Публично обсъждане на поведение и оценки на ученици

  • 16 684
  • 187
Здравейте! Бих искала да знам, преподавателите на вашите деца обсъждат ли (на родителски срещи или по друг начин) поведението и оценките на вашите деца?  Имат ли такова право? И кой е закона или точка в етичния кодекс,  който им забранява да правят това? Благодаря предварително за отговорите!
Виж целия пост
# 1
Нашата госпожа обсъжда. Казва за всяко дете поотделно пред всички. На мен също ми е неприятно, но не знам да им е забранено.
Виж целия пост
# 2
На последната родителска среща,която беше преди месец ,госпожата ни обясни,че вече е забранено да споменава имената на ученици ,когато се обсъждат поведението и оценките им.
Обаче ние родителите пожелахме тя да не спазва тази забрана .Искахме да чуем всичко за всяко едно от децата.Всички бяхме съгласни.Но пък в класа на дъщеря ми няма проблемни деца.
Виж целия пост
# 3
Здравейте! Бих искала да знам, преподавателите на вашите деца обсъждат ли (на родителски срещи или по друг начин) поведението и оценките на вашите деца?  Имат ли такова право? И кой е закона или точка в етичния кодекс,  който им забранява да правят това? Благодаря предварително за отговорите!
По друг начин да обсъждат оценките и поведението на нашите деца, не само имат право, но точно това им е работата.
Виж целия пост
# 4
Лично за мен това е голяма тъпотия. Както и голяма част от родителските срещи. Първо ако детето има проблеми и учителката не е потърсила съдействие от родителя,що за педагог е. Второ ако родителя е забелязал нещо или е притеснен и не е потърсил среща с учителката, що за родител е. Това публично да се порицават децата на Гошо или Пешо за мен е безумие. Както и като каже, чудесно се справя....тази информация с какво допринася за развитието на детето. Хубави и смислени са РС когато всеки родител има възножността да се срешне с всеки учител. Масовите РС по скоро са информативни за мен.
Виж целия пост
# 5
И при нас родителите сме единни и всичко се казва "право куме в очи". Хайде стига с тия лигавщини. Никой не се вълнува дали Иванчо има двойка по математика, а Петърчо по история. Всеки се интересува от собствените си деца. Когато обаче има сериозен проблем, искаме да знаем кои са трабълмейкърите и какви мерки се взимат. Щото напоследък нещо доста трупове има в училищата. Голяма чувствителност, голямо нещо. Ако човек си е свършил работа като родител, няма от какво да се притеснява. Ако не-да бъде така добър да се погрижи за отрочето си.
Виж целия пост
# 6
И при нас родителите сме единни и всичко се казва "право куме в очи". Хайде стига с тия лигавщини. Никой не се вълнува дали Иванчо има двойка по математика, а Петърчо по история. Всеки се интересува от собствените си деца. Когато обаче има сериозен проблем, искаме да знаем кои са трабълмейкърите и какви мерки се взимат. Щото напоследък нещо доста трупове има в училищата. Голяма чувствителност, голямо нещо. Ако човек си е свършил работа като родител, няма от какво да се притеснява. Ако не-да бъде така добър да се погрижи за отрочето си.
Това е и моето мнение.
Виж целия пост
# 7
Благодаря на всички взели отношение по темата. Естествено, ще прочета и следващите с интерес ...
Въпроса ми възникна, след като на РС учителите казват, че не могат да обсъждат учениците пред всички и който родител желае да научи нещо персонално, да остане след общата РД. Но на т.н.  персонални срещи подробно се обсъждат съучениците "неподходящи приятели, защото ..."
Виж целия пост
# 8
При нас от години имена не се цитират.Говори се общо за дисциплина и поведение,а ако някой иска конкретно да говори за някое дете,говори лично с госпожата.
Виж целия пост
# 9
Всичко е въпрос на гледна точка.Какво биха казали родители чиито деца са проблемни?Биха ли искали да се извади на показ тяхното, така да го наречем безсилие?Ако вашето дете е кротко има много добри оценки вас въобще няма да ви интересува за кое проблемно дете се говори или пък напротив ще искате да знаете  просто клюки.Смятам ,че учителите трябва да зачитат  достойнството както на децата така и на родителите!Елементарно уважение и проява на емпатия / нещо непознато за нас/
Виж целия пост
# 10
Ако вашето дете е кротко има много добри оценки вас въобще няма да ви интересува за кое проблемно дете се говори или пък напротив ще искате да знаете  просто клюки
Ако моето дете е тормозено от проблемното или ако заради проблемното дете учителите го играят звероукротители, вместо да преподават, повярвай ми, много, ама много ще ме интересува какво говорят и най-вече какви мерки смятат да предприемат за справяне с въпросното проблемно дете.
Виж целия пост
# 11
милка, няма как да е въпрос на гледна точка. Писахме ти, че никой не се интересува от чуждите оценки. Нито пък от клюки. Но искам да знам дали Иванчо има навик да побийва децата или например да ги рита в корема, в главата. Искам да знам как ще бъдат опазени децата и ако има опасност някое да пострада, вярвай ми едва ли ще има родител, който да се вълнува от достойнството на Иванчо. Статистиката напоследък е толкова жестока, че последното нещо, което ме е грижа е достойнството на проблемното дете.
Виж целия пост
# 12
официално вече нямат право да обсъждат оценките и поведението на всяко дете от класа публично. Трябва да се редите на опашка пред стаята на всеки учител петнайсет-двайсет минути, за да ви каже за четири минути пет думи, а в един момент изобщо не може да се сети кое е детето. Смята се, че така се пази психиката на детето от другарски съд или публична похвала, да не се стресират другите деца. За моя радост това беше само една година и интересът към родителските срещи драстично спадна. После  всичкиродители единодушно решихме, че най-добре си е старомодната РС. Аз като родител искам да зная какво се случва, а и обикновено родителите на тези, които създават най-много проблеми ги няма, та поне десет минути е като групова психотерапия - всичи си казват колко е зле и как нищо не може да се направи. Добрата новина е, че това е до гимназията. После всички се успокояват и неприятностите в клас рязко спадат. Сигурно е от преразпределението на децата след кандидатстването.
Виж целия пост
# 13
Аз като родител искам да зная какво се случва, а и обикновено родителите на тези, които създават най-много проблеми ги няма,

И на мен това ми прави впечатление,на родителска среща всеки път сме едни и същи.
Между другото мен ме е срам от слаби оценки и предпочитам лично с учителя да ги изкоментирам.А пък и не мисля,че някой се интересува от оценките на сина ми.

Да попитам когато ги изпитват веднага ли им пишат оценките?При нас никой учител не пише оценки и класната  събира веднъж на срок бележниците и ги нанася.А моето вятър го вее на бял кон и половината му оценки са ми спестени Crazy.И да не помислите,че крие,заедно с мен е изненадан от оценките си,дори и от шестиците hahaha.Което ме навежда на мисълта,че много пъти дори и не разбират,че ги оценяват.
Виж целия пост
# 14
При нас родителските срещи са индивидуални. Недопустимо е учителят пред всички да обсъжда някое дете.
Ако Иванчо има навика да побийва, това е проблем, който трябва да се обсъди с родителите на Иванчо. Родителите на Марийка, освен да събират клюки и да нарочват Иванчо, за какво им е да гледат как някой бива сочен с пръст?
Нарочването и изолирането на някое дете са подходи, които многократно увеличават вероятността то да действа агресивно.
Ако Иванчо е ударил Марийка, тогава и нейните родители биват въвлечени в проблема.
Ако Иванчо е ударил някой друг, много вероятно е Марийка сама да разкаже за това на родителите си и няма нужда да се дискутира точно на родителската среща.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия