eMAG

  • 95 493
  • 763
# 645
Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?
Нали затова попълваш тези данни, то иначе би било глупаво. Излишно го мислиш, според мен.
Благодаря - да и аз така мислех, но като разчетох коментарите тук и започнах да се притеснявам дали изобщо ще ми обърнат внимание на заявката , особено щом не е моето име на гаранцията, а и чак сега го пращам няколко месеца преди да изтече тя. Виждам,ч е и повечето да се обаждали и на телефоните им и да ги питат какво се случва с техния развален артикул и тн. Може би и аз след седмица трябва да почна да ги теропризирам?! Simple Smile
Привет.

За да  бъда съпричастен към темата ще напиша моето продължение на драмата да ми дадете съвет.
След като изпратих телефон в гаранция, закупен от тях за два проблема (слаба слушалка и счупен слот на сим картата в самия телефон) ми звъняха на номера, които съм подал - седмица след като куриера го взе.

Не успях да вдигна и ги набрах аз - момиче, което не разбираше нищо и в очакване да й кажа защо звъня ми пое запитването. Каза, че са ми звъняли, защото искали снимки, на които да покажа повредата. Обясних й , че имам две забележки, които няма как да се снимат. Слаб звук от слушката, които винаги е бил такъв, но в сравнение с телефон на мой приятел има огромна разлика и счупен сим слот, който при изваждане по време на зареждане на апарата се скъса буквално от загравянето на телефона - докато се зарежда - и че няма как да й снимам, тъй като това означава да отворя апарата и да му падне гаранцията.

Тя ми обясни, че в следствие на механичната експолатация на телефона са повредите и , че от техн. сервиз ми предлагат да поправят телефона срещу сумата от 750 лв. Мобилния апарат нопв в сайта им в момента е 659 лв.

Попитах на какво основание ми отказват техническата поправка, но тя не можа да ми отговори. Нямам мейл известие за отказаната от моя страна поправка срещу заплащане  по-скъпа от самия апарат нов в сайта им. Каза, че ще ми върнат апарата с отказ от поправка - чудя се дали да не го дам отново с молба за поправка - и при втората ми молба ще ми отговорят така сигурно, но се чудя дали ако го върна и трети път ще имам възможност поне да ми върнат парите или да ми дадат друг телефон, при условие, че вече са ми отказали да покрият дефектите с гаранцията?!

Това е безумие, а за сумата за гаранционно обслужване нямам думи......
Виж целия пост
# 646
В краен случай в eBay и AliExpress(SIM tray holder и модела на смартфона) продават всичко. Струва около $2-3. Сигурно и от тук можеш да си купиш нов държач за SIM картата.
Проблемът със звука може да е софтуерен. Ако е с процесор на MediaTek, ще можеш да го оправиш без root права, но ако е с Qualcomm/Kirin/Exynos, ще трябва да root-неш телефона. Трябва да потърсиш в интернет дали и други имат такъв проблем и как са го решили. Може решението да е просто.
Виж целия пост
# 647
В краен случай в eBay и AliExpress(SIM tray holder и модела на смартфона) продават всичко. Струва около $2-3. Сигурно и от тук можеш да си купиш нов държач за SIM картата.
Проблемът със звука може да е софтуерен. Ако е с процесор на MediaTek, ще можеш да го оправиш без root права, но ако е с Qualcomm/Kirin/Exynos, ще трябва да root-неш телефона. Трябва да потърсиш в интернет дали и други имат такъв проблем и как са го решили. Може решението да е просто.

Благодаря за съветите. Сим картата работи и така , но мисля, че останалата част от сим четеца е вътре в самия апарат, не е изпаднала и мисля, че е заклещена, но няма как да видя ако разглобя тел ще падне гаранцията. А за слушалката е възможно, но при условие, че е в гаранция исках да опитам така.

Сега вместо да се вглъбявам в направата на телефона ми стана криво заради никаквото внимание и разбиране от тяхна страна като гаранционен сервиз и не знам, ако подам още няколко пъти телефона със същите оплаквания дали след третия път ще ми предложат да ми върнат сумата?
Виж целия пост
# 648
Съмнявам се. Това важи за нещо, което е поправено и дефектът се е появил отново. Поне доколкото знам...
Виж целия пост
# 649
Някой връщал ли е уред без дефекти,  който е пробван и не се представя според очакванията ? При запазени опаковки дали ще го приемат обратно?
Виж целия пост
# 650
Ще го приемат разбира се. Някой беше писал, че си е купил разопакована прахосмукачка, с която е било чистено.. не правят проблеми, стига да е от emag продукта, а не маркет плейс търговец, че там вече конкретната фирма си решава.
Виж целия пост
# 651
Здравейте, преди 4 месеца закупих този хладилник  с фризер Whirlpool WTNF 92O MX H, 368 л, NoFrost, Клас A++, H 201 см, Инокс. Преди 15 дни се развали, пуснах заявка за връщане или ремонт и до момента нямат никакво намерение да си изпълнят гаранционните условия. Редовно им звъня и само лъжи. Внимавайте много, продават ДЕФЕКТНА СТОКА и са супер не лоялни.
Виж целия пост
# 652
пускате жалба в КЗП и не се занимавате с емаг повече.. Чак да продават дефектни стоки - не. Все пак е техника и без значение дали е купено нещо от емаг или офлайн магазин - винаги може да се повреди..
Виж целия пост
# 653
tedi_to, различни са случаите, на мен телефон ми го взеха веднага, отовориха ми на мейла бързо, писах, не съм звъняла, дойде куриер вкъщи, мислех, че ще го ремонтират и ще ми го върнат. След няколко дена, не помня вече точно колко, ми изпратиха нов, защото онзи явно не подлежи на ремонт. Много зависи кой предлага стоката, ако е е-маг, по-лесно става връзката и евентуалните поправки, замени, връщания, ако е друг търговец, понякога действително е трудно. Не винаги е дефектна стоката, имам доста неща, купени от платформата, нямам оплаквания, но са общо-взето по-дребни - за кучето храни, легло, миксер/пасатор/чопър, това ми е много сполучлива покупка, одеяла,  ботуши, елха, фотьойл, люлка със стойка, доста книги, перилни и миещи препарати, козметика, парфюми , т.е. не са големи мебели или бяла техника. Доста от нещата съм поръчвала, защото са били на промоция и излизат по-евтино.
Просто не ги оставяй, пиши им, звъни, ще отговорят. Още повече, че хладилникът е в гаранция.
Виж целия пост
# 654
Здравейте, преди 4 месеца закупих този хладилник  с фризер Whirlpool WTNF 92O MX H, 368 л, NoFrost, Клас A++, H 201 см, Инокс. Преди 15 дни се развали, пуснах заявка за връщане или ремонт и до момента нямат никакво намерение да си изпълнят гаранционните условия. Редовно им звъня и само лъжи. Внимавайте много, продават ДЕФЕКТНА СТОКА и са супер не лоялни.
Каква точно заявка пуснахте? Заявка за връщане и заявка за ремонт са 2 различни неща.
И какво точно имате впредвид под " до момента нямат никакво намерение да си изпълнят гаранционните условия" ?
Виж целия пост
# 655
Днес пуснах жалба до КЗС. Доставчик е ЕМАГ. Сутринта последно съм говорила с тях, щели да направят проверка отново и да ми се обадят. До момента никой не е звъннал.
Виж целия пост
# 656
Формуляр за поправка на продукт, имам и входящ номер от тях. По телефона разговарях да изпратят техник или да го върна и да си получа парите, тъй като повредата е настъпила до 6 мес. и според ЗЗП е фабричен дефект. Отговорът им е един и същ, чакайте от ПАН сервиз да се свържат с вас.
Виж целия пост
# 657
tedi_to , колко време мина от подаването на формуляра за ремонт? Не знам точно колко е срокът (след като молбата ви за ремонт е одобрена) , но при мен нещата се случиха много бързо. В рамките на 10 дни ми беше върнат поправения телефон. Изпратиха ми куриер, който взе телефона за ремонт. За едра бяла техника обаче, трябва да ви посети техник от ПАН сервиз. Ако не сте го направили, може да се свържете или отидете на място в ПАН сервиз Пловдив (виждам, че сте от там). http://www.panservice-bg.com/main.php?act=servicenet.html&br … id=15&addr=52
Желая Ви успех!
Виж целия пост
# 658
Формуляр за поправка на продукт, имам и входящ номер от тях. По телефона разговарях да изпратят техник или да го върна и да си получа парите, тъй като повредата е настъпила до 6 мес. и според ЗЗП е фабричен дефект. Отговорът им е един и същ, чакайте от ПАН сервиз да се свържат с вас.
ПАН сервиз са доста зле. При мен дойдоха с един час закъснение с небрандирана кола и без всички необходими инструменти. Няма съжаляваме, че закъсняхме и т.н. Външно тяло на климатик сложиха без да поставят антивибрационни тапи и почнаха да ми развиват теории, че те били вградени вътре. После като някаква сервитьорка поискаха да им правя кафе и за капак монтираха вътрешното тяло толкова накриво, че на следващия ден се изнервих и го поставих на ново.
Препоръката ми е без нерви да говорите пак с емаг. Служителите им са младежи и не винаги са много в час, повтарят само каквото им е зададено от мениджъра, но проблемът 99% е в подизпълнителя. Не ми се вярва някой от ПАН да се занимава да ремонтира хладилник. Ще кажат, че е за смяна и след като ЕМАГ го приберат ще ви върнат парите.

BTW в актуалната им акция има ли нещо интересно, че имам едни ваучери които трябва да използвам до края на месеца, а нищо не мога да си харесам.
Виж целия пост
# 659
Здравейте!

Някой пробвал ли се е да пазарува тези дни (в промоцията от 10 до 13 септ) през мобилното приложение на Емаг?
Казват, че всички продукти са с безплатна доставка, а на мен ми пише доставка 5лв. И никой от никъде не ми отговаря, явно са много заети тези дни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия