Черен списък на професионалните домоуправители

  • 72 527
  • 330
# 120
Може ли да ми препоръчате професионален домоуправител за вход с 9 апартамента във Варна, както и да ме ориентирате за цени?
Виж целия пост
# 121
Тъй като не мога да редактирам последния пост пиша нов. Къде мога  да се жалвам от нагло, грубо и некомпетентно отношение на представител на фирмата на Акорд+?
Виж целия пост
# 122
Общо взето на "арменския поп". Те и затова си позволяват подобни  неща.
Виж целия пост
# 123
В общината, Комисия за защита на потребителите, пробвате и ще ви дадат насоки.
Виж целия пост
# 124
Здравейте, и аз да се включа тук с недоволство. На общо събрание целия блок е гласувал със "за" за избиране на фирма частен домоуправител, казва се "Национална агенция частен домоуправител" ЕООД, във Фейсбук се пишат NADOM. Не знам как са успели, но са убедили всичките пенсионери във входа, че трябва да плащаме на апартамент по 30 лева, това е абсурдно според мен. Ние сме наематели, плащаме 350 лева наем, досега имахме домоуправител и касиер от входа, плащахме по 9 лева само на месец, но сега те се отказват и положението загрубя. Ние сме само наематели и съответно е ясно, че дори да изразим недоволство и несъгласие, никой няма да ни чуе. Въпросът ми е редно ли е хазяите да поемат тази такса от 30 лева? В нея е включено почистване, асансьор, ток на асансьора, осветление във входа, представляване пред институции, фонд за ремонт и какво ли още не, но 30 лева ми се вижда много за един апартамент, стара е много сградата, не е ново строителство... От снощи не мога място да си намеря и съм на път да сменям квартирата. Дайте мнение нормално ли е да се плаща такава висока такса на месец?
Виж целия пост
# 125
Таксите за ремонт се поемат от собствениците според ЗУЕС
Виж целия пост
# 126
Ами сам живеещ в съвсем малък апартамент ( 46м²) на втори етаж ( не се ползва и плаща асансьор ) и плащах 14 лева по време на управлението на проф.дом. Така че ако сте на по-високо, по-голямо жилище и повече хора, 30 лева е съпоставимо.
Виж целия пост
# 127
Поставям в черния списък на професионалните домоуправители ВХОД МЕНИДЖЪР ЕООД, изключително лошо управление!  -100!!!

Смениха ни входните врати, преди месеци и почти веднага бравите се повредиха. Многократно сме поставяли въпроса, пращат техник в друг квартал и блок. Когато техникът беше във входа, за смяна на ключалката на вратата на мазето, го помолих да погледне и бравите на входните врати. Той каза, че не можел, защото нямало заявка и да се обадя да дам заявка, да кажа, че в момента е там, да му я изпратят. Обадих се, обясних всичко точно и помолих веднага да я придвижат, за да може техника да погледне и тези брави. След половин месец, ми се обажда техник от Вход Мениджър, бил пред блока. Оказа се, че номерът на блока е сгрешен, квартала също е грешен.
 Включително и на Общото събрание, проведено началото на м. май, показахме на представителка на фирмата, колко са зле, но от тогава, въпреки, че са в гаранция, не последва нищо. В момента, повече от 3 месеца от това ОС, бравите и на двете врати са махнати, а ВХОД МЕНИДЖЪР бездейства.
На това ОС, не приехме отчета на фирмата, но няма насрочване на ново събрание. Представителката искаше да гласуваме неща, които не следва да се гласуват, напр. да ни предоставят 3 оферти за ремонт на 2 външни стъпала, тъй като според представената 1 оферта, цената беше над 2000 лв. и всички присъстващи се възмутиха. Искахме да се протоколира, че не приемаме отчета на фирмата, но това, според представителката, не можело да се запише.
На всяко второ искане от наша страна, тя се криеше в храстите да звъни на шефа си и да пита дали може. Пълна бутафория на провеждане на Общо събрание на ЕС, тя направо не познаваше закона.
Взехме решение наш съсед да направи двете стъпала на входа, като представи цени и оферти на Вход Мениджър и те да ги приемат и да  му осребрят в седмичен срок фактурите. Момчето си беше за седмица в България и представителката разбра, че трябва да се действа бързо. Съседът им изпрати на имейл всички цени, но толкова туткава работа от страна на Вход Мениджър, че той си замина преди техния отговор.
Пак на това ОС, представителката каза, че техникът им ще дойде след 2 дни да ни донесе ключовете от входната врата на мазето. Разбрахме се да ми даде всички ключове, защото за повечето съседи, определеният час беше неудобен. Ами и до момента никой не се е свързал с мен, за да ми предаде ключовете - от май месец! Сега, в чат формата на фирмата ми написаха, че той бил идвал на дата, в края на май и само 6 души са получили ключове. Ами като е идвал, защо не се е свързал с мен да ми предаде и останалите? Сега искат да ни разхождат през половин София до офиса им всеки да си взема ключа. А с това създават сериозно затруднение за живущите.
Освен това искат заплащане по 3 лв за всеки ключ, защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Но това са разходи по управление и поддръжка, за които си плащаме всеки месец. А ценат от 3 лв., е на дребно, когато вадиш 1 ключ, при по-големи заявки се прави търговска отстъпка, както правят всички ключари. Но явно Вход Мениджър се съобразяват с интересите на сателитната им фирма „КЛЮЧ МЕНИДЖЪР” ЕООД, а не с интересите на собствениците в етажната собственост, която управляват.
Между другото, има няколко сателитни фирми на Вход Мениджър, вероятно затова и всичките им оферти към ЕС са толкова скъпи.

До сега не съм присъствала на нито едно ОС, проведено от Вход Мениджър, което да е проведено както трябва, при съблюдаване на законовите разпоредби.
Да не говорим, че има хора, които не си плащат, но Вход Мениджър не предприемат нищо за събиране на тези суми. Що да си мръднат пръста, като ги покриват от тези, които си плащаме.
Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

ПС Ако искат, нека опитат да ме опровергаят от създадения за целта акаунт, ще си говорим публично с факти, дати и законови разпоредби.
Виж целия пост
# 128
Изключително лошо управление от ВХОД МЕНИДЖЪР ЕООД!  -100!!!

Смениха ни входните врати, преди месеци и почти веднага бравите се повредиха. Многократно сме поставяли въпроса, пращат техник в друг квартал и блок. Когато техникът беше във входа, за смяна на ключалката на вратата на мазето, го помолих да погледне и бравите на входните врати. Той каза, че не можел, защото нямало заявка и да се обадя да дам заявка, да кажа, че в момента е там, да му я изпратят. Обадих се, обясних всичко точно и помолих веднага да я придвижат, за да може техника да погледне и тези брави. След половин месец, ми се обажда техник от Вход Мениджър, бил пред блока. Оказа се, че номерът на блока е сгрешен, квартала също е грешен.
 Включително и на Общото събрание, проведено началото на м. май, показахме на представителка на фирмата, колко са зле, но от тогава, въпреки, че са в гаранция, не последва нищо. В момента, повече от 3 месеца от това ОС, бравите и на двете врати са махнати, а ВХОД МЕНИДЖЪР бездейства.
На това ОС, не приехме отчета на фирмата, но няма насрочване на ново събрание. Представителката искаше да гласуваме неща, които не следва да се гласуват, напр. да ни предоставят 3 оферти за ремонт на 2 външни стъпала, тъй като според представената 1 оферта, цената беше над 2000 лв. и всички присъстващи се възмутиха. Искахме да се протоколира, че не приемаме отчета на фирмата, но това, според представителката, не можело да се запише.
На всяко второ искане от наша страна, тя се криеше в храстите да звъни на шефа си и да пита дали може. Пълна бутафория на провеждане на Общо събрание на ЕС, тя направо не познаваше закона.
Взехме решение наш съсед да направи двете стъпала на входа, като представи цени и оферти на Вход Мениджър и те да ги приемат и да  му осребрят в седмичен срок фактурите. Момчето си беше за седмица в България и представителката разбра, че трябва да се действа бързо. Съседът им изпрати на имейл всички цени, но толкова туткава работа от страна на Вход Мениджър, че той си замина преди техния отговор.
Пак на това ОС, представителката каза, че техникът им ще дойде след 2 дни да ни донесе ключовете от входната врата на мазето. Разбрахме се да ми даде всички ключове, защото за повечето съседи, определеният час беше неудобен. Ами и до момента никой не се е свързал с мен, за да ми предаде ключовете - от май месец! Сега, в чат формата на фирмата ми написаха, че той бил идвал на дата, в края на май и само 6 души са получили ключове. Ами като е идвал, защо не се е свързал с мен да ми предаде и останалите? Сега искат да ни разхождат през половин София до офиса им всеки да си взема ключа. А с това създават сериозно затруднение за живущите.
Освен това искат заплащане по 3 лв за всеки ключ, защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Но това са разходи по управление и поддръжка, за които си плащаме всеки месец. А ценат от 3 лв., е на дребно, когато вадиш 1 ключ, при по-големи заявки се прави търговска отстъпка, както правят всички ключари. Но явно Вход Мениджър се съобразяват с интересите на сателитната им фирма „КЛЮЧ МЕНИДЖЪР” ЕООД, а не с интересите на собствениците в етажната собственост, която управляват.
Между другото, има няколко сателитни фирми на Вход Мениджър, вероятно затова и всичките им оферти към ЕС са толкова скъпи.

До сега не съм присъствала на нито едно ОС, проведено от Вход Мениджър, което да е проведено както трябва, при съблюдаване на законовите разпоредби.
Да не говорим, че има хора, които не си плащат, но Вход Мениджър не предприемат нищо за събиране на тези суми. Що да си мръднат пръста, като ги покриват от тези, които си плащаме.
Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

ПС Ако искат, нека опитат да ме опровергаят от създадения за целта акаунт, ще си говорим публично с факти, дати и законови разпоредби.

Насреща съм да съдействам по всички въпрос при желание от Ваша страна. Оставил съм координати, отговарям и тук на ЛС. Нужна ми е конкретика (адрес и т.н.), за да проверя всичко, което сте написали и да вземем мерки, включително при нужда да направим компенсация в случай че наистина има нещо, което резултира в проблем при Вас заради наша ненамеса/намеса.

П.П. Дружеството Ключ Мениджър все още не упражнява дейност (бъдещ проект е), респективно опасенията Ви там са неоснователни - работим с подизпълнители на нормални пазарни цени.
Виж целия пост
# 129
Diorela, сега ще се включи онзи любезния от фирмата, който пише тук и "живее за клиентите си" и ще ти "протегне милосърдна ръка".
Разкарайте ги тези и сами си вършете работата. Само от таксата "нищоправене", която им плащате, можете да си извършите един куп ремонти.
Като им погледнеш фирмата в търговския регистър и ще разбереш....

ПС: той бил и бърз..
Виж целия пост
# 130
Скрит текст:
Изключително лошо управление от ВХОД МЕНИДЖЪР ЕООД!  -100!!!

Смениха ни входните врати, преди месеци и почти веднага бравите се повредиха. Многократно сме поставяли въпроса, пращат техник в друг квартал и блок. Когато техникът беше във входа, за смяна на ключалката на вратата на мазето, го помолих да погледне и бравите на входните врати. Той каза, че не можел, защото нямало заявка и да се обадя да дам заявка, да кажа, че в момента е там, да му я изпратят. Обадих се, обясних всичко точно и помолих веднага да я придвижат, за да може техника да погледне и тези брави. След половин месец, ми се обажда техник от Вход Мениджър, бил пред блока. Оказа се, че номерът на блока е сгрешен, квартала също е грешен.
 Включително и на Общото събрание, проведено началото на м. май, показахме на представителка на фирмата, колко са зле, но от тогава, въпреки, че са в гаранция, не последва нищо. В момента, повече от 3 месеца от това ОС, бравите и на двете врати са махнати, а ВХОД МЕНИДЖЪР бездейства.
На това ОС, не приехме отчета на фирмата, но няма насрочване на ново събрание. Представителката искаше да гласуваме неща, които не следва да се гласуват, напр. да ни предоставят 3 оферти за ремонт на 2 външни стъпала, тъй като според представената 1 оферта, цената беше над 2000 лв. и всички присъстващи се възмутиха. Искахме да се протоколира, че не приемаме отчета на фирмата, но това, според представителката, не можело да се запише.
На всяко второ искане от наша страна, тя се криеше в храстите да звъни на шефа си и да пита дали може. Пълна бутафория на провеждане на Общо събрание на ЕС, тя направо не познаваше закона.
Взехме решение наш съсед да направи двете стъпала на входа, като представи цени и оферти на Вход Мениджър и те да ги приемат и да  му осребрят в седмичен срок фактурите. Момчето си беше за седмица в България и представителката разбра, че трябва да се действа бързо. Съседът им изпрати на имейл всички цени, но толкова туткава работа от страна на Вход Мениджър, че той си замина преди техния отговор.
Пак на това ОС, представителката каза, че техникът им ще дойде след 2 дни да ни донесе ключовете от входната врата на мазето. Разбрахме се да ми даде всички ключове, защото за повечето съседи, определеният час беше неудобен. Ами и до момента никой не се е свързал с мен, за да ми предаде ключовете - от май месец! Сега, в чат формата на фирмата ми написаха, че той бил идвал на дата, в края на май и само 6 души са получили ключове. Ами като е идвал, защо не се е свързал с мен да ми предаде и останалите? Сега искат да ни разхождат през половин София до офиса им всеки да си взема ключа. А с това създават сериозно затруднение за живущите.
Освен това искат заплащане по 3 лв за всеки ключ, защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Но това са разходи по управление и поддръжка, за които си плащаме всеки месец. А ценат от 3 лв., е на дребно, когато вадиш 1 ключ, при по-големи заявки се прави търговска отстъпка, както правят всички ключари. Но явно Вход Мениджър се съобразяват с интересите на сателитната им фирма „КЛЮЧ МЕНИДЖЪР” ЕООД, а не с интересите на собствениците в етажната собственост, която управляват.
Между другото, има няколко сателитни фирми на Вход Мениджър, вероятно затова и всичките им оферти към ЕС са толкова скъпи.

До сега не съм присъствала на нито едно ОС, проведено от Вход Мениджър, което да е проведено както трябва, при съблюдаване на законовите разпоредби.
Да не говорим, че има хора, които не си плащат, но Вход Мениджър не предприемат нищо за събиране на тези суми. Що да си мръднат пръста, като ги покриват от тези, които си плащаме.
Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

ПС Ако искат, нека опитат да ме опровергаят от създадения за целта акаунт, ще си говорим публично с факти, дати и законови разпоредби.

Насреща съм да съдействам по всички въпрос при желание от Ваша страна. Оставил съм координати, отговарям и тук на ЛС. Нужна ми е конкретика (адрес и т.н.), за да проверя всичко, което сте написали и да вземем мерки, включително при нужда да направим компенсация в случай че наистина има нещо, което резултира в проблем при Вас заради наша ненамеса/намеса.

П.П. Дружеството Ключ Мениджър все още не упражнява дейност (бъдещ проект е), респективно опасенията Ви там са неоснователни - работим с подизпълнители на нормални пазарни цени.

Я каква интересна и бърза реакция, когато публично се засегне репутацията на Вход Мениджър!
А защо и вашите представители не реагираха по същи начин в чата днес? Да пусна ли публично тук целия разговор? Ето само малка част
Скрит текст:
Цитат
Вие – Моля актуализирайте данните си
Вярно ли е, че искате по 3 лева за всеки ключ от вратата на мазето?
Вход Мениджър
Ако е било необходимо правенето на копие на ключ, това е сумата за направата му.
Вие – Моля актуализирайте данните си
Говорим при смяна на ключалката, а не копие от загубен ключ.
Вход Мениджър
Нов патрон идва с 3 оригинални ключ, от които се вадят копия. Тези копия е редно да се платят, нали така?
Вие – Моля актуализирайте данните си
не
Вход Мениджър
Не сме съгласни, но нека приключим темата.
Ще получите отговор на зададените от Вас въпроси
Желаем Ви приятен ден! Simple Smile
Вие – Моля актуализирайте данните си
Това са разходи по управление и ПОДДРЪЖКА, които плащаме ежемесечно
според ЗУЕС
Вход Мениджър
В нашите услуги НЕ влиза изваждането на копия.
Приятен ден! Simple Smile
Вие – Моля актуализирайте данните си
Във вашите задължения влиза поддръжка на ЕС
Вход Мениджър
Осигуряване на ключове за достъп НЕ влиза в управлението ни
Вие – Моля актуализирайте данните си
А когато се вадят повече ключове, се прави търговска отстъпка, не се предлагат на цената за изваждане на 1 ключ
Вход Мениджър
Приключихме темата, дадена Ви е обратна връзка.


 Защо и другите ви представители - провеждащата ОС,  техникът, служителката, записала съобщението ми за развалена брава на входна врата, не реагираха така? Защо техникът от ТЕЦ няма ключ за мазето, вече няколко месеца, от началото на май? ....

Апропо, не мога да зная дали наистина комуникирам със служител на Вход Мениджър тук, и ако да, с кого. Написала съм имейл до фирмата, очаквам отговор. Не виждам и къде сте предоставил контактна информация.

ЕДИТ
КЛЮЧ МЕНДЖЪР е регистрирана в ТР през 2016 год. - 20.05.2016 г. 12:59:15 , ЕИК 204085911. Казвате, че е бъдещ проект? А телефонът за връзка, посочен в ТР, съвпада с колцентъра на Вход Мениджър... Интересно.
.
Виж целия пост
# 131
Скрит текст:
Изключително лошо управление от ВХОД МЕНИДЖЪР ЕООД!  -100!!!

Смениха ни входните врати, преди месеци и почти веднага бравите се повредиха. Многократно сме поставяли въпроса, пращат техник в друг квартал и блок. Когато техникът беше във входа, за смяна на ключалката на вратата на мазето, го помолих да погледне и бравите на входните врати. Той каза, че не можел, защото нямало заявка и да се обадя да дам заявка, да кажа, че в момента е там, да му я изпратят. Обадих се, обясних всичко точно и помолих веднага да я придвижат, за да може техника да погледне и тези брави. След половин месец, ми се обажда техник от Вход Мениджър, бил пред блока. Оказа се, че номерът на блока е сгрешен, квартала също е грешен.
 Включително и на Общото събрание, проведено началото на м. май, показахме на представителка на фирмата, колко са зле, но от тогава, въпреки, че са в гаранция, не последва нищо. В момента, повече от 3 месеца от това ОС, бравите и на двете врати са махнати, а ВХОД МЕНИДЖЪР бездейства.
На това ОС, не приехме отчета на фирмата, но няма насрочване на ново събрание. Представителката искаше да гласуваме неща, които не следва да се гласуват, напр. да ни предоставят 3 оферти за ремонт на 2 външни стъпала, тъй като според представената 1 оферта, цената беше над 2000 лв. и всички присъстващи се възмутиха. Искахме да се протоколира, че не приемаме отчета на фирмата, но това, според представителката, не можело да се запише.
На всяко второ искане от наша страна, тя се криеше в храстите да звъни на шефа си и да пита дали може. Пълна бутафория на провеждане на Общо събрание на ЕС, тя направо не познаваше закона.
Взехме решение наш съсед да направи двете стъпала на входа, като представи цени и оферти на Вход Мениджър и те да ги приемат и да  му осребрят в седмичен срок фактурите. Момчето си беше за седмица в България и представителката разбра, че трябва да се действа бързо. Съседът им изпрати на имейл всички цени, но толкова туткава работа от страна на Вход Мениджър, че той си замина преди техния отговор.
Пак на това ОС, представителката каза, че техникът им ще дойде след 2 дни да ни донесе ключовете от входната врата на мазето. Разбрахме се да ми даде всички ключове, защото за повечето съседи, определеният час беше неудобен. Ами и до момента никой не се е свързал с мен, за да ми предаде ключовете - от май месец! Сега, в чат формата на фирмата ми написаха, че той бил идвал на дата, в края на май и само 6 души са получили ключове. Ами като е идвал, защо не се е свързал с мен да ми предаде и останалите? Сега искат да ни разхождат през половин София до офиса им всеки да си взема ключа. А с това създават сериозно затруднение за живущите.
Освен това искат заплащане по 3 лв за всеки ключ, защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Защото в техните услуги не влизало изваждане на ключове. Но това са разходи по управление и поддръжка, за които си плащаме всеки месец. А ценат от 3 лв., е на дребно, когато вадиш 1 ключ, при по-големи заявки се прави търговска отстъпка, както правят всички ключари. Но явно Вход Мениджър се съобразяват с интересите на сателитната им фирма „КЛЮЧ МЕНИДЖЪР” ЕООД, а не с интересите на собствениците в етажната собственост, която управляват.
Между другото, има няколко сателитни фирми на Вход Мениджър, вероятно затова и всичките им оферти към ЕС са толкова скъпи.

До сега не съм присъствала на нито едно ОС, проведено от Вход Мениджър, което да е проведено както трябва, при съблюдаване на законовите разпоредби.
Да не говорим, че има хора, които не си плащат, но Вход Мениджър не предприемат нищо за събиране на тези суми. Що да си мръднат пръста, като ги покриват от тези, които си плащаме.
Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

Мога още доста да пиша по темата лошо управление от Вход Мениджър, но мисля, че и това стига.

ПС Ако искат, нека опитат да ме опровергаят от създадения за целта акаунт, ще си говорим публично с факти, дати и законови разпоредби.

Насреща съм да съдействам по всички въпрос при желание от Ваша страна. Оставил съм координати, отговарям и тук на ЛС. Нужна ми е конкретика (адрес и т.н.), за да проверя всичко, което сте написали и да вземем мерки, включително при нужда да направим компенсация в случай че наистина има нещо, което резултира в проблем при Вас заради наша ненамеса/намеса.

П.П. Дружеството Ключ Мениджър все още не упражнява дейност (бъдещ проект е), респективно опасенията Ви там са неоснователни - работим с подизпълнители на нормални пазарни цени.

Я каква интересна и бърза реакция, когато публично се засегне репутацията на Вход Мениджър!
А защо и вашите представители не реагираха по същи начин в чата днес? Да пусна ли публично тук целия разговор? Joy Защо и другите ви представители - провеждащата ОС,  техникът, служителката, записала съобщението ми за развалена брава на входна врата, не реагираха така? Защо техникът от ТЕЦ няма ключ за мазето, вече няколко месеца, от началото на май? ....

Проверих в системата ни и можем да проведем конкретна дискусия относно описаните от Вас оплаквания точка по точка, след като набавя нужната информация (стига да ми потвърдите адрес). Предпочитате да е тук, по имейл или по телефон? За мен няма проблем. Ако сме в грешка, ще бъдете компенсирани.
Виж целия пост
# 132
Не говорим за компенсиране, а за вършене на работа по управление и поддръжка на ЕС.
Хайде да започнем от там. Вие лично на каква длъжност те във Вход Мениджър? Питам, за да преценя компетенциите Ви за решаване на проблемите.
Бих Ви потвърдила адрес, ако ми предоставите контакт за връзка, както и да се представите, за да зная с кого разговарям.

ЕДИТ
petiaivanov, благодаря! Погледнала съм всичко, още преди да им пиша. Simple Smile
Виж целия пост
# 133
Не говорим за компенсиране, а за вършене на работа по управление и поддръжка на ЕС.
Хайде да започнем от там. Вие лично на каква длъжност те във Вход Мениджър? Питам, за да преценя компетенциите Ви за решаване на проблемите.
Бих Ви потвърдила адрес, ако ми предоставите контакт за връзка, както и да се представите, за да зная с кого разговарям.

ЕДИТ
petiaivanov, благодаря! Погледнала съм всичко, още преди да им пиша. Simple Smile

Написал съм на предходни страници, на ръководна позиция в компанията съм и имейл за контакт с мен е management@vhodmanager.com. Със сигурност мога да Ви помогна и то бързо, при желание да се разреши наистина даден проблем. Вече се е случвало нееднократно на база комуникация с други членове на форума.

Ако целта обаче е просто да ни нападате или дискредитирате с твърдения, които не са основани на факти (като личното Ви заключение за подизпълнителите ни, което е далеч от вярно), то не мога да помогна.

Апропо, към потребителя, който има някакъв вид лична вендета към нас по неясни за мен причини (@petiaivanov) - информацията в ТР е публична и всеки може да провери компанията ни - отчетите и, собствеността и и т.н. Не крием абсолютно нищо, а напротив. При разглеждане на тези данни (капитал, обороти, приходи, разходи) лесно можете да откриете какъв капацитет има структурата ни и защо е лидер в сферата си. А че сме далеч от безгрешни съм писал нееднократно. Все пак в структурата ни работят стотици служители, които са хора, а не машини.
Виж целия пост
# 134
Цитат
Ако целта обаче е просто да ни нападате или дискредитирате с твърдения, които не са основани на факти (като личното Ви заключение за подизпълнителите ни, което е далеч от вярно), то не мога да помогна.

Целта ми не е просто да нападам Вход Мениджър, мисля, че съм споделила достатъчно факти, единствено не съм конкретизирала адреса и моята самоличност. Но тези факти могат да се докажат пред съд.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия