Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на фирми за обзавеждане, майстори-2

  • 72 673
  • 248
# 240
Внимавайте с Никола Бибишков 0885933355 - срещу няколко десетки хиляди лв за ремонт на апартамент получих безкрайни оправдания кое как не може да стане и откази да свърши всичко, което не му е удобно. Непрекъснато търси начин как да препоръча някой познат доставчик на нещо и да вземе процент. Опитва се срещу максимално много пари да свърши минимална работа - направих грешката да му се доверя след препоръка, не я правете и вие!
Виж целия пост
# 241
Бих искала да се оплача от непрофесионалното отношение и лошото изпълнение при циклене и лакиране на паркет от Бест Паркет. При предварителния разговор попитахме, дали ако в едното помещение има празен гардероб ще бъде проблем при цикленето. Отговорът беше - "Няма проблем". Да, ама не. Издраха гардероба в долната част с машините за циклене, сякаш не можеше да не го допират, а да се цикли това парче след като се премести гардероба. Така и така се местеше, но трябваше да се надере. Същото се получи и с преходните алуминиеви лайсни на вратите. Целите са издрани. Тъй като след лакиране не може да се влиза 48 часа, аз успях да огледам какво е направено чак на третия ден. Ами паркетът както се изразиха, на места е "настръхнал". Разбирайте грапав. Ако се ходи по тънки чорапи, може и бримка да се пусне. При оплакването ми по телефона ми обясниха, че трябвало да сложа 3-4 ръце лак. А не искат ли да го залея с епоксидна смола за да го изравня. Не искам дори да коментирам арогантното държане на служителката. Дори заяви, че за гардероба сами сме си виновни, защото трябвало да сме го изнесли. А специално ги попитахме. Не ми се мисли как изглежда лакът под гардероба. Вероятно е само една ръка и гардеробът е залепнал. Да не говорим, че промениха цената и тя беше различна от договорената, а добавяне на 2-3 паркетинки в единия край беше калкулирано като изкърпване за 50.00 лв. Омръзна ми от това никой да не си върши работата. Чудя се дали да се занимавам с КЗП, като знам каква бюрокрация е.
Виж целия пост
# 242
Здравейте,

имам негативен опит Новадом от Бургас за производство имонтаж на бетонни огради за двор.
https://ogradi.novadom.eu/
Управителката Анастасия Виноградова отговаря много бързо на мейли, но до там. Предложиха ми цена за изработка и монтаж, която приех, съгласих се да изчакам месец за производство, като няколко седмици преди това трябваше да подпишем договор, който така и не видях.


през това време отложих много други планирани дейности и когато стана време за договора, започнаха увъртания, че не могат да изпълнят поръчката, затвориха телефона и повече така и не успях да направя контакт.

Хубавото в цялата работа е, че не загубих пари, макар че и това не е точно така, защото през времето, в което нищо не правех цените си вървят нагоре, но да кажем - било е ограничени размери.

Не се занимавайте с фирмата, цените са добри, но като гледам с какво несериозно отношение се действа, мога да си представя и качеството на работата им.
Виж целия пост
# 243
Здравейте!
За първи път ми се наложи да търся мебелист, за съжаление много неуспешен. На 21 март си направих регистрация в сайт, в който са събрани всякакви мебелисти и пишеш какво ти трябва и по това къде си го праща на фирми, които са около теб. След 1-2 дни ми се обади човек, който каза, че сме в един квартал и заради това се е свързал с мен. Казва се Александър Василев. Оказа се, че е съученик на най-добрия ми приятел, който каза, че бил "добро момче". След няколко дни се видяхме да се запознаем и започна някаква комуникация. На 5 април дойде да вземе точни размери и му дадох аванс от 1500 лв. от общо около 2100-2200, защото щеше да има някакви малки корекции. Не ми даде разписка, но си казах, че човека е "свой" и няма да има проблеми. Омая ме доста добре, показа ми снимки на телефона от обекти, които е правил, което още повече ме успокои ... за съжаление измамно спокойствие. Каза ми, че към края на май всичко ще е готово. Дойде и това време и почна да се крие, оправдаваше се, че има проблеми с гърба. Ок, човешко е, влезнах му в положение. Обеща ми след около 10 дни, само да свърши някаква кухня и следващия съм аз. Да, да, ама не! Не вдигаше телефона, не отговаря на вайбър и се принудих да отида до работилницата му (Илиенско шосе Sunglasses. Нямаше го и тъкмо си тръгвах и той пристигна. Говорихме, извинява ми се, имал проблеми ... добре, прецака ми уговорка с други майстори за следващия етап от ремонта, но нищо не можех да направя. Обеща ми за 5 юли (днес), твърдо. Дори уикенда преди това му предложих да му помогна да ги сглоби, защото той е сам. Съответно ме върза да го чакам цял уикенд и нищо. Вчера ходих до работилницата му, нямаше го и отидох до тях. Жена му отвори, представих се най-учтиво, и тя каза, че го няма и че ще му предаде да ми се обади. Казах й "Дано се обади, благодаря" и си тръгнах. Е, не се обади, но ми написа във вайбър, че съм притеснявал семейството му. С какво?!
Сега само искам да си взема парите, но май няма да мине без съд и полиция. До колкото разбрах и други хора е изпържил и то за доста повече пари.

Хора, внимавайте! Не се доверявайте на фирма Ардабо Дизайн ЕООД и Александър Василев! Ще бъдете измамени!

PS: Ако някой друг, който прочете това е измамен от него, нека се свърже с мен, ще го съдим заедно.
Виж целия пост
# 244
Здравейте.
Пиша МОЯ опит с що-годе известна фирма за дограма. Вие вижте страницата й във фейсбук. Ако при Вас е минало ок, както при мен на първия етап - хубаво. При мен обаче, след известно непрофесионално отношение точно за този първи етап (смяна на врата) и облегчението ми, последва нещо, което искрено бих желала да не се случваше в България.
Имахме поръчка за смяна на стара врата на баня с нова PVC и замазване. Направи ми впечатление неяснотата относно срок за замазване, но нещата в строителството стават със закъснение, самата аз съм в сферата.
Накратко тяхна служителка се обади да уточним час за замазване. Тоест тя даде час - днес в 10:30.
В 12 имах работна среща и, за да сме наясно, когато никой нямаше в 10:45, звъннах за потвърждение.
Жената каза мило, че ще провери. После не се обади, но се оправда с това, че майсторът " паркира пред Вас, затова не звъннах". Аз й казах, че съм наясно - всички казваме че сме пристигнали в желанието си да сме, но понякога не е така и дали може да провери. Е, оказа се, че майсторът въобще не е при мен, а му трябват още 20-ина минути. Тоест може да дойде евентуално в 11:20.
Помолих я, ако наистина така стоят нещата, ако иска да пренасрочим замазването. Защото от 10:30 до 11: 20... Тук започна нещото, което...
Тя заяви: "Не сте права, никой не се е разбирал с Вас за 10:30. Бяхме говорили за СЛЕД 10:30". Опитах да протестирам, защото доста часове са след 10:30, а аз също имам задължения.
Тук се започна едно викане, завършващо с " разбрахте ли!!!", при което аз затворих. Работила съм в кол център обслужване на клиенти и съм изтърпявала доста неща. Обикновено хората са прави и фрустрирани. Но дори ние имаме право да затворим при викане (психически тормоз).
Тя звънна след това и ме обвини: " Как затваряте така?!" (Последваха викове, които няма да цитирам) и завърши с: "Дръжте се прилично!" Останах без думи...
Нататък, боя се, че и аз втвърдих тон и поисках тел на шефа им. Всуе.
Намерих го от нета. Звъннах му. Господинът, Даниел Веселинов, явно беше говорил със служителката си, и директно влезе в атака. " Кога ще спрете да се гаврите с нас" ...(?!) Тук вече ми се доплака и казах,че ще пусна жалба в КЗП.
Човекът беше добър в упреците и, за жалост, в лъжите. Чух поредния вариант, че " бяхме се разбрали за между 10:30 и 11:00" и " А Вие ни звъните!". Поне да се  бяха синхронизирали с колежката си. Но явно тя му беше казала за аргумента ми, че доста часове са " след 10:30".

Отказах да замазват, излиза по-скъпо откъм време и нерви, отколкото да платя втори път на някой, който ще е коректен.


Фирмата е З-пласт. Z-plast. Няма мнения в нета за тях, освен няколко в гугъл мапс (доста крайни) и на страницата им във фейсбук. Там жената, която е писала за проблем, едва си е получила парите обратно с доста гавра ( Ето тук вече думата е вярна, явно господинът не случайно я използва. ).
Ако имах повече време, нерви и пари, бих ги съдила за нанесени емоционални щети без да се замисля. Яд ме е, че държавата ни позволява това.
Виж целия пост
# 245
Изключително калпава работа от майстор, който преди редеше и циклеше паркет идеално. Казва се Цветко/Цецо, работи в София. Този път нещата са скандално зле - трябваше да изцикли и лакира реденият от него преди няколко години паркет и ме измами по няколко линии - взе куп пари преди да съм видяла какво е свършил (нали не може да се стъпва 48 часа), отказа аз да купя лака и си представям с какво е намацал, а днес установих, че е пропуснал платеното фино шлайфане (той сам си призна, че бил "забравил"), тук-таме има засъхнали тъмни капки лак, паркетът е изциклен на вълни и на места е с вдлъбнатини и дори драскотини от машината. На възраженията ми отговаря нагло. Ужасна история и, оказва се, УЖАСЕН човек! Не ползвайте услугите му!
Виж целия пост
# 246
Варна, Станислав 0889747876. 02.08 - 04.08.2022 за 2.5 дена работа взе 430лв. - труд за което нямам забележка така се бяхме разбрали но не свърши няколко от нещата за които се бяхме договорили под предтекст, че не помни да съм ги казвал, и че няма време. И второ една от най-важните му задачи бе да монтира окачена мивка и той я монтира но с видим наклон на една страна. Когато питах сега какво ще правим ми каза да пробваме да я натиснем здраво от едната страна можело да пропадне и да се изравни...
Виж целия пост
# 247
Гр . София. Фирма ТЕРАБО ООД. Борис Хъртарски.
Стените ни 8000 лв по-къснo. Това са шпакловани стени с първа ръка боя. На снимките са само част от щетите,  целият апартамент е лунен пейзаж. Крайно време е такива неща да станат подсъдни.
Моят съвет е много внимателно да подбирате майсторите си, да търсите отзиви, и да чакате ако е необходимо. Въпросната фирма ни пое веднага и благодарение на наивността ни сега ремонтът ни ще се удължи с минимум два месеца. Собственикът имаше наглостта да поиска останалите 20% от сумата за плащане. Ако някой си е търсил правата след некачествен ремонт, ще се радвам да сподели. Ако не, аз ще пиша когато го направя.  Хубава вечер ви пожелавам и само добри попадения с майсторите:)
Виж целия пост
# 248
Искам да изразя възмущението си от сервиза на Фабер в Пловдив, съответно от ремонт на фурна Eurolux, чиято врата пропадна. Като цяло качеството е много ниско, но това е друг проблем. След като я свалихме с помощта на майстор, я занесохме за подмяна на пантата във въпросния сервиз, което им отне почти две седмици и след като ни изпратиха да си я поставяме сами, се оказа, че това не е толкова лесна задача. Последваха обаждания от наша страна с молба да изпратят човек на място срещу заплащане, като беше обещано, че това ще се случи в същия ден, но не се случи нито в следващия, нито и в последващия след повторно обаждане. В крайна сметка спряха да отговарят на обажданията, звънях и в централния им офис в София, които уж щяха да организират изпращане на техник вкъщи. Никой не е звънял оттогава.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия