Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отслабване със Сиофор - тема 5

  • 61 332
  • 558
# 555
Да, за другите ефекти ми е ясно. Само за замайването питам. От 11 мес пия метформин. Първите 3-4 мес бях постоянно замаяна. После премина. Сега от 1 седмица е много зле. Нямам обяснение.
Виж целия пост
# 556
Здравейте, искам да питам някой взима ли сиофор 1000 заедно с противозачатъчни.. аз имам поликистоза открита преди 6г. И от два месеца ми е назначен и сиофор. Имах редовен цикъл, а миналия месец изобщо не дойде.. очаквам утре да имам пак.. и не знам дали да се притеснявам за някакви странични ефекти от комбинацията.. имам назначено изследване чак след месец.. Надявам се някой тук да ми даде съвет преди да се видя с лекаря :/
П.с. Извинете невежеството ми, но наистина се притеснявам за евентуалните последици от липсата на менструация..
Виж целия пост
# 557
От три месеца пия Сиофор 850мг два пъти дневно. При прием три пъти получавам сериозна диария. Говорих с доки, каза, че няма проблем.
Килограми не съм свалила, но цикълът ми се нормализира.
Виж целия пост
# 558
Няма как да стане без диета, вашите лекари са некомпетентни и само ви пробутват лекарства, все пак това им е бизнеса. А вие може да прочоетета има предостатъчно информация в интернет за инсулиновата резистеност и какво може са се яде. Най-ме дразнят хора който се тъпчат с лекарства или дори инсулин, но шоколадчето и хлебчето не го оставят....

Еее, не така остро де... Simple Smile Никой не е казал, че не трябва спорт и режим. Малко е тъпо да обвиняваш лекари в некомпетентност само от думи на пациентите им. Ми я си представи, че нещо не сме доразбрали Simple Smile и веднага, това им бил бизнеса. Аз не ходя при лекари с бизнес, а при такива с професия.

И от хлебчето и шоколадчето има полза. Който чете много добре го знае. Най-ме дразнят хора, които са крайни и по такъв неприятен начин налагат мисленето си. Може да се излагат мисли и по нормален начин. Тогава хората те чуват.

Абсолютно подкрепям Vache.

Не съм по крайностите и не виждам причина да спирам нещо абсолютно. А и не съм диабетик все още, да чукна на дърво. Но няма и да тръгна да се тъпча и да разчитам само на хапчетата (то и да искам, не мога, че нещо започна пак да ми се гади от тях и почти нямам желание за ядене. Това гадене е може би най-неприятният страничен ефект при мен).
И да се похваля, вече съм почти 3 кг надолу и дънките взеха да ми стават широки.
Здравей, опитвам се да ги пратя ЛС, но си ги забранила Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия