, че са откраднати някъде в системата на пощата.
Виж целия пост
# 16
Нямам абсолютно никакви проблеми с пощите, пазарувам предимно онлайн, нямам загубена пратка, само две забавени по нова година. Всъщност една от виктория сикрет така и не дойде и я пратиха втори път, но за мен проблемът беше в техните пощи.

Нямам опит с ибей и продавачите там, но защо да не могат да дадат тракинг номер - аз като връщам пратки винаги ми дават,миналото лято връщах нещо до некстдирект, беше се забавило (предполагам заради олимпиадата), поискаха ми тракинг номера, откриха го и ми върнаха парите.

Та така, много ми е странно това губене на пратки, но и тук в централна поща ми прави впечатление, че си гледат работата и шефката им е много точна.


Сетих се и за един часовник, от английски онлайн магазин откъдето идват за 3 дни, се забави 3 седмици, имах тракинг номер и го следях кога ще влезе в Бг, ами забави се много влизането му тук, т.е. бавеха се чуждите пощи, не нашите Peace
Виж целия пост
# 17
Ежемесечно ползвам БП понякога 2-3 пъти в месеца - получавам и изпращам, досега не съм имала никакъв проблем. За страната говоря.
Ти доказала ли си за себе си поне, че от БП крадат или ей така си ги набедила, че са те?

Да не пращаш книги  Laughing Защото и аз доста книги изпратих - никакъв проблем, няма търсене  Laughing
Много съм доволна, на следващия ден са получени. По-добре от някои куриери.
Виж целия пост
# 18
А може ли някой да ми обясни, кому са притрябвали мартеници, надписани коледни картички, евтина козметика с неустановен произход и състав и още по-евтини парцалки? Говорим за неща, които струват стотинки - кой пощенски служител ще си рискува работата заради това?

две грешки:

1. не ги крадат писмата (не им трябват) - просто не ги доставят, щото ги мързи
2. никой няма да ги уволни заради това

аз лично съм доказвала и т.1 и видях правотата на т.2 като следствие.
Виж целия пост
# 19
Всъщност ти как разбра, че "Български Пощи продължават най-нахално да ни крадат пратките", а не че примерно продавачът ти е мошеник или пратката не се е забутала някъде из Индонезия?
Аз все си мисля, че тези продавачи чиито пратки не получих и заради което ми върнаха парите, в своя защита щяха да ми пратят поне снимка на разписката или касовия бон, с които са изпращали, като нямат тракинг номер. 

И каква йм е сметката на тези продавачи да не ми пратят пратката, при положение, че после ми връщат парите? Според мен обяснението с касовия бон е , че на ден продават много неща и е трудно да е следи кой касов бон за какво е и е допълнителна занимавка.

Това обаче не значи че изключвам варианта, да е изчезнала пътувайки за насам.
Виж целия пост
# 20

И каква йм е сметката на тези продавачи да не ми пратят пратката, при положение, че после ми връщат парите?

Връщат ти парите, ако си повдигнала диспут до 45 дена след поръчката. Ти направи ли го? Можеш и след това да се обърнеш директно към продавача, но вече зависи изцяло от добрата му воля.

Това обаче не значи че изключвам варианта, да е изчезнала пътувайки за насам.

Което не ти попречи да отвориш тема със заглавие: "Защо Български Пощи продължават най-нахално да ни крадат пратките?"
Виж целия пост
# 21
Да, защото смятам че има по-голяма вероятност проблема да е в тях. Не смятам, че си вършат добре работата. Освен неполучени пратки съм получавала и отворени такива; оказвало се е че имам 4-5 пратки в пощата без да съм получила нито една бележка и тн. Ето тези причини за недобре свършена работа подсилват и мнението ми, че те са виновни за липсата на пратките ми.


П.П. Досега никога не съм повдигала диспут и пак винаги са ми връщали парите. Така, че все още не откриват каква е мотивацията на продавача да не ми прати стоката и после да ми върне парите за нея.
Виж целия пост
# 22
Аз водя безуспешна борба от края на януари за една пратка, която изпратих до САЩ. Имам проследяващ номер, но най-надменно ми заявяват, че пратката ми е напуснала БГ, с което техният ангажимент бил приключил.
Ако има подадена рекламация техният ангажимент не приключва точно така. Започва служебна кореспонденция с другия пощенски оператор, на когото е предадена пратката, за удостоверяване  на доставката. Ако не е доставена-има изплащане на обезщетение. Обезщетенията се изплащат от БП, но не всички се плащат от тях.

А иначе никъде по света няма обезщетения за обикновени пратки и навсякъде има кражби.
Виж целия пост
# 23
Рекламация ще подавам тази седмица, но "учтиво" ми обясниха да не се надявам на много. А служебната кореспонденция и обезщетението може да се влачат до следващата Коледа. Междувременно аз разчитах пратката ми да стигне за 2 месеца.
Виж целия пост
# 24
Аз искам да добавя, че отговора на въпроса ми за пратките беше нещо от сорта на това, че щом за без номер никой не е отговорен за тях и може и да не ги получа, да не се надявам много.  ooooh! ooooh! Tired
Виж целия пост
# 25
Аз искам да добавя, че отговора на въпроса ми за пратките беше нещо от сорта на това, че щом за без номер никой не е отговорен за тях и може и да не ги получа, да не се надявам много.  ooooh! ooooh! Tired

Има "Общи условия на договора с потребителите ..." където пише точно какви са отговорностите на БП и за какво не носят отговорност. И пак ще се повторя, но в цял свят няма проследяване на пратки без тракинг номер.
Виж целия пост
# 26
Рекламация ще подавам тази седмица, но "учтиво" ми обясниха да не се надявам на много. А служебната кореспонденция и обезщетението може да се влачат до следващата Коледа. Междувременно аз разчитах пратката ми да стигне за 2 месеца.

След като си платила за услугата, "учтиво" си подай рекламация и не се връзвай на "учтивите" приказки, че няма смисъл. Има си процедури и срокове за всичко. ВЕрвай ми!

Виж целия пост
# 27
Кашоните с надпис javari и аз бих се изкушила да ги претарашвам, ако бях пощаджийка. Mr. Green

Иначе сериозно - досега нямам изчезнала пратка, пу-пу. Само една се беше върнала обратно при продавача по неизвестни причини, явно някаква грешка, и ми я пратиха отново.
Виж целия пост
# 28
От моя опит с пощите съм установила, че ако не изпратя дадено писмо препоръчано има вероятност да не се получи. А след няколко безумни случки направо приключих с техните услуги и бих ги ползвала само, ако нямам избор. Но пък и виждам в какви безумни условия работят хората и не бих се учидила, ако нещата се губят не само заради лоша организация или мързел, а и заради "любопитни" служители, нямащи нищо против да се пооблажат с нещо.
Виж целия пост
# 29
ако нещата се губят не само заради лоша организация или мързел, а и заради "любопитни" служители, нямащи нищо против да се пооблажат с нещо.

Такива има навсякъде, включително и по летищата. Там пък да не говорим за какво става дума. Аз с БП проблеми никога съм нямала, но изчезнали багажи или вещи от тях по летищата, колкото искаш.

п.п. Понеже няколко пъти чета за получени отворени пратки, даже за такива с липсващо съдържание, чисто технически ми е интересно как става. Получаваш си бележката, че имаш пратка, отиваш в пощата и служителката ти връчва ракъсан плик? И какво правиш в такъв случай, разписваш се, че си го получил ли? Аз не бих приела такава пратка, но вероятността това изобщо да се случи ми се струва, че клони към нула и че е част от някакви градски легенди.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия