Проблеми с дисциплината в училище и със самостоятелно учене вкъщи в 4ти-5ти клас

  • 1 654
  • 1
Здравейте. Има не една тема в този подфорум за деца в 4ти и 5ти клас с лоши училищни навици. Чета какво сте писали и мисля много, и ние имаме такъв проблем, особено в началото на годината. Не внимава, не иска да се занимава, не може да започне да учи, иска да учи с нас вкъщи, лоша дисциплина в час /тази година - 5ти клас - това намаля../.

Как да разбера каква е причината той да е избрал точно този начин за привличане на внимание?
По принцип за мен ученето е изключително важно, да не би това да е причината? Т.е. защото детето знае, че съм фиксирана там, и че това, което прави там, ще бъде забелязано..?

Другият ми въпрос е, какви цялостни мерки се предприемат с такива деца. Конкретно не съм наясно с наградите - какви награди са подходящи за деца на възраст 10-12 години? Казвате, че е добре да бъдат около 4-6 на месец, но какви например?

Ако се занимаваме с него и му помагаме, се справя отлично, на края на годината е стегнат и се справя по-добре, в резултат на което резултатите му от НВО са отлични. Обаче в рамките на годината поведението му е непостоянно и годишните оценки съответно не толкова .. 'отлични'.
Благодаря ви предварително, отговорите ви ще бъдат полезни вярвам и за други родители, явно има доста деца с такъв проблем.
Виж целия пост
# 1
Здравейте,
Навярно сте права във всичките си разсъждения и приложения.
В пети клас учителите стават много и за децата вече не е толкова драматично и заплашващо авторитета на възрастните ако не харесат една или друга учителка или учител. Обикновено които преподаватели харесват, натам се насочват и интересите им. От друга страна това е времето, в което с помощта на родителите детето трябва да избере и се насочи към своето професионално направление и призвание. Защото следва седми клас и голямото надпрепускане с матурите и частните учители Simple Smile
Това е и началото на пубертета и вълненията, които носи. В тази връзка и въпросът за поощренията и наказанията. Те трябва да са насочени към правата и отговорностите на едно вече пораснало дете – посещението на купони, излизането с приятели и т.н.
По отношение на постоянството мога да кажа, че са важни резултатите. Същевременно е важно профилирането – да откриеш в какво си най-добър и да насочиш усилията си натам. Перфектността във всички учебни дисциплини коства страшно много ресурс и бих казала, че е слабо ефективна.
Даниела Тахирова - психотерапевт
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия