Ядове с Мтел

  • 40 998
  • 141
# 120
   Здравейте!

   Исках да попитам понеже съм сключил договор в края на януари 2018-та за 2 год и понеже изминаха 10 месеца и искам предсрочно да прекратя договорите с А1 и Теленор (имам 2 сим карти).
Да попитам, по договор, клаузи и правила, които прочетох и в нета, д-рът се прекратява след заплащане на 3 месечни вноски, нали така? И трябва ли да поискам някакъв документ за прекратяването и ако да, какъв?

   Благодаря!
Виж целия пост
# 121
Мисля,че трябвад а платиш 3 месечни такси,за да прекратиш договора.Ако си закупил някакво устройство към договоря,трябва да го изплатиш на пълната му цена.
Виж целия пост
# 122
А документ трябва ли да ми дадат като го прекратя?
Виж целия пост
# 123
задължително дават документ -  не си спомням заявление, протокол или друго се казваше, трябва да има подпис и дата, за да е ясно от кога се прекратява, също в него се пише ако върнеш някакви устройства
и го пазиш
аз така бях прекратила, а продължиха да ме таксуват,  и след 1-2 месеца като се усетих и   с този лист ходих да се жалвам и всичко се оправи
Виж целия пост
# 124
Пак са пуснали някаква нова телевизия по схемата 2 месеца безплатно и който не я откаже през този период му я слагат към сметката и после няма отказване. МНОГО са нагли тия от МТел сегашните А1.
Виж целия пост
# 125
Пак са пуснали някаква нова телевизия по схемата 2 месеца безплатно и който не я откаже през този период му я слагат към сметката и после няма отказване. МНОГО са нагли тия от МТел сегашните А1.
Аман. За кои канали става дума, да видя, дали ги имам пуснати?
Виж целия пост
# 126
Интересува ме,ако преуснановя ползването на кабелна и интернет,и не им платя неустойката от три месеца,какво биха ми направили?
Виж целия пост
# 127
Интересува ме,ако преуснановя ползването на кабелна и интернет,и не им платя неустойката от три месеца,какво биха ми направили?
Най-вероятно ще те дадат на колекторска фирма.
Виж целия пост
# 128
Оплаквам се от политиката на A1 Мтел  при  изтекъл договор и отиване на място в техен офис с цел пускане на заявление за прекратяване на услугата да звънят на техен служител в София на който да се обяснявам за причината
 за прекратяване на услугата и който  се опитва да ме разубеждава и прочие глупости . Не знам какви са им обучениета но , това определено освен да ме ядоса друго не постигна . От заплатите ли им режат за всеки отцепил се клиент но  със зъби и нокти драпат да не се откажеш . При другите оператори не е така .
Виж целия пост
# 129
Скрит текст:
Оплаквам се от политиката на A1 Мтел  при  изтекъл договор и отиване на място в техен офис с цел пускане на заявление за прекратяване на услугата да звънят на техен служител в София на който да се обяснявам за причината
 за прекратяване на услугата и който  се опитва да ме разубеждава и прочие глупости . Не знам какви са им обучениета но , това определено освен да ме ядоса друго не постигна . От заплатите ли им режат за всеки отцепил се клиент
но  със зъби и нокти драпат да не се откажеш . При другите оператори не е така .
Драпат на финала. Преди това изобщо не си дават зар, че да те задържат с обслужване. Береш ядове цял договор и искат да не се отказваш. Ако преподпишеш, се започва отново с глупостите.
Виж целия пост
# 130
    Откакто получих съобщение на телефона си преди 2 дни, ме обзе безпокойство. Другата седмица ще ходя да се разправям с тях. Съобщението от A1 е следното: А1 Ви информира, че считано от 14,06,2019 г. се изменят условията на тарифния план, с който ползвате този номер. В срок до 1 месец от тази дата, може да прекратите договора без санкции. Да поясня: от няколко години съм на безсрочен договор. На тарифен план Loop - 2000 минути към 5 въведени номера на приятели и 500 безплатни SMS-а пак към приятели! Толкова много ме притискаха да сключа нов договор за друг тарифен план. Всеки месец по 2-3 пъти ми се обаждаха от централата на А1 в София. Аз все им отказвах. Никога не съм закъснявала с плащането на сметката. От дълги години съм техен редовен клиент. Предлагаха ми за 10.00 лв. 200 минути към всички оператори и някакъв интернет някъде към 50-100 MB (не съм сигурна колко MB ми предлагаха, но помня, че беше някакъв символичен интернет.).

    Смятам да отида следващата седмица в офис на А1. Ще искам да говоря с ръководителя на този офис. Знам, че трябва да отида в Централата на А1 в моя град, но в момента тази сграда, която беше Централният офис, се извършва ремонт! И ако не стане нищо, направо подавам сигнал в Комисията за защита на потребителите! Не могат да си правят каквото искат!

    Какво ще ме посъветвате вие?
Виж целия пост
# 131
Съобщението от A1 е следното: А1 Ви информира, че считано от 14,06,2019 г. се изменят условията на тарифния план, с който ползвате този номер. В срок до 1 месец от тази дата, може да прекратите договора без санкции.
...
И ако не стане нищо, направо подавам сигнал в Комисията за защита на потребителите! Не могат да си правят каквото искат!

    Какво ще ме посъветвате вие?
В случая могат, а ти можеш да се откажеш от договора без санкции. КЗП няма какво да направят.
Виж целия пост
# 132
Здравейте. Преди месец сключих договор за ТВ и интернет с А1 с доп.екстри спортни канали, които ми казаха, че ще ползвам месец безплатно. Аз не гледам спортни канали, поисках веднага спиране, но не можело, след месец като отида - тогава.
Вчера отидох в офис, поисках спиране на каналите - спряха ги. Поисках документ - ами нямало такива документи. Питах за фактура - не била излязла.
И тази сутрин получавам мейл с фактура с вчерашна дата, в която са ми начислени такси за спортните.
Така, ясно, че просто времево сме се разминали, няма проблем, разбираемо е. Писах им и обясних случая. Знаете ли обаче дали ще ми редактират фактурата, или ще ме накарат да я платя цялата?
Виж целия пост
# 133
Не, няма да коригират фактурата. ще получиш СМС, че е преизчислена сумата и тази сума ще бъде приспадната при следващата сметка.
Виж целия пост
# 134
Ако номерът ми не е към А1, пак ли ще получа смс?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия