MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 422 256
  • 2 928
# 2 760
"Затвори програмата и активирай файла ClearRegMB, който се намира в инсталационната папка MailBooks... това ще изтрие данните в регистрите... Стартирай отново програмата и въведи име и парола..." при мен се получи.
Виж целия пост
# 2 761
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
Виж целия пост
# 2 762
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.
Виж целия пост
# 2 763
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.
И при мен е така 😏
Виж целия пост
# 2 764
Явно нещо не е наред, и при мен това показва. В Испания съм, с много добър интернет вкъщи.
Виж целия пост
# 2 765
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.
И при мен е така 😏

И при мен така. И аз съм в UK
Виж целия пост
# 2 766
И аз съм със същия проблем, в Чехия съм, писах им мейл (има го в първото мнение на темата). Отговориха ми, че може проблемът да е в доставчика ми, с който всичко изглежда ок, че може би имам вирус (мне), и че мога да си тествам връзката с файла PingTester.exe, който се намира в папката Мейлбукс. Тествах, връзката ми е добра. За съжаление този отговор не ми помага, проблемът продължава. Моля ви, пишете им и вие, ако ви се занимава, ако им пишат повече хора с този проблем, може би ще се разплете. Cry
Виж целия пост
# 2 767
Ще пиша. Много обичам като си заровят главата в пясъка относно подобни проблеми! Не само МВ, по принцип( даже и за форума се отнася). Ще видим какво ще ми отговорят!
Виж целия пост
# 2 768
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.

При мен изписва същото съобщение Sad и аз съм в UK
Писах им. Да се надяваме, че ще получа някакъв отговор.
Виж целия пост
# 2 769
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.

При мен изписва същото съобщение Sad и аз съм в UK
Писах им. Да се надяваме, че ще получа някакъв отговор.

Добър ден. И при мен същия проблем с Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, вече 4-ти ден.
Виж целия пост
# 2 770
Здравейте, намирам се в Испания и при мен вече няколко дни изписва "Няма достъп до сървъра на MailBooks или Интернет-връзката Ви е слаба. Опитайте да влезете в програмата по-късно."
Днес реших да включа VPN (използвам nordvpn) през български сървър и... за моя изненада влезе. Какво ли трябва да означава това?! Thinking

П.П. Дори емайл не можах да им изпратя.
"Неуспешно доставяне до следните получатели или групи:
support@malbooks.net (support@malbooks.net)
Вашето съобщение не можа да бъде доставено. Домейновата именна система (DNS) съобщи, че домейнът на получателя не съществува.
Свържете се с получателя по някакъв друг начин (по телефона например) и го помолете да каже на администратора на имейла си, че изглежда, че техният домейн не е регистриран правилно при регистратора им на домейни..."
Виж целия пост
# 2 771
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.

Здравейте, и аз съм със същият проблем от няколко дни- в Австрия. Проблем с интернета нямам.
Виж целия пост
# 2 772
Интересно. Никой тук, в България,  не се е оплакал. Дали не ги саботират по някакъв начин? Аз си влизам в програмата всеки ден.
Виж целия пост
# 2 773
Явно са спрели достъпа извън Бг. Решението е през VPN.
Виж целия пост
# 2 774
Много неприятно, ако е така. Не вярвам PanJoro да не прави нещо по въпроса, все пак доста потребители са в чужбина. Сигурно имам някаква причина за проблема.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия