Япония

  • 71 729
  • 591
# 45
Малко снимки от мен.

http://pinanova.blogspot.com/2014/10/blog-post_24.html

http://pinanova.blogspot.com/2014/10/blog-post_85.html
Виж целия пост
# 46
Elinia, много благодаря за информацията!   bouquet Много ми помогна. Имах много чуденки относно транспорта, придвижването и разглеждането на Никко. Сега вече ми се изясни, сигурно и ние ще ползваме Tobu Nikko Line - комбиниран билет. За пасове, най-вероятно ще вземем за определени зони. Не бях обърнала внимание за Риноджи и Футарасан, веднага се поправям Simple Smile Вие ходихте ли до Камакура и Йокохама? Благодаря за подробната информация. Hug

Да попитам и дали някой е посещавал Ширакава-го, Гокаяма, Такаяма или Каназава? Самурайка, била ли си в този регион? Какви са ви впечатленията от там?

Страхотни снимки, pina, мерси!  Simple Smile
Виж целия пост
# 47
И аз се записвам. Имах двоумение за догодина октомври Япония ли да е или Тайланд, но, реших. Ще е Япония, благодаря за разказите и впечатленията. Вече си чертая мислено къде ще отида. За съжаление ще имаме чисти 7-8 дни, та няма много да видим, но... Колкото-толкова. Благодаря, пина, за прекрасните снимки, както и за подробните разкази на всички момичета. Звучи изключително зарибяващо. Щр следя темата, а на който му предстои , весело планиране. Със сигурност ще имам много въпроси, но за тях едва, след като купя самолетните билети. Аз тогава започвам да вярвам,че ше ходя някъде.
Лек ден   bouquet
Виж целия пост
# 48
Благодаря за снимките пина !!!
Особено лицата от Япония много ми харесаха , придават живот на впечатленията Simple Smile
Виж целия пост
# 49
Здравейте мили дами.
Включвам се и аз в темата като кандидат пътуваща напролет. Много полезни неща сте написали и ще трябва да ги прочета повторно защото признавам стана лека каша в главата ми  Grinning
Планирам екскурзията за средата на Април - доколкото успях да схвана няма да е много студено. Надявам се да се е раззеленило  за да се насладим на японското парково изкуство - завършила съм специалност озеленяване и ми е голям мерак.
Някой знае ли освен Катарските авиолинии кой друг предлага пристигане в Токио на отиване  и
връщане  от Осака - да спетим малко време от път.
За сега това...после като резервирам полета ще правя програмата.

Виж целия пост
# 50
Някой знае ли освен Катарските авиолинии кой друг предлага пристигане в Токио на отиване  и
връщане  от Осака - да спетим малко време от път.

Ами почти всички водещи авиокомпании - Air France , Austrian , Lufthansa ...
Погледни и варианта с кацане в Осака и връщане от Токио - така ще следваш настъпването на пролетта от юг на север  Simple Smile
Виж целия пост
# 51
Австрийските не летят до Осака, ако не бъркам, но съм почти сигурна. Луфтханза май и до двата града. С тях излизало по- евтино ако летиш и в двете посоки до Осака, а от Осака до Токио с Ана. Аз летях на отиване с Австрийските, а на връщане с Луфтханза. Австрийските са с видимо по- наблъскани седалки от Луфтханза.
Виж целия пост
# 52
Ние също летяхме с Катарските авиолинии, като цена бяха най-ниски и предлагаха връщане от Осака. Не знам дали има други авиокомпании, но предпочитам когато летя на изток да прикачвам по пътя, а да не се връщам до Лондон за да прикача за Токио примерно. Така че опциите не са много Катарските, Турските и Аерофлот. Може да има и други, все пак не съм туристически специалист. Да, австрийските са опция, но все пак са си около 4 часа повече при всички случаи.
Виж целия пост
# 53
С Луфтханза е по- зле като време - 12 часа от Осака до Франкфурт, а после още до София, а аз не живея в София...............
Виж целия пост
# 54
Австрийските не летят до Осака, ако не бъркам, но съм почти сигурна. Луфтханза май и до двата града. С тях излизало по- евтино ако летиш и в двете посоки до Осака, а от Осака до Токио с Ана. Аз летях на отиване с Австрийските, а на връщане с Луфтханза. Австрийските са с видимо по- наблъскани седалки от Луфтханза.

Имат код шеъри с японските авиокомпании и си продават полети за Осака през Токио. Отсечката Токио- Осака се изпълнява от японците Wink

Важно за мен е общото време до дестинацията , защото ако стоя една нощ в Доха ще стигна по-бавно отколкото прекачвам някъде на Запад с кратък престой. Полетите на Qatar с минимален престой често са значително по-скъпи.
Аз летях София-Осака с Ер Франс през Париж и съм много доволен от тях.
Виж целия пост
# 55
2 часа ни беше престоя в Доха на отиване и 3 на връщане, цената беше 700 евро на човек, без право на промени и 820 евро с право на промени. Аз лично държах билета да е с право на промени и това беше една от причините да летим с Катарските авиолинии. При тах е 250 евро глоба, но имаш право да отмениш полета. Имам приятел, който беше в Япония по време на Фукушима и държах в случай, че нещо стане да имаме възможност да си върнем поне част от парите за билета. Ние си купихме билетите през декември за края на март.
При другите авиокомпании цената на билета с право на промяна беше доста по-висока.
Виж целия пост
# 56
2 часа ни беше престоя в Доха на отиване и 3 на връщане, цената беше 700 евро на човек, без право на промени и 820 евро с право на промени.

За мен 700 евро е много висока цена за полет до Япония. Аз търся по-бюджетни решения които пък си искат нощен престой в Доха  Simple Smile
С Ер Франс беше 485 евро  с престой около 3 часа в Париж на някаква промоция.
Сумарното време беше по-добре отколкото се получаваше при нощен престой в Доха.
Виж целия пост
# 57

Мария, ние пътувахме с мулти-сити билет на Турските авиолинии. София-Истанбул-Сеул- Осака - Истанбул- София.
Понеже бяхме и в Сеул, кацнахме там, после с нискотарифен отидохме в Токио. Програмата ни беше такава: седяхме 6 дни в Токио, като един ден отделихме за Нара, през другото време разглеждахме Токио. След това си активирахме едноседмичните пасове и се придвижихме с влак до Киото. Там имахме 10 нощувки, като първата седмица оползотворихме пасовете с пътувания до: Хирошима - 2 пъти, Миядзима, Кобе, Химеджи, Окаяма, Осака - 2 пъти, Нара. Ама не сме имали програма - максимум за претърчаване на това-онова, ами, спокойно и лежоерно разглеждане и разходки. Последните 4 дни разглеждахме самото Киото. после си поръчахме шатъл-бус от Киото директно до летището в Осака и си взехме полета Осака-Истанбул-София. Връзката в Истанбул е много бърза и на отиване и на връщане, не се чака, което е много добре. Този мулти-сити билет струваше 916 евро.

Виж целия пост
# 58
Pina, какво означава - "а от Осака до Токио с Ана"?

Elinia, какво означава "мулти-сити билет"?
Благодаря предварително!

Най-късото разстояние до Токио - около 7500 км е от Москва и време - около 9-10 часа също от Москва. Това е по-голямата част от пътуването и е от  полета София - Токио на Аерофлот. Пътува се от София до Москва в следобедните часове. В Москва на летище Шереметиево има престой около 3 часа, времето минава неусетно. Полета Москва-Токио, се извършва през нощните часове спрямо нашето часово време, а пристигането там е преди обяд спрямо японското часово време. Връщането е огледално на отиването. От там се тръгва на обяд - японско време, пристига се в Москва привечер местно време, и след 2-3 часа престой на същото летище се отпътува за София. Около 22 часа се каца в София. И тук идва големия шок. Но без това не може на наша територия. То е неизбежно. След като сте прекарали няколко дни в спокойствие, в тишина, в ред, пътуване в обществения транспорт без високо говорене, без говорене по телефони, независимо от многото хора, с които сте били заобиколени и натоварените гари на Токио и влакове. И след като сте прекарали няколко дни с хора, които се покланят в знак на уважение, че сте попитали нещо, и най-очебийното - без блъсканица, полета Москва-София е като във филм на ужасите, такова е усещането. Ние пътувахме през месец юни т. г. Първо замениха оператора и вместо Аерофлот, полета изпълни  България Ер, бординга се изпълни много бавно, много големи групи българи, може би командировани, които си мислят, че света се върти около тях, и останалите пътници са длъжни да се запознаят с техните подвиги в Москва, водеха се разговори на висок глас, подвиквания, имаше  хора които си разговаряха прави на пътеката, като пречеха за настаняването на другите пътници. А какво пиене на бира беше! А какво ходене до тоалетните беше! Надвикването с двигателите продължи до София. Да не забравяме и няколкото деца и бебета, които майките не могат да успокоят. А теснотията между седалките е уникална. Просто с две думи - през тези 2-3 часа набързо навлязохме в българската действителност.
Билетите бяха купени около 3 месеца по-рано и струваха 520- евро отиване и връщане, най-ниската категория.


Виж целия пост
# 59
ANA - All Nippon Airways.
Mулти- сити е когато тръгваш или кацаш в различни дестинации например вместо София-Токио-София летиш София-Осака /Токио-София , София-Сеул / Токио-София и други всевъзможни комбинации
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия