Черен списък на професионалните домоуправители

  • 71 117
  • 327
# 75
Vmofficial, не ми е била целта да "тествам" фирмата, и после със задоволство да пиша тук, че нищо не правят и не си си спазват сроковете. Също и нямам за цел да си изливам негативизма на ваш гръб, просто за спорта. Изчаках срока, за който споменахте, след което написах и резултата. Разочарована съм, защото все пак се надявах, че касиерът си е отбелязал сигнала, защото му го повторихме 2 пъти. Толкова ли много му коства просто да си отбележи, та дори и да не му влиза в задълженията? Но както вече написах, той беше толкова апатичен и незаинтересован, че чак на мен ми стана неудобно. Почуствах се точно - "глас в пустиня".
А щом толкова настоятелно предлагате помощта си, с удоволствие ще се възползвам. Даже мога да ви изпратя и снимки, за да видите състоянието на входа, който се управлява от фирмата ви, повече от 5г.
Виж целия пост
# 76
Vmofficial, не ми е била целта да "тествам" фирмата, и после със задоволство да пиша тук, че нищо не правят и не си си спазват сроковете. Също и нямам за цел да си изливам негативизма на ваш гръб, просто за спорта. Изчаках срока, за който споменахте, след което написах и резултата. Разочарована съм, защото все пак се надявах, че касиерът си е отбелязал сигнала, защото му го повторихме 2 пъти. Толкова ли много му коства просто да си отбележи, та дори и да не му влиза в задълженията? Но както вече написах, той беше толкова апатичен и незаинтересован, че чак на мен ми стана неудобно. Почуствах се точно - "глас в пустиня".
А щом толкова настоятелно предлагате помощта си, с удоволствие ще се възползвам. Даже мога да ви изпратя и снимки, за да видите състоянието на входа, който се управлява от фирмата ви, повече от 5г.

Радвам се, че стигаме до тук, а именно - конструктивност. Посочил съм имейл за директна връзка с мен по-рано в темата, ето го отново : management@vhodmanager.com. Ако желаете - опишете конкретика там, в случай че имате притеснения относно споделяне на адрес и друга информация тук на лично съобщение. Сигурен съм, че ще успея да съдействам за разрешаването на проблемите или поне да обясня причината за тях и да дам ясни стъпки какво може да се направи. Както казах - в някои случаи проблема е информационен.

Колкото до касиера и незаписването на сигнал - лично ще се заема да проверя датата на посещение и какво е входирано от служителя, като както казах, той ще бъде глобен за действията си. Не е това целта ни, никога не е била.
Виж целия пост
# 77
Фирма Акорд + са пълни мошеници Не се захващаите с тях  Никакви отчетност и си правят каквото искат  Страхотни мошеници Внимаваите с тези мошеници
Виж целия пост
# 78
Фирма Акорд + са пълни мошеници Не се захващаите с тях  Никакви отчетност и си правят каквото искат  Страхотни мошеници Внимаваите с тези мошеници

Малко факти ако може
Виж целия пост
# 79
Нито една уважаваща себе си фирма НЯМА НИКОГА да тръгне да пише по форуми в нета и да отговаря на потребители, камо ли да се мъчи да оправдава тези свои действия с някакво "легитимиране".
Защо?

Защото всеки в интернет може да се представя за когото си поиска. Такова нещо като "легитимация" в интернет форум не съществува. В интернет мога да бъда който си поискам - Ирена Димитрова от Стара Загора, комшията Иван от петия етаж на блок 90 в Надежда, Арнолд Шварценегер, Мадона, Аврил Лавин или Йорданка Фандъкова.

Дори и наистина да стои фирмата зад това потребителско име - още по-зле за нея. Значи, че толкова ниско е паднала, че е тръгнала да се оправдава пред крайните потребители и да оправдава действията си пред някакви юзъри във форум...


Ако сте вие наистина - скоро няма да домоуправлявате вход Г на блок 189 в Хаджи Димитър в София. Просто няма да ви се случат нещата, защото лично ще се погрижа.
Виж целия пост
# 80
Мариана Шаламанова/ ДОМОУПРАВИТЕЛ 7 - М.ШАЛАМАНОВА ЕООД– отказва да дава и показва документи за приходи и разходи на входа, заявявайки че за тази услуга се плаща допълнително. Заплашва хората, които си плащат, че ще ги изхвърли от жилището им за 3 години и ще им наложи административни санкции по 150 лв, затова, че искат да видят документ, с който същата е избрана за домоуправител и касиер, фактури за разходи и разбивка на събираните от нея суми по апартаменти. Крие домовата книга, въобще всякакви книжа на входа дори фактурите за общ ток и вода не си виждаме вече.  Ден и нощ издирва фирмички за ремонти, с които да прави бизнес. Самата тя определя сумата, която ще им връчва, с парите, които е събрала от нас - ЕС. Към Септември 2019 има 5 семейства, които дължат 2000 лв. на входа от 2 години насам. Има си свои хора, които поддържа/управлява... във всеки нейн вход.... нали все пак е управител. Казва, че не е способна да събере тези 2000лв и изнудва осталите 26 семейства да плащат техните задължения, а в същото време те и плащат заплата от 100 лв месечно. Чудя се някои хора какво носят по цял ден в главите си и ако го носят за какво им служи? А пък ако не им служи, то тогава те ще бъдат принудени да служат/бачкат по цял ден на такива като Шаламанова.... Не събира суми съобразно квадратурата на жилищата. Месечната вноска за ремонти 7лв/човек е определила в нарушение на чл. 50 от ЗУЕС.
Забранява на собствениците сами да правят ремонти и подобрения във входа със собствени средства, защото така не може да извика чужди фирмички и да се добере до парите в касата на входа. Само жалбите на живущите във входовете, в Дружба 1 и 2 до Общината, икономическа полиция и прокуратурата могат да оправят нещата. Ако не пускате жалби, такива като нея ще живуркат на ваш гръб, а вие се трепете по цял ден да бачкате. Доста входове в двата квартала „оправяла“ в нейн стил – тихичко, без да дава обяснения на никого. От 1 съседен вход са пуснали писмено оплакване срещу нея в Общината за намеса във входове, в които не е избирана въобще. Относно нередности с Зелена София самата Община я хваща в нарушения. Вижте стр. 6 от ГФО на програма Зелена София 2019г. https://council.sofia.bg/documents/20182/609950/R.+176+-+Pr.+1.p … 9692-3679588bb19d
Не се легитимира и не показва протокол че е избрана за касиер във входа. В Общината също при проверка установих, че не беше записана като касиер в нашия вход, а иначе цял ден обикаля входовете и тропа на вратите на хората. Как никой не си задава елементарни въпроси и не търси писмени, а не устни "доказателства"? Никога не си слага подписа под написани от нея съобщения за свикване на събрание, както прави и контролния съвет на входа. Всичките не си пишат имената под съобщенията и не се подписват. В такъв случай законно ли е свикано събранието? Ами, ако са залепили бележка за събрание днес, а на нея са написали дата, която е дръпната с 3 месеца назад, тогава за какво говорим?
Виж целия пост
# 81
Здравейте,
При нас положението беше същото преди време с една друга голяма фирма -Образцов вход.
След това минахме на ротационен принцип (въртяхме се на апартаменти), но и това ни писна, тъй като постоянно прехвърляхме пари, документи... и сега пак минахме на фирма.
Много сме доволни-с двете ръце за Хаус Мениджър. Вършат всичко бързо и точно.
Не знам колко ще издържат с нас, но пак е по-добре от преди.
http://housemanagerbg.com/
https://www.facebook.com/housemanagerbg
Виж целия пост
# 82

И се регистрира за да ни разкажеш за вашия вход?
Явно меринджеите са останали съвсем без клиентела за да пробват скрита реклама.
Виж целия пост
# 83
а някой който е с особено мнение за Моят вход-ЕООД? Управителят се оказа, по неговите думи той можел да бъде само медиатор, а ние да си скубем косите
Виж целия пост
# 84
Вход мениджър.
Непрофесионализъм на всички нива.
Покана за събрание с типов дневен ред,нямащ нищо общо с проблемите на етажната собственост.
Начален час 20 часа.За да няма кворум и след 2 часа да се вземет решения,които не са адекватни.
Неграмотно попълнени протоколи от общо събрание,за което били виновни живущите.
Според юрист на фирмата,трябвало всеки да си попълни идеалните части от общите части и да следи какво се пише и да изисква какво да се пише и какво се подписва.
Пъдари им трябват във всяка област.
Неясни отчети.Няма дата за кога се отнася и за кого.Водят отчет само на загубите си като цяло.
Отбелязано посещение на касиер,без да е ходил по апартаментите и никой не го е видял.
Няма приключване на касата всеки месец (приход,разход,салдо).
Декларации за промяна на обстоятелства не се отразяват в списъка със задължения.
И да пишеш,не отговарят.
Няма кой да види,че има изгорели крушки за смяна.И да бъдат уведомени,пак няма да ги сменят.
Чистачката се е записала в графика че е чистила с дни напред.
Неизпълнение задълженията на чистачката се отричат.Били направили проверка.Лъжем един вид.
Нямат ценз да работят с документация на етажната собственост.
Приемат безкритично документи с невярна информация.И да ги уведомиш,не реагират.
Важното е да си прибират тяхната такса.
Подаден сигнал за сгрешена домова книга не се коригира.
Освен да си удържат пари за нищо, друго не правят.
Това не е грижа за функциониране и поддръжка на сградата.
Това е събиране на информация за предоставянето и на имотната мафия.
Виж целия пост
# 85
Вход мениджър.
Непрофесионализъм на всички нива.
Покана за събрание с типов дневен ред,нямащ нищо общо с проблемите на етажната собственост.
Начален час 20 часа.За да няма кворум и след 2 часа да се вземет решения,които не са адекватни.
Неграмотно попълнени протоколи от общо събрание,за което били виновни живущите.
Според юрист на фирмата,трябвало всеки да си попълни идеалните части от общите части и да следи какво се пише и да изисква какво да се пише и какво се подписва.
Пъдари им трябват във всяка област.
Неясни отчети.Няма дата за кога се отнася и за кого.Водят отчет само на загубите си като цяло.
Отбелязано посещение на касиер,без да е ходил по апартаментите и никой не го е видял.
Няма приключване на касата всеки месец (приход,разход,салдо).
Декларации за промяна на обстоятелства не се отразяват в списъка със задължения.
И да пишеш,не отговарят.
Няма кой да види,че има изгорели крушки за смяна.И да бъдат уведомени,пак няма да ги сменят.
Чистачката се е записала в графика че е чистила с дни напред.
Неизпълнение задълженията на чистачката се отричат.Били направили проверка.Лъжем един вид.
Нямат ценз да работят с документация на етажната собственост.
Приемат безкритично документи с невярна информация.И да ги уведомиш,не реагират.
Важното е да си прибират тяхната такса.
Подаден сигнал за сгрешена домова книга не се коригира.
Освен да си удържат пари за нищо, друго не правят.
Това не е грижа за функциониране и поддръжка на сградата.
Това е събиране на информация за предоставянето и на имотната мафия.

Здравейте,

Виждам, че сте се регистрирали специално за да отнесете критика към нас в този форум, така че съм насреща да помогна. Предоставил съм и имейл за директна връзка с ръководството на компанията - management@vhodmanager.com. Можете да пишете и тук - на съобщение.

Не съм сигурен, че щом ни асоциирате с имотна мафия ще желаете да подходите конструктивно към коментара ни, но съм длъжен да предоставя възможност за разрешаване на проблемите Ви, ако все пак искате това да се случи и сме способни да го направим.

1. Не сме имотна мафия.
2. Събранията имат стандартен дневен ред, който обхваща голям брой въпроси, които се обсъждат често на Общи Събрания в сградите, като целта му е да осигурим възможност за взимане на повече видове решения.
3. Събранията се провеждат от 18 и 20 часа всеки делничен ден (по изключение и през уикенд дни). Нямаме за цел да "няма кворум", а напротив, в противен случай губим ресурс за служител и събранието следва да се отложи и насрочи ново такова (нямаме интерес от това). Не можем да работим адекватно без решения на ОС, така че това е главната част от дейността ни, поради което от почти година уведомяваме собствениците и чрез СМС/имейл за предстоящите ОС.
4. Моля да предоставите неграмотни протоколи от наша страна, за да проверим кой не е свършил работата си. Служителите, които водят събрания и изписват протоколи са грамотни.
5. Отчетите са достъпни за всеки и разяснения можете да получите по всяко време, в случай че не можете да разберете информацията в тях.
6. Посещенията на касиерите се извършват на определени дати, като доказателство за извършването им са издадени квитанции на Ваши съкооператори. Касиерите получават бонуси върху възнагражденията си за повече събрани вноски и нямат интерес да не посещават обекти.
7. Има приключване на касата на всеки отчет, вижте т.5.
8. Посочете конкретен сигнал, който сте подали към нас и не е отработен. Всеки сигнал има определен номер и се отработва в определен срок. Сигналите за крушки се отработват в срок между 3 и 10 работни дни. Служителите от технически отдел биват глобявани за неотработени/забавени сигнали.
9. Почистващите лица в повечето обслужвани сгради не са наши служители и се наемат от сградите, които обслужваме. Можем да ги сменим при недоволство с решение на ОС. Всички лица следва да се подписват в графиците на сградите.
10. Домова книга се актуализира на база декларация от даден собственик/обитател, както е по закон. Не можем да актуализираме информация за друг апартамент на база "думи на съсед", тъй като така се пораждат конфликти и всеки може да злоупотреби с подобна информация.

По-горните точки обхващат общите Ви критики - за конкретни такива ще ми е необходим адрес и ако има неизпълнение на някое от нещата, ще получите компенсация. Насреща съм да съдействам и да проверим защо сме Ви накарали да сте тъй негативен към услугата ни.
Виж целия пост
# 86
Здравейте. Случайно попаднах на темата и чак ми стана интересно и я прочетох до край. В общи линии е станала тема образно казано "Мразим Вход Мениджър" 🙂 Бих искала да споделя опит с въпросната оплювана фирма. Ще е дълго, ако не ви се чете, подминете коментара 🙂 Когато си купихме апартамент, жилищната сграда се управляваше вече от 1 година от тях. За още една година постепенно стана ясно, че всички са недоволни, като обясненията бяха подобни на тези, които четох в тази тема. Аз бях страничен наблюдател за известно време, понеже все пак бях доста нова. В последствие ги махнахме и аз станах домоуправител, за което ще пиша по-долу малко по-подробно. Смятам себе си за сравнително обективна и човек с доста търпение, затова ето какви са моите наблюдения върху дейността на фирмата. Моля да се смята като конструктивна критика.
1. Ние сме първи собственици на апаратмента, купен от банка (инвеститора е зарязал сградата в един момент, обявил фалит и в крайна сметка не успял да си изплати дълговете към банката). Беше на шпакловка и замазка. Получихме нотариалния акт края на август. Писах на фирмата, че съм нов собственик и получих изипей код. Но се започна с неприятна изненада още в началото. Имахме начислени такси от март. И се почна едно звънене, писане, обясняване, уточняване на дата на нотариален акт, от кой да искат парите за предходните месеци и тн. Така или иначе с активна комуникация от двете страни се изчистиха таксите за месеците преди август. Въпреки всичко не ми хареса тази практика да се начисляват такси на празни апартаменти на очевидно шпакловка и замазка. И да, интересувах се дали е взето решение на ОС (общо събрание) да се практикува така. Ми не.
2. Ако не поискате свикване на ОС, те няма да го направят. Ако имате ОС шанса да се задействат е най-голям. В общи линии както една дама беше писала по-напред - за да се случват нещата при тази фирма, трябва някой да е активен и да им дава зор, да им звъни, да настоява за ОС и тн. Колко обаждания съм навъртяла да знаете. И да не са вдигали пак съм звъняла, докато се свържа. Мейл още по-добре - имате черно на бяло нещата. Тогава се активизират наистина. Но се получи така, че и аз станах активен участник в домоуправителските дела. Но само така имаше развитие. Например имаше недоволство от почистването и уволниха чистачите. Обаче не назначиха нов чистач и 3 месеца беше тотална мизерия. Трябваше да се обаждаме да ги подсетим, че ни трябва чистач. Така стана, че накрая свикахме ОС и се разбрахме на мен да ми пращат кандидати и аз да ги одобрявам и ако не стават да им звъня да ги уволняват.
3. Ремонтите се случват много бавно и пак с даване на зор. Ето пак пример. Общата гаражна врата се развали в рамките на 3 месеца 3 пъти. Стоя отворена със седмици. Аз и още 2-3 съседи звъняхме да информираме почти всяка седмица. Оферти трябваше да пращат, но не пратиха. Видяхме офертите чак като ги накарахме да свикат ОС. И аз бях намерила по-добра оферта. Хубавото беше, че те имаха 3-4 различни, но така или иначе се спряхме на моята. Представителят им каза, че нямат информация за собствениците на гаражи, от които трябваше да се събират пари. Така се разбрахме пак някой от нас (в случая аз) да им съберем контактите на всички. Съгласихме се с ясната мисъл, че това е тяхна работа, но по този начин ще се случат нещата. Имайте предвид, че възложите ли им задача, която включва събиране на средства, ако не успеят да съберат сумата (както и се случва често, заради някои съседи) задачата няма да се изпълни.
4. За събирането на таксите се разчита на а добрата съвест на живущите. Винаги има такива, които не плащат с месеци, но реално само им лепят подсещащи бележки на вратата или по телефона им звънят. Просто в това отношение имат един голям минус.
5. Връзката между отделните звена куца яко. Пак давам пример. След въпросното ОС, при което се взе решение да се събират пари за ремонт на гаражната врата след като събера контактите на собствениците на гаражи (за което имах срок от 2 седмици), се оказа, че в крайна сметка при тях има контактите на 15 собственика на гаражи от общо 37. И както вече се досещате, сумата за ремонта беше разпределена на тяхните сметки. Доста нечестно! Някои от тях платиха, без да осъзнават, че плащат в пъти повече заради грешка на Вход Мениджър. Какво е заключението: представителите им нямат представа какво имат и нямат като информация за дадена ЕС. Ми много лесно хора, информирайте се малко преди да дойдете на ОС. Все пак дневният ред се обявява предварително. Второ, взетите решения се изпълняват половинчато - част от информацията се възприема, другата се губи някъде из другите нива. Това е според мен един от най-големите пропуски на фирмата. Та горките хора с начислени 180 лв по сметките съвсем ги намразиха. Но с малко упоритост, 10-тина мейла и една подписка, се разбрахме, че аз ще събирам парите за ремонта. И все пак платените суми ми беше преведена и парите не се загубиха.
Така или иначе това беше повратната точка, при която вече съседите не искаха и да чуят за тях и ме помолиха да стана домоуправител. Честно казано не ми се искаше, но реших, че по-добре някой от входа. Още в началото ми беше ясно, че и ние хората си имаме вина, не само домоуправителя. Като домоуправител от една година искам да ви споделя, че само да събирам пари и да организирам сметки е достатъчно трудно, камо ли да мога да отделя достатъчно време и усилия за други неща. Става бавно, особено като трябва да си отдели човек от личното време. Затова не съдете прибързано. Не е лесна работа. Негодуванието на хората идва основно от недобра информираност, което си идва от липса на ОС и липса на търпение и изслушване. Аз когато започнах да контактувам активно с Вход Мениджър, нещата ми ставаха по-ясни, малко или много съм влизала в положение и заедно сме решавали проблемите. Просто при нас вече бяха натрупани много грешки + лошата събираемост на такси доведе до развода. Но още при срещата ни в офиса им казах, че просто искаме да пробваме сами да се оправим и със сигурност не изключвам възможността пак да работим заедно.
Ако трябва да обобщя, проблемите са им главно в лошата организацията и информираност, лоша събираемост от несъвестни съседи, както и загубата на информация от ОС по различните звена. Иначе си вършат работата, стига да се обадите и свикате ОС. Ако видите нередност при изпълнението на нещо, недейте само мрънка и недоволства пред съседите, ами се обадете и им обърнете внимание на грешката. С добър тон и обяснения си оправят нещата. Хубавото при тях също беше, че сайта и портала бяха много удобни за получаване на информация. Имах големи притеснения дали ще ни прецакат с касата, но прегледах предварително финансовото състояние на входа в портала, натиснах хората да си платят и накрая даже от фирмата ми дадоха пари 🙂
Ето и малко полезна информация:
• Може да "уволните" всеки домоуправител, като първо съберете подписите на собствениците на 20% от идеалните части и отправите искане за свикване на ОС, като изрично уточните в искането желания дневен ред. Ако домоуправителя не свика ОС в рамките на 14 дни (мисля че толкова беше), имате право да си го свикате без тях. Но задължително се поставя покана минимум 7 дни преди датата на ОС. Така е по ЗУЕС. След ОС, в случая на Вход Мениджър, те имат 1 месец да изпратят отчет и състояние на каса и още 1 месец да се разплати, който дължи пари (ако касата е на минус вие, ако е на плюс - те). Така че си отнема поне 2-3 месеца "уволняването". При нас нямаше проблеми, напълно съдействаха, отговориха на въпросите ми, изпратиха ми каквото съм поискала и ми дадоха цялата документация. Само трябваше да ги подсетя за срока за свикване на ОС, на което малко се заядоха, но това са детайли
• Свикването на ОС според мен трябва да е основно ваша инициатива. Не разчитайте да се свърши нещо само по това, че сте се обадили по телефона или сте казали на човека, събиращ таксите. Свикайте ОС, уверете се, че това което искате е вписано е протокола и нещата има не малък шанс да се случат. Имайте в предвид, че по закон домоуправителя е длъжен поне веднъж годишно да свика ОС, най малко за да даде отчет за годината. Ако Вход Мениджър не го правят, значи са в нарушение.
И последно, няма идеален домоуправител. Все ще се намери някой, на който нещо не му харесва и иска да има промяна, за която пък другите са против. Често домоуправителя го отнася, всички на него се сърдят. Затова бъдете малко по-толерантни към различията помежду си. Компромисите са ключът към щастливото съществуване в етажната собственост.
Виж целия пост
# 87
Тъй като и аз съм горе_долу в същото положение, искам да Ви кажа, че грам жал и разбиране нямам към тях. Щом аз мога, а това не ми е основното занятие и го върша безплатно, значи те, като фирма, би трябвало да са много по_организирани и да си вършат работата. Една кратка справка в търговския регистър ще Ви ориентира...
Виж целия пост
# 88
Възхищавам се на толерантността Ви, DuDu89,
но това не оправя отношенията между Вход мениджър и Етажната собственост.

При нас някои неща са точно обратното на описаните от Вас :

1. Свикване на ОС всеки месец,но по типов дневен ред,който не касае проблемите на ЕС.
И никога няма точка за отчет на дейността на Вход мениджър и не може да се коментира.

2.Начисляване на стари задължения,като на ОС е взето решение да не се изискват.
Плюс това определените месечни такси са отменени от СРС.
Вход мениджър се държат, като че ли това не се отнася за тях.

3.Извънредно положение за корона вирус за тях не съществува.
Когато искаме да се освободят портиер и хигиенист,за да се спазва дистанция
и поради недоволство от работата им,изискват входиране на подписка,или решение на ОС.
При положение,че са забранени събирания на хора.
Не са достатъчно гъвкави,съобразно създалата се ситуация.

Нямат информация за конкретния обект,нямат и намерение да се запознаят с нея.
"Управляват",като някои от собствениците да тичат и да им вършат работата,
а те да си получават таксата.
Защото са останали само четирима от Етажната собственост да си плащат всеки месец и се набира необходимата за тях сума...
Виж целия пост
# 89
Когато решите да се освободите от тях, не се притеснявайте, ще си удържат от общата сума на входа Ви и тази, която дължат неплащащите. Те и за това нямат зор да си събират таксите, защото знаят, че ще си ги вземат от тези, които плащат и ще ви върнат разликата, ако има такава.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия