Пазаруване от италиански сайтове – превоз и доставка

  • 89 774
  • 352
# 285
Здравейте!
Предстои ми пътуване до Италия, но съм в голяма дилема с какъв багаж да пътувам. Един от вариантите ми е да изпратя всичко накупено там, точно с превозвач. Малко ме притеснява, че са единствените, които предоставят такава услуга и няма опция взимане от офис.
Моля, ако има някой, който го е правил това упражнение да сподели, дали си заслужава или е по добре да платя за празен куфар и на отиване.
Виж целия пост
# 286
Здравейте!
Предстои ми пътуване до Италия, но съм в голяма дилема с какъв багаж да пътувам. Един от вариантите ми е да изпратя всичко накупено там, точно с превозвач. Малко ме притеснява, че са единствените, които предоставят такава услуга и няма опция взимане от офис.
Моля, ако има някой, който го е правил това упражнение да сподели, дали си заслужава или е по добре да платя за празен куфар и на отиване.
На кг се плаща за доставка от там , което значи че ще плащаш 2 пъти, от Италия до Б- я и после за вътре в страната, по- добре си вземи куфар, друг е въпроса колко кг е разрешено на връщане, ако е самолет е май 20 кг. Ако си с друго вземай куфара с теб.
Виж целия пост
# 287
По скоро провери във фейсбук има фирми, които превозват багаж от и до Италия. Цените почват от 15 ерво за един голям кашон. Другия и най-сигурен за мен вариант е да си вземеш наобратно чекиран багаж или голям ръчен ( зависи с коя компания ще пътуваш) и да си го превозиш към БГ.
Между другото намаленията вече свършиха, ако разчиташ на тях да пазаруваш.
Виж целия пост
# 288
Да, знам за намаленията, но не те са цел на пътуването.
Виж целия пост
# 289
Здравейте, поръчах от Бенетон директно до Бг преди 2 седмици. Получих имейл, че пратката е предадена на ФедЕкс, дават линк за проследяване, но няма номер на товарителницата. Започвам да се притеснявам, че нищо не е наред... Към по-опитните ми е въпросът какво да предприема? Писах в някаква контактна форма на Бенетон, но все още нямам отговор.
Виж целия пост
# 290
Сигурна ли си, че нямаш никъде в профила си или в мейла, който са ти пратили тракинг номер? Даже в линка за проследяване трябва да фигурира тракинг номера. Ако искаш прати ми инфо на лични да погледна.
Виж целия пост
# 291
Здравейте,
налага се да купуваме нещо от италиански сайт, но доставят само за Италия. Моля да споделите кой актуален посредник ползвате?
Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 292
мисля, че беше донеси ми от италия
Виж целия пост
# 293
Здравейте,някой знае ли сайт в италия,аналог на нашите базар и олх?
Виж целия пост
# 294
eBay.it?
Виж целия пост
# 295
Здравейте,
налага се да купуваме нещо от италиански сайт, но доставят само за Италия. Моля да споделите кой актуален посредник ползвате?
Предварително благодаря!
EshopWedrop.bg
Виж целия пост
# 296
Има ли други доставчици от Италия освен небезисветните, че съм харесал няколко чифта обувки от един сайт - не знам дали ще дойде като един колет или ще ги таксуват всяка по 2лв отгоре?!
Скрит текст:
Транспорт на стоки от Италия до България – 4.00 лева/ кг. за всеки започнат кг.
Цена за обработка на всяка пратка в Италия - 1 лв.
Цена за обработка на всяка пратка в България - 1 лв.

ПП> От Румъния как стоят нещата - с доставката? Макар че съм леко скептик към съседите, но също вадят почти двойно по-ниски цени от тукашните...
Виж целия пост
# 297
Здравейте, отдавна не бях влизала тук, но горещата ми тема тооооооочно в момента също е издирване на италиански превозвачи и това ме върна обратно тук по тъмни доби Grinning Въпреки че темата е стара, надявам се някой също да е открил междувременно и да сподели пресни впечатления.

За момента имам поглед само за Donesimiot. Обикновено използваме 2-3 превозвачески фирми от DE и UK, от които сме доволни и затова мога да сравня този италиански превозвач само на база опит от всички.

Цената за услугата тук е леко изненадваща, но може би аз не бях чела внимателно в сайта им. Затова споделям подводните камъчета - цената за доставка е 4 лв/кг, но към нея се добавя и отделно по 2 лв/на пратка "за обработка". Много често мултикампаниите с различни марки разбиват поръчките на отделни артикули (прим. amazon.it), което автоматично добавя по едни 2 лв на всяко пакетченце. Т.е. една средна пратка, прим. обувки, излиза минимум с 6 лв логистика. Но тук с обувките при мен важи максимата "без едно може, но с едно не може" и никога не е само това Grin Отделно се оказа, че към настоящия момента фирмата доставя пратките само до адрес на клиента, а не може да се вземат от физически склад-офис, което добавя автоматично още някаква сума, мисля, че беше 5 лв. Ако има няколко пакета от един курс, опаковат ги с фолио и ги водят някакси като една пратка.

Като честота на курсовете - нещо не успявам да им хвана логиката. Италианците на местна почва по принцип са блажени лентяи в летните месеци, но за някои предходни месеци видях, че има по 4 курса, в други нелетни месеци има 1-2... Лично на мен ми липсва някаква ясна регулярност (нямам предвид фиксирани дати, колкото точна регулярност). Това в повечето случаи създава неудобство, особено ако са включени и подаръци в поръчката или нещо друго планувано и се разчита на някаква обозрима яснота, която не се променя.

В допълнение нещо, което смятам, че може да се подобри, е начинът на управление на профила в сайта им. След поръчка пратката се описва в профила и известно време след това се получава мейл-потвърждение с описаните данни, но самата заявка за пратка я няма никъде в профила. Недостатъкът за мен е, че ако искам да променя или добавя нещо в заявката за конкретната пратка (поради разбиването на поръчките на отделни пратки с отделни доставчици и проследяващи номера, които никога не идват заедно накуп!), всъщност няма къде да го направя и се налага да пиша мейли с допълнения/промяна. Последните обаче хем ми губят време, хем са едностранни без отговор и затова вече спрях да описвам или ако се налага, директно звъня. Това, от друга страна обаче, предполагам, че води и до липса на ясна информация за доставчика какво очаква да получи, за кой клиент в Италия и от кой куриер. Така че се надявам да си актуализират системата най-малкото за улеснение.

Още нещо, което не отчетох преди да започна с ровкане по италианските сайтове. Оказа се, че ако е необходимо връщане на стока, много италиански (мулти)сайтове работят по следния начин - заявяваш връщането през сайта с точна дата и прибл. час, в който идва куриер да ти вземе пратката (само от италиански адрес). Това, разбира се, се заплаща допълнително, но и невинаги адресът на връщане е реален! В случая с този превозвач се оказа, че пратката може да се "върне" от техния адрес в Италия, откъдето да се вземе от италианските куриер. Малко сложно звучи, но имах конретен казус с връщане на няколко чифта патъци и затова се наложи и това да науча по трудния начин, без да знам италиански.

Като срок на доставка, мисля, че за няколко дни ги доставят, но като цяло гледам да поръчвам вече само неспешни неща ( = неспешни обувки Grinning Grinning Grinning ) и такива, за които съм сигурна, че ще станат и няма да се връщат.

За доставки през Румъния нямам наблюдения. Цялата съм в слух обаче да разбера, ако някой е открил друга удобна алтернатива за доставки и от този необятен онлайн пазар Simple Smile
Виж целия пост
# 298
Здравейте, от скоро издирвам такъв спедитор със склад в Италия. Да попитам фирмата актуална ли е все още или е закрита? Ако функционира, разбирам не може да се вземе от техен склад в София все още така ли? И като цяло може ли да се разчита на тях за нещо по-сериозно? Обмислям покупка на телевизор чиято цена си е около 2000 лв. и не ми се мисли какви проблеми могат да излезнат от лоша спедиция.
Виж целия пост
# 299
Не препоръчвам donesimiotitalia.com по следните причини:

Имат склад в Италия и не са много скъпи, но доставките им са много нередовни. Ползвам ги от 3 години и досега няма случай камиона им от Италия да пристигне тогава, когато е обявено на сайта им.
Разбирам че чакат да се съберат повече пратки и да ги карат наведнъж, само че обезсмислят графика им.
Ако си поръчвате дрехи, това е голям проблем, защото ако дрехата не ви стане или цвета не е точно както изглежда на снимката в интернет, и решите да върнете поръчката, 14 дневният срок, в който можете да го направите, е изтекъл, защото камиона на donesimiotitalia никога не тръгва както е по обявения график (14 дневният срок за връщане започва да тече от деня на получаване на пратката ви в склада на donesimiotitalia в Италия).
Тоест, пропускате срока за връщане на стоката не по ваша вина. Често се е случвало пратката ми да пристигне в София 30 дни след като е получена в склада им в Италия. Такова нещо никога не ми се е случвало, например с uktobg.com, но за съжаление те доставят само от Англия и Германия, но не и от Италия.
Освен това, никога не изпращат имейл че пратката е получена в склада им в Италия, нито дали камиона им закъснява с графика или кога ще тръгне. Стоиш в неведение и трябва да се обадиш за да ти кажат приблизително кога ще тръгне камиона.
За момента като че ли само donesimiotitalia доставят от Италия, но ако купувате нещо, което има вероятност да се наложи да го върнете, не ги ползвайте.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия