Седми клас- Днес ще успеем !(22.05-28.05)

  • 80 700
  • 905
# 255
Ей, най-после и моя хубосник се прибра и го излових да каже кое как е писал.

За първи модул вероятно е объркал 16 задача ( получил отговора, но в листа е писал друго) (-3т)

За втори модул:
21зад. - цялата,
22зад. - а) половин таблица( първи ред, на втория означенията му са различни)
         б)уравнението му е различно, но еквивалентно( надявам се да го приемат)
         в) получил е 30
23зад.  а)- приложил е формулите и е получил х>0 , като в знака за неравенство е пропуснал равното, надявам се поне 2т да му дадат
      б) получил е стойностите за N и P
24зад. - правилен чертеж , намерил е двата ъгъла дето са по 30 градуса, ВС=12, СН=6, лицето на АВС=42 и отношението СМ:СН = 4:3

При това положение, ако няма нещо сбъркани и не ги порежат в разписането на задачите мисля че може да очакваме 91-95т.

п.п. за 24зад. моя син мислел накрая да пише че триъгълника няма как да е остроъгълен, ама не му стигнало времето .
Виж целия пост
# 256
Аз пък искам да отпадне 16 задача. Simple Smile
Детето я решило вярно, но после при проверката "май"  е поправила верния отговор. Няма спомен.


Шега ли долавям на гърба на казуса 24-та?  #Crazy



За малко да си глътна граматиката, пардон четиризначните таблици, от тона ти.
Да, опитах да се пошегувам.
Виж целия пост
# 257
  В нашето училище не са раздавали формулите.
Виж целия пост
# 258
Шега ли долавям на гърба на казуса 24-та?  #Crazy
На твоето дете как точно му е попречило определението " остроъгълен"? Става дума за едно подусловие. Едва ли някой седмокласник е седнал да прилага косинусова теорема, за да провери вида на триъгълника. Изключвам детето с гениалното решение, споменато на някоя от предходните страници.

Точно така, става дума за едно подусловие, ПЪРВОТО при това!... и дебело подчертаното Указание: Запишете пълното решение на задача 24, придружено с чертеж, който да отговоря на условието и необходимите обосновки. Ами така и не е докарала чертежа за изрично определен ОСТРОЪГЪЛЕН тригълник! ... Мерила е и с транспортир и с линия и е чертала перпендикуляри с пергел... и при всеки неуспех е упреквала себе си, че някъде греши... и като не може да си ситуира правилно чертежа изобщо не е посмяла да решава нататъка  по него!

Във всеки случай, въпросът с грешната задача е принципен - така смятам,... независимо от това кой колко емоционално и/или резултатно за теста си е потърпевш!
Виж целия пост
# 259
Чиби, много благодаря  Hug

Имам усещането, че за разлика от изпита по БЕЛ, този по математика е приключил с повече разочарование за пишещите тук (дано не съм права), но нещо хич го няма приповдигнатия дух - и ние вкъщи не правим изключение. Госпожицата не отговорила на две задачи НИЩО, даже не си е пробвала късмета да стреля наслуки (хич го няма е стратегиите и логиката това дете! Грешките са си грешка, ама това ако хич не се сещаш, що да не отбележиш каквото ти дойде? ooooh!... Очакванията ми бяха за около 5 поне, ама положението май ще е за макс 4,50.  В крайна сметка, каквото - такова.

Много точно си усетила настроението. Поне при нас е така  Sad
Аз се надявах на 80 т. поне, ама така като гледам, доста по - надолу ще са  Shocked
На зад.24 моята девойка е поставила т. М в триъгълника. Съвсем се отчая, като й казах, че трябвало да е външна.
А и като ви четох, че условието си е направо грешно, не знам вече. Какво е това безумие  #2gunfire #2gunfire #2gunfire
На всичкото отгоре дъщеря ми нещо не разбрала къде се дянала черновата й. Няма спомен да е сложена в плика. Това дали ще е проблем?
По математика, за разлика от БЕЛ квесторите са били доста кофти, а и не съвсем в час, явно. Тръгнали били да им събират листовете с формулите след първия модул  #Crazy
Виж целия пост
# 260
Шега ли долавям на гърба на казуса 24-та?  #Crazy
На твоето дете как точно му е попречило определението " остроъгълен"? Става дума за едно подусловие. Едва ли някой седмокласник е седнал да прилага косинусова теорема, за да провери вида на триъгълника. Изключвам детето с гениалното решение, споменато на някоя от предходните страници.
Точно така, става дума за едно подусловие, ПЪРВОТО при това!... и дебело подчертаното Указание:
Останах с впечатление, че проблемът засяга АВ и вида на триъгълника. Чертежът се получава с остроъгълен триъгълник.
Виж целия пост
# 261
Шега ли долавям на гърба на казуса 24-та?  #Crazy
На твоето дете как точно му е попречило определението " остроъгълен"? Става дума за едно подусловие. Едва ли някой седмокласник е седнал да прилага косинусова теорема, за да провери вида на триъгълника. Изключвам детето с гениалното решение, споменато на някоя от предходните страници.

Точно така, става дума за едно подусловие, ПЪРВОТО при това!... и дебело подчертаното Указание: Запишете пълното решение на задача 24, придружено с чертеж, който да отговоря на условието и необходимите обосновки. Ами така и не е докарала чертежа за изрично определен ОСТРОЪГЪЛЕН тригълник! ... Мерила е и с транспортир и с линия и е чертала перпендикуляри с пергел... и при всеки неуспех е упреквала себе си, че някъде греши... и като не може да си ситуира правилно чертежа изобщо не е посмяла да решава нататъка  по него!

Във всеки случай, въпросът с грешната задача е принципен - така смятам,... независимо от това кой колко емоционално и/или резултатно за теста си е потърпевш!

Абсолютно същото нещо е станало и с моето дете. Блокирал е на чертежа и така нищо не е направил на задачата.
Виж целия пост
# 262
Почнах да пиша и ми се изтри, та отново ще поторя - за да се реши задача аналитично трябва само схема на чертежа... а след като се намерят точните ъгли например може да се чертае. Т.е. схема в черновата, сметки за "страната" на триъгълника откъм В...  За първото подусловие няма НИКАКВО значение къде е А, стика да е някъде на правата, сключваща ъгъл 30 градуса с СВ и минаваща през В, и за да е остроъгълен, да е от другата страна на Н... Дали АВ ще е 13, 13.5 или 14см за целите на чертежа и подусловие А няма никакво значение. Назад писах - при 13см ъгъла горе е 82.5 градуса, при 14 е 90.5 градуса... при 13.5 е пак остър (мисля, че го сметнах над 88)... Не е коректно, но с нищичко не обърква мястото на М. А и тук не чертаят детайл за металорежеща машина, че 1 градус да обърка чак пък толкова схемата/чертеж.
Виж целия пост
# 263
Всяка година има безумия, доказани грешки, които никой не отчита. Ненормална работа.

Прясна "грамотност" и на експертите на МОН при съставянето на ДЗИ по БЕЛ.
http://prikachi.com/images.php?images/528/9127528O.jpg
Twisted Evil

Синът ми каза, че е бил на крачка да напише, че задачата няма решение - 24-та. Мъчил се точно заради условието за остроъгълен триъгълник. Решавал, решавал и бил в патова ситуация. В крайна сметка задачата е изгубена, май някакъв ъгъл му се получил.

18-та изобщо я отписал, даже не я подхванал. Мислел да преговаря подобна сутринта, ма не останало време.
 Mr. Green

Дидева, моят син не се е справил, защото не му се получавал остроъгълен триъгълник, това ми каза. Чертал, чертал, ма не ставало, получавал му се тъпоъгълен. Това ми каза той, аз нищо не разбирам, знаеш.
Виж целия пост
# 264
На мен ми се получи от първия път. Просто спазих условието. Дължината на АВ няма отношение към чертежа.
Виж целия пост
# 265
Ако нямаше "остроъгълен" дали децата щяха да се справят с трите случая - остри А и В, тъп А и тъп В  newsm78
Аз на моя винаги повтарям - скицираш, смяташ ъгъл/ъгли, правиш си някаква пропорция на отсечките и тогава чертаеш... Ако вече не са изчислили ъгъл В 30градуса, как точно да получат М къде е?
Виж целия пост
# 266
Не зная дали са щели да се справят, някои са си сложили точката отвън, моят я е цопнал вътре. Предполагам, че просто не е успял да реши тази задача и това е.

Но без да знае разсъжденията във форума, той ми обясни защо не му се получавало. Като ми каза, че за него задачата е невъзможна и няма решение, чак ме обля вълна на гордост, че се родеем с генийчето, което доказало това Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 267
Моят страшно го хвана яд за последната задача, като видя решението. Самата задача е подвеждаща, но със съобразяване може да се реши. И той не е разбрал къде точно е точка M, направил я над триъгълника, оттам му дошла и грешката. Ако я беше направил, по негови думи щял да има 100 точки. Няма смисъл вече - минало е. Така или иначе съм сигурна, че ще влезе в желаното училище, така че здраве да е.
Виж целия пост
# 268
Почнах да пиша и ми се изтри, та отново ще поторя - за да се реши задача аналитично трябва само схема на чертежа... а след като се намерят точните ъгли например може да се чертае. Т.е. схема в черновата, сметки за "страната" на триъгълника откъм В...  За първото подусловие няма НИКАКВО значение къде е А, стика да е някъде на правата, сключваща ъгъл 30 градуса с СВ и минаваща през В, и за да е остроъгълен, да е от другата страна на Н... Дали АВ ще е 13, 13.5 или 14см за целите на чертежа и подусловие А няма никакво значение. Назад писах - при 13см ъгъла горе е 82.5 градуса, при 14 е 90.5 градуса... при 13.5 е пак остър (мисля, че го сметнах над 88)... Не е коректно, но с нищичко не обърква мястото на М. А и тук не чертаят детайл за металорежеща машина, че 1 градус да обърка чак пък толкова схемата/чертеж.

За моето дете между чертеж (както е написано в Указанията)и схема има СЪЩЕСТВЕНА РАЗЛИКА - така съм я учила. И вярвам, че тук съм права.
Виж целия пост
# 269
За моето дете между чертеж (както е написано в Указанията)и схема има СЪЩЕСТВЕНА РАЗЛИКА - така съм я учила. И вярвам, че тук съм права.
Дължината на АВ няма отношение към чертежа. Чертеж, схема...все тая.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия