Насочихме се към тях още в 6ти клас по БЕЛ и в 7ми по БЕЛ и Мат. В 6ти клас 2 месеца преди края на учебната година вървяха с 3 урока назад!!! И аз спрях детето, след като по л-ра изкара 6 от самоподготовка, тъй като в курса още не бяха стигнали до произведенията, на които ги изпитваха. В 7ми клас тръгна добре по БЕЛ, по Мат на първата родителска ми казаха, че не се справя много добре. Бях силно озадачена, тъй като в тази област детето е много силно и в училище е отличник, а по БЕЛ ми казаха най-общо, че се справя. Всъщност разбрах, че по Мат им дават много по-трудни задачи и някои от тях не може да реши. В един момент разбирам,че детето е доста объркано, защото по БЕЛ са напред с материала, а в училище си карат по програмата и през седмицата за училище учи за едни произведения, а за курса други!! Домашните наистина бяха много и когато преминаха втора смяна нямаше почивен час. В нито един момент не разбрах от образователни технологии къде и на какво ниво е детето ми - напред ли е, назад ли е, как е сред другите, нищо. Получавах отговор "Справя се" или някакви други отговори, за неща, които не питам. Опитаха се да ме убедят, че в училище оценките са завишени, е уверявам ви в нашето поставяха на всички това, което са си заслужили.
В крайна сметка не ни приеха в желаното училище, но не съжаляваме. Балът на детето беше достатъчен, за едно от добрите училища.
Това което получих като първоначално инфо за ОТ не съвпадна с нищо през цялата година.
Извода, който си направих е, че най-добрия вариант за подготовка на седмокласник е частни уроци с преподавател от училището, в което учи или препоръчан такъв, винаги при необходимост, не е нужно претоварване.
Пожелавам успех на всички бъдещи седмокласници и здрави нерви на техните родители.