eMAG

  • 95 496
  • 763
# 600
Ваучер.
Виж целия пост
# 601
Благодаря много.
Значи ще чакам решението на КЗП, за да си върна парите.
Виж целия пост
# 602
Подобен на моя казус.
От емаг ми издадоха ваучер, който мога да ползвам за закупуване на стоки предлагани от тях.
Когато има ваучер за намаление на определени стоки, не мога да се възползвам едновременно и от двата ваучера - този за намалението и този издадения ми от тях за стойността на поръчката направена от Маркетплейса.
Казах им, че това е некоректно спрямо мен, защото ако сумата ми беше възстановена по банкова сметка, юях да имам възможността да ползвам отстъпката и за групата продукти, които са им в промоция.
Такава им била политиката.
Днес изхарчих ваучера, защото това, което исках да си купя беше намалено дори повече от цената, на която щях да го купя преди дни.
Имах входиран сигнал в кзп срещу тях, но го прекратих, защото реално те направиха нещо по случая.
Друг е въпросът, че според мен беше правилно да ми възстановят парите по банкова сметка и аз да си ги изхарча, както намеря за добре, а не да ме ограничават по този начин.
Плащането към търговеца може да го правят след като се уверят, че всичко с поръчката е наред, а не както сега и аз и те да гоним Михаля с такива тарикати.
Отделно имам входирана жалба и срещу търговеца, която няма да прекратя.
Не знам защо някои търговци си мислят, че потребителите пасат трева.
Виж целия пост
# 603
Имам над 20 поръчки от E-MAG. Досега съм нямала проблеми. За пръв път ми се налага да връщам повредил се продукт в гаранция. След година и половина вярна служба, телефонът отказа да работи. Попълних формуляра за връщане за поправка и ще чакам куриерът да дойде да го вземе. Има ли вероятност да си получа парите, в случай, че не могат да го отремонтират? Или мога само да си мечтая? Simple Smile
П.П. Ще пиша за развръзката Simple Smile
Виж целия пост
# 604
Имам над 20 поръчки от E-MAG. Досега съм нямала проблеми. За пръв път ми се налага да връщам повредил се продукт в гаранция. След година и половина вярна служба, телефонът отказа да работи. Попълних формуляра за връщане за поправка и ще чакам куриерът да дойде да го вземе. Има ли вероятност да си получа парите, в случай, че не могат да го отремонтират? Или мога само да си мечтая? Simple Smile
П.П. Ще пиша за развръзката Simple Smile
Аз имах проблем с кафе машина на Долче Густо. Два месеца преди да изтече гаранцията отказа бутона за включване. Това било слабото място на машините с капсули. След по-малко от 2 седмици си я получих с описание какво й е сменено и стикер 6 г. гаранция🤔. Мисълта ми беше, че са коректни, но при мен търговеца е Емаг. Предполагам и това е от значение. Иначе пазарувам от тях от създаването им - края на 2012г. май беше.
Виж целия пост
# 605
Hope17 , обнадежди ме! И при мен търговецът е E-MAG. Дано имам късмет!
Виж целия пост
# 606
Здравейте,
Да ви разкажа за моите преживяване с Емаг. Като всеки млад човек  използвах! платформата им доста активно до първият сблъсък с нужда от сервиз за закупен от мен електрически байк който съответно е на доста висока цена (може би разчитат че Българинът не си търси сервизните права"търсете си правата"), и така подадох искане за сервиз за несветещ преден фар на колелото и не работещ механизъм за подаване на "газ" на колелото дойдоха вземаха го за сервиз няма проблем след което техен служител който си нямаше и на представа защо ми звъни каза че гаранцията е отказана понеже имало механичен дефект на колелото в следствие на транспорта "аз съм си снимал колелото цяло и несчупено преди да им го пратя все пак имам малко умствен капацитет" след което тръгнаха да търсят отговорност от куриерската фирма, след което като видяха че и там не минава номера пак ми звъннаха на мен и пак казаха че е счупено от мен в първият момент без протоколи от сервиз за отказана гаранция след това пратиха някакъв техен протокол не сервизен за отказа от гаранция в който беше написано че поради механичен дефект се отказва сервизно отстраняване на проблема без да има общо между механичният проблем и същественият проблем. С аргумента че байка не е използван според инструкциите за експлоатация който обаче не съм получил с доставката на байка и след скандали и обаждания ми бяха изпратени след като им го бях пратил вече по втори казус ги засичам. 2 дни преди да мине 30 дневният срок за връщане и след като разбрах какви мишоци са подадох заявление за връщане на продукта в законоустановеният срок и искане за прекратяване на договора за потребителски кредит с който е закупена веща преди 5-6 дена им изпратиха най - нахално колелото неремонтирано с куриер и аз отказах пратката подадох сигнал до КЗП и се надавам от там да реагират защото това си е абсолютно погазване на правата на потребителя и незачитане на Българското законодателство. Сега байка е при куриера който не може да се свържи с Емаг за да кажат какви са по нататъшните им действия съвета ми към потребителите е да пазаруват от търговци който са коректни, да пазаруват от търговци с който могат да се свържат мисля че с Български търговец нямаше да се налага да си бия главата сега. Но сега съм решил първо да мина през процедурата на КЗП с надеждата че има институция която може да реши проблема, ако няма развръзка ще заведа дело срещу търговеца търсете си правата за да може държавата ни да се оправи и да няма издевателства към потребителите, потребителя има много права. Ако някой има някакви въпроси или питания към мен съм склонен да му отговоря и да му съдействам с всичко което мога. А Емаг да решат кой аджеба е виновен за механичният дефект който не е констатиран от сервиз а от никакъв лист писан от Чичо Манолчо Потребителя или Куриера или те самите !!! в крайна сметка. Защото уважаеми Емаг Потребителя(аз) съм си закупил продукта не за да ви го връщам а за да си го ползвам и в мейлите с който си кореспондирах с Емаг (който мога да предоставя на всички заинтересувани) аз исках от тях само инструкции за експлоатация и за въвеждане на колелото във еклсплоатация за да мога да си го ползвам по предназначение и на 100% от капацитета му. Също така това е последната ми покупка от тази платформа. В обобщение отказват сервиз на продукт закупен преди 20 дена за проблем свързан с електрониката на продукта заради "механичен" дефект който няма нищо общо с електрониката на продукта (и който може би те са причинили а именно една счупена пластмасова скоба) аз ще си сменя скобата за 20 стотинки те да ми оправят фара и устройството за подаване на "газ" че е смешно вече. Не знаят кого да обвинят за проблема и стрелят на посоки който поддаде. Пускат някакви протоколи който са написани от не се знае кого. Нямат никакви инструкции за експлоатация на какъвто и да е език за продукт който е на стойност няколко хиляди лява "браво" и в протокола си най нагло пишат че не са спазени инструкциите за употреба, който няма. Загубихте ме уважаеми Емаг. Заради некомпетентността и несериозното си отношение към клиентите си. (И ако някой от Емаг чете това пуснете си последният запис от разговора ми с ваш служител прослушайте го до момента в който служителя ви казва "ние не сме го счупили нарочно" а аз "ми добре без да искахте" Малки мишчици!!!

За жалост втора издънка от страна на Емаг в рамките на 1 седмица. Продукт Електронен уред Isotronic за защита от комари предлаган от Маркетплейс търговец, наработещ и при искане за сервиз ми се казва че претенцията е към маркетплейс търговеца, маркетплейс търговеца казва пращате го за ваша сметка в двете посоки а продукта е на стойност 12 лв. На практика по - скъпо ни идва да изпратим продукта за ремонт отколкото да си купим нов Браво Емаг намерихте още един начин да цакате Българският потребител!!!
Виж целия пост
# 607
За жалост втора издънка от страна на Емаг в рамките на 1 седмица. Продукт Електронен уред Isotronic за защита от комари предлаган от Маркетплейс търговец, наработещ и при искане за сервиз ми се казва че претенцията е към маркетплейс търговеца, маркетплейс търговеца казва пращате го за ваша сметка в двете посоки а продукта е на стойност 12 лв. На практика по - скъпо ни идва да изпратим продукта за ремонт отколкото да си купим нов Браво Емаг намерихте още един начин да цакате Българският потребител!!!

и с какво точно са виновни Емаг в случая? В условията им на сайта всичко е описано, търговецът също има посочени условия за връщане, сервиз и т.н. Аз лично купувам само продукти, предлагане от Емаг, а не от marketplace търговци - повечето са някакви малки ЕТ или ООД фирми, които си пробутват буклуци, внесени от Китай с 500% надценка..
Виж целия пост
# 608
За жалост втора издънка от страна на Емаг в рамките на 1 седмица. Продукт Електронен уред Isotronic за защита от комари предлаган от Маркетплейс търговец, наработещ и при искане за сервиз ми се казва че претенцията е към маркетплейс търговеца, маркетплейс търговеца казва пращате го за ваша сметка в двете посоки а продукта е на стойност 12 лв. На практика по - скъпо ни идва да изпратим продукта за ремонт отколкото да си купим нов Браво Емаг намерихте още един начин да цакате Българският потребител!!!

и с какво точно са виновни Емаг в случая? В условията им на сайта всичко е описано, търговецът също има посочени условия за връщане, сервиз и т.н. Аз лично купувам само продукти, предлагане от Емаг, а не от marketplace търговци - повечето са някакви малки ЕТ или ООД фирми, които си пробутват буклуци, внесени от Китай с 500% надценка..

Виновни са с това че не защитават правата на потребителите си, аз съм закупил продукта от тяхната платформа като разчитам те да защитят правата ми като потребител а не както казваш ти да си купувам болкуци внесени от китай на който никой не ми защитава никакви сервизни и потребителски права. Това значи че и Емаг е един китайски сайт който не защитава правата и интересите на потребителите си а такива "бизнесмени" си заминават както са дошли (бързо)
Виж целия пост
# 609
Наскоро поръчах от Емаг орален душ и за сега нямам проблем с машинката и съм доволна, бързо ми я доставиха.
Доста се чудех дали да поръчам от там, но беше намален въпросния продукт и реших, че ще рискувам, ако нещо не е ок или се счупи поне няма да ме е яд, че съм дала 100+ лева, както вървят цените на тази джаджа.
Със сигурност бих поръчала отново нещо дребно, но едра техника не бих. По - скоро искам да отида да си погледна на място и да си избера, а не онлайн.
Виж целия пост
# 610
Имам над 20 поръчки от E-MAG. Досега съм нямала проблеми. За пръв път ми се налага да връщам повредил се продукт в гаранция. След година и половина вярна служба, телефонът отказа да работи. Попълних формуляра за връщане за поправка и ще чакам куриерът да дойде да го вземе. Има ли вероятност да си получа парите, в случай, че не могат да го отремонтират? Или мога само да си мечтая? Simple Smile
П.П. Ще пиша за развръзката Simple Smile

Не знам дали да бързам да се радвам, че са ми оправили телефончето, но вчера получих следния имейл:
Здравейте,
Уведомяваме Ви, че сервизен лист с номер ....... беше завършен със статус: ПОПРАВЕН
Продуктът ще бъде изпратен чрез куриер на посочения от Вас адрес.
С уважение,
Екипът на eMAG

Получавам и PDF файл, в който който пише:
Завършен сервизен формуляр Дата: 03.0 7.201 9
Замяна

Та много ми е интересно като дойде телефонът дали ще е поправен, заменен с нов или все още няма да си работи Simple Smile
Ще пиша отново като пристигне Simple Smile
Виж целия пост
# 611
дано да са го сменили с чисто нов Simple Smile
Виж целия пост
# 612
дано да са го сменили с чисто нов Simple Smile
Дано, ама като знам, че моделът е изчерпан от преди година, силно се съмнявам Simple Smile Дано поне ми го върнат работещ Simple Smile
Виж целия пост
# 613
дано да са го сменили с чисто нов Simple Smile
Дано, ама като знам, че моделът е изчерпан от преди година, силно се съмнявам Simple Smile Дано поне ми го върнат работещ Simple Smile
A какъв е телефонът? Аз наскоро поръчах от сайта samsung galaxy note 8 и за сега съм много доволна.
Виж целия пост
# 614
Hope17 , телефонът е Doogee.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия