Ядове с Мтел

  • 40 994
  • 141
# 135
Няма значение, ще изпратят СМС на телефона за контакт. поне при нас беше така: договора е на майка ми, но моят номер е за връзка.
Виж целия пост
# 136
Здравейте, казуса ми е следния:
Миналата седмица подписах договор към А1 за интернет и телевизия. Казах на колегата, че ми е спешно и той обеща до ден, два да имаме интернет. Затова и подписах договора. След два дни дойдоха момчета на адреса и ми казаха, че оптиката на входа не е достатъчна и ще пратят екип уикенда да пуснат оптичен възел.
Вече 5 дни минаха...а хора още не са идвали да оправят оптиката дори, камо ли да пратят хора за прекарване на интернета.
В договора не видях да пише до колко дни са задължени да пуснат нета. Нито дали мога да прекратя този договор, сумата ми тече...плащам си за прекарана тв и нет, а аз след седмица още нямам нищо.
Някой наясно ли е колко дни след подписване мога да прекратя договора?
Виж целия пост
# 137
Питай A1 защо се бавят.
Виж целия пост
# 138
Забравих да пиша по моя казус. Издадоха ми веднага кредитно, платих по-малката сума без тези такси.
Виж целия пост
# 139
След днешното нахалстване от моя страна и въпрос дали мога да прекратя договора веднага пратиха хора. Сега го прекарват.
Но не знам защо винаги трябва да става със зор всичко.
Виж целия пост
# 140
А знаете ли кога излиза тази фактура в електронен вариант по изходящи номера ? Платила съм я, но вече минаха три дни и не са я качили? Имам само за юни месец качена разпечатка
Виж целия пост
# 141
Звънни на *88 да ги питаш или пиши в чата. Не съм обърнала внимание кога излиза, съжалявам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия