Индивидуалното обучение в гимназията

  • 8 022
  • 31
# 30
easy rider, при индивидуална форма детето ходи на училище, но не го допускат при другите деца!
Учителите го поемат на входа на училището, провеждат си часовете и след това го предават на родителите.
Това е за началните класове и не важи за големи ученици.
В такъв случай самостоятелната форма е по-добра за малките ученици. Родителите решават как да организират обучението на детето и имат възможност да му осигурят социални контакти. от значение е и, че при самостоятелната форма могат да си подберат учители, при индивидуалната - каквито предложат от училището.
Виж целия пост
# 31
.... от значение е и, че при самостоятелната форма могат да си подберат учители, при индивидуалната - каквито предложат от училището.

Няма нужда от индивидуални учители.Може и групови занимания  кръжок, школа, курс .Не е идеално ,но дори ''уча се '' е в пъти по-добро от това, което може да  ''откриете'' в някои  ДУ.
    Покрай липсата на преподаватели по сериозни предмети като химия, физика ,математика ,биология ... И покрай решението ,че  една педагогика превръщала всеки в учител по всичко , имаме личен опит с ''учител'' ,който сам не е в състояние нито да се справи с тестовете за ученици ,нито да ги провери.
    Колкото и преувеличено и невероятно да звучи е факт черно на бяло . Съответното ни изпитване се пази и е достъпно по служебен ред .Преди време други  възмутени от същия ''специалист'' бяха изпратили копия от ''бисерите му'' на съответните институции ,но познайте дали нещо се случи.
     Такъв ''учител'' със сигурност причинява повече щети върху образованието на поколения наред дори от липсата на учител ,а  със задължението да се избира ДУ училище само в района се отрязва пътя на много деца до качествено безплатно образование.
   За беля пътят към всички най-желани професии минава точно през тези предмети.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия