За да бъда съпричастен към темата ще напиша моето продължение на драмата да ми дадете съвет.
След като изпратих телефон в гаранция, закупен от тях за два проблема (слаба слушалка и счупен слот на сим картата в самия телефон) ми звъняха на номера, които съм подал - седмица след като куриера го взе.
Не успях да вдигна и ги набрах аз - момиче, което не разбираше нищо и в очакване да й кажа защо звъня ми пое запитването. Каза, че са ми звъняли, защото искали снимки, на които да покажа повредата. Обясних й , че имам две забележки, които няма как да се снимат. Слаб звук от слушката, които винаги е бил такъв, но в сравнение с телефон на мой приятел има огромна разлика и счупен сим слот, който при изваждане по време на зареждане на апарата се скъса буквално от загравянето на телефона - докато се зарежда - и че няма как да й снимам, тъй като това означава да отворя апарата и да му падне гаранцията.
Тя ми обясни, че в следствие на механичната експолатация на телефона са повредите и , че от техн. сервиз ми предлагат да поправят телефона срещу сумата от 750 лв. Мобилния апарат нопв в сайта им в момента е 659 лв.
Попитах на какво основание ми отказват техническата поправка, но тя не можа да ми отговори. Нямам мейл известие за отказаната от моя страна поправка срещу заплащане по-скъпа от самия апарат нов в сайта им. Каза, че ще ми върнат апарата с отказ от поправка - чудя се дали да не го дам отново с молба за поправка - и при втората ми молба ще ми отговорят така сигурно, но се чудя дали ако го върна и трети път ще имам възможност поне да ми върнат парите или да ми дадат друг телефон, при условие, че вече са ми отказали да покрият дефектите с гаранцията?!
Това е безумие, а за сумата за гаранционно обслужване нямам думи......