Хиперактивност с дефицит на внимание - тема 8

  • 94 038
  • 767
# 255
 А какво се случва в малките им главици....  Sad
  Деца разказват какво е да си хиперактивен и с дефицит на вниманието


https://maikomila.bg/%D0%B4%D0%B5%D1%86%D0%B0-%D1%80%D0%B0%D0%B7 … 0%B0%D0%BA%D1%82/
https://maikomila.bg/%D0%B4%D0%B5%D1%86%D0%B0-%D1%80%D0%B0%D0%B7 … 0%B0%D0%BA%D1%82/
Виж целия пост
# 256
В училищата не знам нещо да е променено. Сега разбирам ,че моето дете мрази първата си учителка.Стана ми мъчно.А иначе  хиперактивността се увеличава с възрастта.Все повече стават проблемите!!!
Виж целия пост
# 257
Милка, застреля ме с това изказване.... моля те напиши подробности какви проблеми???
Виж целия пост
# 258
 От първи до 4 клас началната учителка искаше да го "вкара" в пътя ,щото аз  не мога да го "вкарам". Така и не го разбра тази жена.След физическото не искаше да се облича.Между другото и сега е така.Та в 3 клас класната му взела дрехите и казала ,че щом не иска да ги облече значи не му трябват. Не знам дали тя или децата му казали ,че са изхврълили в контейнера.Той хукнал разбира се да ги търси там и не ги намерил.Бил е бесен.Отишъл да се разправя с нея. В крайна сметка класната му върнала дрехите и раницата.Все още помни случката и   чувствата, които е предизвикала.А в първи клас предпоследния учебен ден  на обяд отказал да яде пълнозърнестия хляб.Насилили го да яде итой пак не иска.Започнал да си играе с хбляба да го прави на топченца и да го хвърля.Другата госпожа веднага кипнала и го наказала да на пише едиколко си пъти ,че с хляба не се играе.Идвайки да го вземам тогава, по пътя  преди училището децата прибирайки се от там ми разказваха случката.Нямам време, мога да напиша малки разказчета подобно на малкия Никола.Е ,как да  обича учителките си?
Виж целия пост
# 259
Така е. Моя е 8-ми клас и белите го намират просто една след друга.
Виж целия пост
# 260
Горкото дете! При вашите случки и аз няма да обичам учителките, а и училището. И какъв им е проблема, че не яде пълнозърнест хляб, или че не иска да се преоблече? В класа на детето играят както искат физическо. Това са проблеми на учителките, а не на детето.
Виж целия пост
# 261
С възрастта  хиперактивността малко намалява , но отношението на околните става все по-лошо. Мога да разказвам безкрай , но няма смисъл. Няма как да изменим обществото . Умни , културни в други отношения хора , а към по-различните се държат като зверове. 
Виж целия пост
# 262
С възрастта  хиперактивността малко намалява , но отношението на околните става все по-лошо. Мога да разказвам безкрай , но няма смисъл. Няма как да изменим обществото . Умни , културни в други отношения хора , а към по-различните се държат като зверове. 
Напълно, напълно съм съгласен!
Околните наистина са като зверове!
Виж целия пост
# 263
Защото в повечето случаи мислят, че това е невъзпитан човек, който слиза от клона. Оттам идва всичко, повечето се хилят на диагнози и им изглеждат странни и някакво извинение едва ли не.

Виж целия пост
# 264
От първи до 4 клас началната учителка искаше да го "вкара" в пътя ,щото аз  не мога да го "вкарам". Така и не го разбра тази жена.След физическото не искаше да се облича.Между другото и сега е така.Та в 3 клас класната му взела дрехите и казала ,че щом не иска да ги облече значи не му трябват. Не знам дали тя или децата му казали ,че са изхврълили в контейнера.Той хукнал разбира се да ги търси там и не ги намерил.Бил е бесен.Отишъл да се разправя с нея. В крайна сметка класната му върнала дрехите и раницата.Все още помни случката и   чувствата, които е предизвикала.А в първи клас предпоследния учебен ден  на обяд отказал да яде пълнозърнестия хляб.Насилили го да яде итой пак не иска.Започнал да си играе с хбляба да го прави на топченца и да го хвърля.Другата госпожа веднага кипнала и го наказала да на пише едиколко си пъти ,че с хляба не се играе.Идвайки да го вземам тогава, по пътя  преди училището децата прибирайки се от там ми разказваха случката.Нямам време, мога да напиша малки разказчета подобно на малкия Никола.Е ,как да  обича учителките си?

Ама тези случки ми звучат като от времето на социализма....за сегашно време ли говориш. Какво като не се е преоблякъл?! Нали не се е разхождал гол из коридорите на училището?! Това пък да караш някого да яде насила се счита от психолозите за грубо физическо насилие над личността.
Виж целия пост
# 265
Не знам от кое време е, но аз мога да разкажа много подобни случки с моето дете от преди две години. Наложи се да го преместя в друго училище, защото тормоза там беше ужасен. Горките деца.
Виж целия пост
# 266
От първи до 4 клас началната учителка искаше да го "вкара" в пътя ,щото аз  не мога да го "вкарам". Така и не го разбра тази жена.След физическото не искаше да се облича.Между другото и сега е така.Та в 3 клас класната му взела дрехите и казала ,че щом не иска да ги облече значи не му трябват. Не знам дали тя или децата му казали ,че са изхврълили в контейнера.Той хукнал разбира се да ги търси там и не ги намерил.Бил е бесен.Отишъл да се разправя с нея. В крайна сметка класната му върнала дрехите и раницата.Все още помни случката и   чувствата, които е предизвикала.А в първи клас предпоследния учебен ден  на обяд отказал да яде пълнозърнестия хляб.Насилили го да яде итой пак не иска.Започнал да си играе с хбляба да го прави на топченца и да го хвърля.Другата госпожа веднага кипнала и го наказала да на пише едиколко си пъти ,че с хляба не се играе.Идвайки да го вземам тогава, по пътя  преди училището децата прибирайки се от там ми разказваха случката.Нямам време, мога да напиша малки разказчета подобно на малкия Никола.Е ,как да  обича учителките си?

Ама тези случки ми звучат като от времето на социализма....за сегашно време ли говориш. Какво като не се е преоблякъл?! Нали не се е разхождал гол из коридорите на училището?! Това пък да караш някого да яде насила се счита от психолозите за грубо физическо насилие над личността.



Правилата са затова да се спазват тук 🤗🤗.Когато родители разсъждават по този начин няма как да очакваме младите да са нормални.Значи каквото и да направи учителката е проблем! а децата ще ги толерираме  така ми?Няма лоши деца има лощи родители.И що за изказване е това  какво като не иска да яде  е защо пък да се преоблича.??Че дръжте си го вкъщи, тези хора са там за да ги научат на ред и дисциплина.😊Всеки сам избира как да си възпита детето но капризите вкъщи в училище се спазват норми и правила!!!
Виж целия пост
# 267
Това за нормите и правилата е така, но понякога се издребнява. А ако се случи и амбициозен учител, който иска да докаже, че може "да вкара в пътя" различно дете става страшно. Реакциите и възприятията на различните деца са различни. И какво, ако не иска да се преоблече, ако физическото е било последен час? Ако имат униформи ее нормално да иска да се преоблече. Не е нормално да му крещи и да му взема дрехите, нито да казва, че ще ги изхвърли. Това не са нейна вещи, а демонстрация на безсилие и увреждане на частна собственост. Тези деца са много чувствителни, с изострено чувство за справедливост. Остави го, смяна тона, дай му време да превключи и след това напомни човешки да се преоблече.
И какво като не иска пълнозърнест хляб? На моето дете гастроентеролог му забрани всякакъв друг хляб освен бял. И с още куп забрани трэгна на детска градина. А там "каквото за всички това и за нея". Да, ама всички не са с рефлукс. И детето започна да не яде хляб. Ама никога не са я насилвали за хляба. Нищо , че във втора група са я хранили заедно с още няколко деца, които едва-едва ядат.
Синът ми е в друга градина. Стана голям каприз на храната, започна да не яде неща, които ядеше и обичаше. Ако не иска нещо не го яде и толкова.
Вегетарианец ще го насили  ли да яде месо тази учителка?
Виж целия пост
# 268
Aleks, аз също съм"за" реда и дисциплината, но има начини това да се постигне и без да се прибягва до такива крайности. Такъв тип методи едно време ги прилагаха и аз лично изобщо не ги харесвам. Живеем в 21 век и съвременните общества в цивилизованите държави успяват да приобщят "различните". Друг е въпросът, че в България педагогическя персонал е от поколението, което е възприело за нормално Макаренковския метод за възпитание, има голяма нужда от промяна и идването на млади хора в системата на образованието. За съжаление обаче като за всичко останало и в тази сфера България е на светлинни години изостанала дори в сравнение с африканските държави.

Виж целия пост
# 269
Разбирам,че трябва да има ред в училище, но  това ,че учителите слагат на един кантар всяко дете/ в друг смисъл  не е така, винаги има субективизъм/ и към тези деца трябва друг подход.Редът и възпитанието не са унижения.Липсва уважението на учителите към децата, как да искате децата да ги уважават? Липсва и диалога учител-родител при тези случаи.За 8 години не съм срещнала учител, който разбира хиперактивните деца.Те са "страшилището" за учителите.Те са лошите ,невъзпитани деца  с родители неспособни да възпитават деца- от тук насетне на учителите им се иска да поучават родителите какво да правят.И започва конфликта.Учителите не признават и психолозите - защото те  не им решава проблемите. Тези деца " не се успокояват".И учителите проявяват нетърпимост към тях.Т .е те правят това ,което правят децата .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия