Фитнес център Пулс

  • 258 952
  • 862
# 720

Fitnessss, ти да не си започнала като дистрибутор на тези карти?


Не, нищо общо. Преди ме изкарахте и човек на Атлетик, защото имам абонамент там. Както и мрънкаща, нетренираща, неискаща да плаща и т.н.

Обикновен трениращ човек съм, които следи кой какво предлага и споделя мнение. Това е и основната идея на тези форуми, нали? И за други фитнеси мога да споделя мнение, защо не. Особено ако ми поискат 50 лв такса "сапунче" Smile Най-малкото, за да се посмеем.

Нямам нищо против Пулс. Прекрасен фитнес, но с ужасен мениджмънт и маркетинг. Пиша това катот техен клиент. Явно вечен клиент, защото в тяхната база няма бутон 'изтрий'. Освен това се дразня някой да ми се обади лично по телефона и да ме покани на нещо и като отида, да ми иска пари или да ми каже, че не е за мен. Или да ми предлага оферта за една цена, да увърта на въпроса дали е за дневен абонамент и едва преди подписване да изплюе камъчето.  Да не го напиша тук ли? Да пиша хвалебствени слова, че всекидневно Пулс ме заливат със съобщения по вайбър, фейсбук, смс, обаждания и за тях нямало бивш член - т.е. явно до края на живота!

Виж целия пост
# 721
Да нямат бутон Delete не е законно по GDPR Grinning
Виж целия пост
# 722
Скоро имаше промоционални едноседмични карти и ходих няколко пъти, но са изключително досадни. Тези договори до колкото разбрах са поне едногодишни без прекратяване, така че хубаво трябва да се обмисли преди да се вземе такова решение!
Виж целия пост
# 723
plamkajl, всъщност си промениха условията, вече може да се прекрати договора. Вярно че с предизвестие от 3 месеца, но има опция.

Аз, въпреки многото отрицателни мнения, ги предпочитам. Харесвам това, че не мисля къде да паркирам, че всичко ми е на едно място и винаги има достатъчно свободни уреди. А има и разнообразие на групови занимания, на мен особено любимо ми е че спининга е супер, особено при Наташа.

Виж целия пост
# 724
Здравейте, оказва се че аз съм една от "опарените" от Пулс фитнес. След "спечелването" на едноседмична карта и промоционална оферта подписах договор за една година с първи два безплатни месеца. Дотук добре. Бях командировка първия месец и не съм ползвала картата. Като се върнах се оказа че съм бременна и доктора ми забрани всякакви усилия, че съм с рискови фактори. От седмица всеки ден говоря с някой мениджър от фитнеса, писах мейли, съобщения, обяснения на случая и всичко приключва с думите "до час или до 24 часа ще ви се обадим". Все още няма отговор как може да се прекрати договора ми при тези обстоятелства. На всичкото отгоре не са споменали, че таксата ще се дърпа автоматично от банковата карта, та сега и нея трябва да сменям, за да се защитя от злоупотреби. Понеделник отивам в КЗП да видим там какво ще кажат.
Виж целия пост
# 725
Договора се прекратява с тримесечно предизвестие, т.е ще платиш три такси
Промоционалните се добавят накрая, най- вероятно няма да ти ги признаят
За картата си се подписала ти някъде, отдавна Пулс те оставят сама ди си избираш как да плащаш
Аз съм на нова работа с карти мултиспорт, другат седмица и аз ще ходя да си прекратя договора с Пулс, ще пиша как е
Виж целия пост
# 726
В Пулс единствено ме питаха имам ли дебитна карта, защото ако имам таксата е по-ниска. Нямат политика за прекратяване на договорите поради бременност, а само за отсрочка от 6 месеца, които не винаги са достатъчни. Според ЗЗП не могат да предлагат услуги, които могат да застрашават здравето (в частния случай на бъдещата майка).  Ако и утре не желаят да говорят с мен и само не прехвърлят от човек на човек, то понеделник ще ходя на място пък да видим какво ще кажат. А двата месеца се начисляват в началото. Картата е активна от 10.08, с договора от 10.10.
Виж целия пост
# 727
И още малко за тях : Дъщеря ми се хвана да ги промотира. Трябваше да раздава листовки, като се отчитат брой сканирания на кода й, плащане на бройка. За 1 седмица нищо не й платиха, а доста бройки направи.
Виж целия пост
# 728
Договорът се прекратява с тримесечно предизвестие , в общия случай  безплатните месеци са накрая.
Виж целия пост
# 729
Така развитието от днес. Моя договор го прекрати ха без неустойки и връщане на първоначалната такса. С договора на мъжа ми се запънаха и чакаме решение от финансовия директор да видим дали той смята че са в нарушение на закона за личните данни. Междувременно аз си смених дебитната карта, за да не могат да теглят от нея каквото и да било. За отношението на мениджъра на Пулс Пловдив мога да кажа само чд беше изключително нагло и надменно. Чакаме продължение...
Виж целия пост
# 730
Ако тръгнете да правите същото с Атлетик или Флайс, ви чака аналогично развитие.
След 1-2 години размотаване с мултиспорт картата по разни фитнеси, смятам да се ориентирам пак към добрия стар Пулс.
Не видях по-удобно направени салони, по-помислени, по-чисти и по-уредени. Яд ме е, че пропуснах всичките  им летни занимания и лагери извън фитнеса.
Мултиспорт преди година ми беше 23 лева, но сега е 52 лева и годишните карти на Пулс излизат по-малко или горе-долу сходно на мултиспорт.
Виж целия пост
# 731
Мъжът и той ли е бременен, че решихте да му прекратявате договора?
Виж целия пост
# 732
На мъжът ми му прекратихме договора поради неправомерно използване на личните данни и неуважително отношение на персонала! След това размотаване на никой от нас не му се ходи там! След като от финансовия отдел ни прекратиха договорите без неустойки значи би трябвало да сме в правото си.
!!! Внимавайте и вашите дебитни и кредитни карти да не са прикачени към други профили!!!
Виж целия пост
# 733
Ти с това предупреждение разбиваш цялата банкова система!
Виж целия пост
# 734
За съжаление не е пред убеждение, а реален факт!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия