Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 394 126
  • 2 845
# 2 820
В повечето случаи при този проблем същността на нещата е в слабият ви интернет. В по-редки случаи проблема идва от самия сървър, на който се хоства сайта...
Виж целия пост
# 2 821
Да, бе, слаб интернет! Как за всичко ще имам добър и бърз оптичен нет, само на МВ нетът няма да му стига!
Виж целия пост
# 2 822
Често и аз не успявам да вляза от първия опит, но веднага опитвам пак и става.
Виж целия пост
# 2 823
Айде и аз да се отчета. Почистих регистрите, понеже първо това искаше, сега обаче след "Моля, изчакайте.." изчезва и нищо не става.. Вече няколко дни.. Явно и аз няма да имам достъп скоро Sad Вярно, че не съм влизала отдавна, ама все пак...
Виж целия пост
# 2 824
И при мен правеше така - "Моля изчакайте" и после нищо последните 2-3 дни. Днес се отвори нормално.
Виж целия пост
# 2 825
Опитах да вляза и аз няколко пъти и стигам само до Моля, изчакайте и после изчезва надписът без да зареди програмата. Влизала съм преди по-малко от 4 седмици.
Виж целия пост
# 2 826
zazu1, днес има проблеми с влизането.
Виж целия пост
# 2 827
Опитах да вляза и аз няколко пъти и стигам само до Моля, изчакайте и после изчезва надписът без да зареди програмата. Влизала съм преди по-малко от 4 седмици.

И при мен е така.
Виж целия пост
# 2 828
Здравейте, може ли някой да ми каже дали мога да направя инсталация на MailBooks на windows xp
Виж целия пост
# 2 829
Здравейте, може ли някой да ми каже дали мога да направя инсталация на MailBooks на windows xp
Може. Правила съм го. Няма никаква особеност при инсталирането, просто следвате описаните на сайта на програмата стъпки.
Виж целия пост
# 2 830
Имам инсталиран мейлбукс, но дълго време не го бях ползвала. Паролата е запаметена, но ми дава, че
Данните в регистъра на Windows и базата данни на MailBooks
се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма за
регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт.

Като ми излезе полето за вкарване на нова парола, ми дава, че не може да се редактира потребителският акаунт.
Да деинсталирам целия мейлбукс и наново да се регистрирам или има и друг начин?
Виж целия пост
# 2 831

Като ми излезе полето за вкарване на нова парола, ми дава, че не може да се редактира потребителският акаунт.
Да деинсталирам целия мейлбукс и наново да се регистрирам или има и друг начин?
Назад в темата имаше публикувано решение.

Цитат на: Мαрия в чт, 23 ное 2017, 18:28
1. Запишете си потребителското име и парола на сигурно място (например лист хартия).
2. Изпълнете ClearRegMB като администратор: кликнете с ляв бутон върху иконката ClearRegMB и изберете "run as administrator". Може да намерите изпълнимия файл в директорията на MailBooks.
3. Стартирайте приложението (MailBooks) и въведете потребителското име и парола.
Виж целия пост
# 2 832
Големи благодарности, Адин! Стана!
Виж целия пост
# 2 833
Здравейте, вече няколко пъти поръчам една книга, момичето ми я изпраща, получавам съобщение за успешно получаване , но книгата я няма. (ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ СЪМ ПОЛУЧАВАЛА ДРУГИ КНИГИ БЕЗ ПРОБЛЕМ) Може ли някой да помогне.
Виж целия пост
# 2 834
Здравейте!
Има ли начин да инсталирам Mailbooks на MacBook?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия