Oriflame - 12 тема за клиенти и консултанти

  • 86 215
  • 763
# 630
Благодаря за каталога Simple Smile Доволна съм от серумчето на Optimals, поръчах си сега за втори път.

Имам и въпрос за един друг серум - NovAge, true perfection, Miracle Perfecting Serum, имам един, който е с различна опаковка от настоящата... но продуктът все още ли е същият? Ако някой го използвал и преди и сега, да сподели мнение.

Ето снимки на стара и нова опаковка:


Виж целия пост
# 631
Здравейте, отскоро съм консултант и аз. Доволна съм от спиралите и от серията hairx, особено спрея за лесно разресване на косата Simple Smile
 
Виж целия пост
# 632
Благодаря за каталога Simple Smile Доволна съм от серумчето на Optimals, поръчах си сега за втори път.

Имам и въпрос за един друг серум - NovAge, true perfection, Miracle Perfecting Serum, имам един, който е с различна опаковка от настоящата... но продуктът все още ли е същият? Ако някой го използвал и преди и сега, да сподели мнение.

Ето снимки на стара и нова опаковка:





Ползвала съм новия има за 2-3 мазания ,ако искаш ще ти го дам
Виж целия пост
# 633
Здравейте! Моля да ме ориентирате откъде мога да сменя адреса за доставка. Убягва ми нещо такава опция.
Виж целия пост
# 634
След като сте си добавили всичко в кошницата, най- отдолу, където вече ви пише сумата на поръчката, такса доставка, но преди да я изпратите, ще видите в ляво адрес за доставка, най-вероятно ще е последният ползван.
Виж целия пост
# 635
Kaк мога да поръчам без да съм представител?Май няма как?Преди ставаше...
Виж целия пост
# 636
Kaк мога да поръчам без да съм представител?Май няма как?Преди ставаше...
Може само чрез представител-обаждате се на някой познат, може би от декември премахнаха функцията да се поръчва чрез каталог на избран от вас представител.
Виж целия пост
# 637
След като сте си добавили всичко в кошницата, най- отдолу, където вече ви пише сумата на поръчката, такса доставка, но преди да я изпратите, ще видите в ляво адрес за доставка, най-вероятно ще е последният ползван.

Аз точно последният използван не искам да използвам. Искам да го сменя, но не мога да вдяна откъде. С картата, която ми е за онлайн-пазаруване не мога да плащам, блокират ме, въобще ми убиха желанието за работа с тях. На път съм да се откажа, но искам да си направя тази поръчка. Някой ако знае как се сменя адреса, моля да ми пише.
Виж целия пост
# 638
Има падащо меню, от което да си избереш. А под него стои последно използван адрес.
Плащането с карта- явно ти нещо не правиш както трябва. Може би имаш 3д,което трябва да напишеш, или картата ти не отговаря на изискванията. Да не ти е изтекла пластиката?
Виж целия пост
# 639
Има падащо меню, от което да си избереш. А под него стои последно използван адрес.
Плащането с карта- явно ти нещо не правиш както трябва. Може би имаш 3д,което трябва да напишеш, или картата ти не отговаря на изискванията. Да не ти е изтекла пластиката?

Така. Справих се снощи. За да съм полезна ако на някой му е нужно: Адресът смених в профила. В самата поръчка не може.
Картата ми не отговаря на техните изисквания, тъй като по справките им я определят като рискова по някакво тяхно си точкуване. Блокира се на 100 точки, аз имам 150. Тъпо, но не можах да се преборя.
Виж целия пост
# 640
Днес ми носят в пощата каталога ... валиден до 28.02.19. Направо ще падна, много са бързи куриерите им 🤣🤣🤣
Виж целия пост
# 641
Една нелоша оферта  http://bulgaria.oriflame.com/2019OfferC3.pdf
Виж целия пост
# 642
Кое е хубавото на офертите, цените като са в намаление са същите?
Виж целия пост
# 643
Подаръците към тях.
Виж целия пост
# 644
Дори и с тях, не е кой знае какво, при положение, че ги пускат в намаление по 15_тина  лева и по - малко
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия