Мнения за 125 СУ "Боян Пенев", Младост 1 - IIІ част

  • 110 586
  • 814
# 765
desitka*, благодаря за изчерпателния отговор. Момчетата и аз ги броих Simple Smile, десет са тази година. Ще го мислим, има време още.
Виж целия пост
# 766
Дали се знае предварително кой учител поема математическите паралелки от 5 клас?
Виж целия пост
# 767
Христова извежда 7-и, но тя си има и 10-и, а и сигурно ще продължи с бъдещия 8-и клас. Та много вероятно е да е нов учител или някой от тези без гимназиални паралелки.
То аз нищо не казах всъщност... 🤭
Виж целия пост
# 768
Чак пък нищо Simple Smile
Надеждата, че Христова може и да не се случи на бъдещите петокласници все е нещо Wink
Виж целия пост
# 769
Ако пропусне Христова бъдещите петокласници ще е само плюс за тях. Тя е една от причините да преместя сина ми след 5клас от 125-то. Идеята за иновативните паралелки е добра, но Дистанционното обучение миналата година им куцаше доста.
Виж целия пост
# 770
Ако пропусне Христова бъдещите петокласници ще е само плюс за тях. Тя е една от причините да преместя сина ми след 5клас от 125-то. Идеята за иновативните паралелки е добра, но Дистанционното обучение миналата година им куцаше доста.
Не искам да звучи като защита, но това не е правилно - "ДО им куцаше доста". Като се говори така има ли се въобще база за сравнение, за да се твърди такова нещо? Една паралелка не е "цялото училище". Нивото му на ДО в момента е доста добро, сравнявайки го с други училища, където все още няма унифицирана платформа за всички учители ... без коментар...
Виж целия пост
# 771
Ако пропусне Христова бъдещите петокласници ще е само плюс за тях. Тя е една от причините да преместя сина ми след 5клас от 125-то. Идеята за иновативните паралелки е добра, но Дистанционното обучение миналата година им куцаше доста.
Не искам да звучи като защита, но това не е правилно - "ДО им куцаше доста". Като се говори така има ли се въобще база за сравнение, за да се твърди такова нещо? Една паралелка не е "цялото училище". Нивото му на ДО в момента е доста добро, сравнявайки го с други училища, където все още няма унифицирана платформа за всички учители ... без коментар...

наистина беше по-добре да не коментирате.

а база за сравнение има. не знам какво им е ДО-то сега, но миналага учебна година, за която пише потребителката, ДО беше пълен хаос - всеки учител си избираше 1. дали да преподава онлайн или не; 2. коя платформа или средство да ползва.
Виж целия пост
# 772
Мин.година всеки пробваше и търсеше варианти. Някои се справиха отлично, други-не чак толкова, а трети-никак.
Тази година в 125то се организираха своевременно и аз също смятаю, че ДО сега върви много добре.
Класът си има виртуална класна стая, децата си имат персонални училищни акаунти, а в стаята са всички предмети, където се дават задания, качват се домашни и има линк за всеки час, който е онлайн. Свързано е и с наши е-мейли и ние поличаваме инфо веднъж дневно или веднъж седмично (по наш избор) за домашните-текущи и непредадени.
Т.е.работи се само в една платформа, изцяло синхронно (без физич.при нас) и има регулярна обратна връзка към родител.
Доволна съм.
Виж целия пост
# 773
ами браво на 125-то, че най-после са успели да организират нещо, което изобщо не е толкова трудно да се стори и за което имаше всички условия още миналата учебна година!

не е за хвалене фактът, че 4 месеца те не успяха да възприемат единна платформа и редовно провеждане на учебните часове, при положение, че такава платформа имаше - осигурена от МОН. въпрос е било само на желание и организация. как в други училища бяха на единна платформа буквално от първата седмица? 4 месеца нима са малко време?! не, просто така им беше много удобно - особено на някои учители, които пращаха 1 път седмично по 1 мейл с линк към урока в ucha.se и си гледаха кефа. Говоря за млади, хвалени и толерирани учители, които са професионалисти даже в технологиите.

та наистина, сериозно постижение, че най-после са им навили бурмите и са почнали да работят както трябва!
Виж целия пост
# 774
ами браво на 125-то, че най-после са успели да организират нещо, което изобщо не е толкова трудно да се стори и за което имаше всички условия още миналата учебна година!

не е за хвалене фактът, че 4 месеца те не успяха да възприемат единна платформа и редовно провеждане на учебните часове, при положение, че такава платформа имаше - осигурена от МОН. въпрос е било само на желание и организация. как в други училища бяха на единна платформа буквално от първата седмица? 4 месеца нима са малко време?! не, просто така им беше много удобно - особено на някои учители, които пращаха 1 път седмично по 1 мейл с линк към урока в ucha.se и си гледаха кефа. Говоря за млади, хвалени и толерирани учители, които са професионалисти даже в технологиите.

та наистина, сериозно постижение, че най-после са им навили бурмите и са почнали да работят както трябва!
Да имаше единна платформа - зум, учителите не използваха друга.
Не искам да изглежда като заяждане, но след като толкова неща са ви ясни, колко са "тези" училища, които са ползвали одобрената от МОН платформа? Ясно е, че вие сте недоволна от училището, но незначи, че всички трябва да се слагат под общ знаменател. Ако вашето дете не се е справяло това е отделен проблем...
Виж целия пост
# 775
В сравнение с други, с претенции за по-елитни, училища 125-то и миналата, и тази година се справя доста по-добре с ДО. Говоря и от личен опит с другото ми дете, и на база мненията на приятелки и колежки, които имат деца в други училища. Нека бъдем обективни!
Виж целия пост
# 776
ами браво на 125-то, че най-после са успели да организират нещо, което изобщо не е толкова трудно да се стори и за което имаше всички условия още миналата учебна година!

не е за хвалене фактът, че 4 месеца те не успяха да възприемат единна платформа и редовно провеждане на учебните часове, при положение, че такава платформа имаше - осигурена от МОН. въпрос е било само на желание и организация. как в други училища бяха на единна платформа буквално от първата седмица? 4 месеца нима са малко време?! не, просто така им беше много удобно - особено на някои учители, които пращаха 1 път седмично по 1 мейл с линк към урока в ucha.se и си гледаха кефа. Говоря за млади, хвалени и толерирани учители, които са професионалисти даже в технологиите.

та наистина, сериозно постижение, че най-после са им навили бурмите и са почнали да работят както трябва!
Да имаше единна платформа - зум, учителите не използваха друга.
Не искам да изглежда като заяждане, но след като толкова неща са ви ясни, колко са "тези" училища, които са ползвали одобрената от МОН платформа? Ясно е, че вие сте недоволна от училището, но незначи, че всички трябва да се слагат под общ знаменател. Ако вашето дете не се е справяло това е отделен проблем...

и аз не искам да изглежда като заяждане, но съм длъжна да коментирам:

1. Zoom в никакъв случай не е платформа за онлайн обучение, а за провеждане на онлайн конферентни срещи. Съвсем различно нещо. Още повече, ползваха безплатната версия с орязани функции. В класа на моето дете само 2-ма учители провеждаха редовно часове в Zoom. Още 2-ма учители ползваха групови аудио Вайбър обаждания, което е мнооого далечно приближение на онлайн обучение и няма нищо общо с "платформа". Останалите пращаха задания чрез съобщения в Школо - тоест, бяха напълно офлайн. Така че, подчертаното от вашето изказване просто не е вярно.

2. Аз си имам смесени чувства към училището - има си плюсове, има си и минуси. Светът не е черно-бял и потребителите на услуги не са само "доволни" или "недоволни". Така че, нищо не ви е ясно за моето отношение. Намеците за несправянето на моето дете са грозни и напълно излишни. Мога да ви уверя, че е справило превъзходно и има достатъчно постижения, които го доказват. Това нищо не говори за училището.

3. а вие знаете ли колко са училищата, които са ползвали одобрената от МОН платформа? много бяха. и нейното прилагане никак не е трудно. но някой трябваше да организира това. а такъв някой нямаше. като цяло, дейностите в 125-то училище са сравнително добре организирани и фиаското с ДО миналата учебна година е странно за мен.

Клер, нека не обобщаваме. Защото примерите са във всички посоки. Щом провинциални училища успяха да ползват перфектно Microsoft Teams, хич не  е аргумент, че някои елитни училища не са могли да се справят. Толкоз са елитни значи (откъм мениджмънт) -  което отдавна се знае Simple Smile
Виж целия пост
# 777
jam, аз не обобщавам, а сравнявам. Сравнявам с конкретни примери, които са ми известни. И изказвам лично мнение на база моите лични наблюдения.

Не знам колко училища какви платформи ползват, по тази причина не обобщавам. А ако трябваше да обобщя, то критиките ми биха били към МОН. Защото те са институцията, която можеше да постави ясни стандарти, а не да остави училищата да се лутат. И именно защото става въпрос за ниво на мениджмънт на отделното училище, ролята на МОН е да предвиди този недостатък и да направи необходимото, за да бъдат поставени всички български ученици при равни условия по време на ДО. Нещо, което до ден днешен не е направено.
Виж целия пост
# 778
Имам база за сравнение за миналата година, тъй като имах дете в друго училище. Докато в 125-то часове като музика, ФВС, технологии, изобразително,  информационни технологии целия втори срок нямаха часове при другото ми дете от първия ден имаха класни стаи в Гугъл клас рум със ясна програма. Часовете в 125-то  се провеждаха изключително хаотично в различни платформи. Задания се пращаха през Школо, връщаш по имейл. Всеки учител си имаше негова стратегия и визия за ДО. Постоянно се следяха различни вайбър групи и Школо за да не се изпусне някой час. Малкото ми дете си имаше ясен календар и връзки за всеки мийтинг, нямаха нито един пропуснат час. По ФВС имаха реални занятия с учителя, дето излизаше плувнало в пот от онлайн час, докато брат му в 125-то те видя учителя през цялото ДО. Така че не говоря празни приказки, радвам се че тази година са успяли да направят единна система за обучение.
Виж целия пост
# 779
Ние сме за първа година в 125, базата ми за сравнение е с миналогодишното провеждане на часовете, в друго училище. Ами, мога да кажа, че е в пъти по-добре! Има обща платформа, с отделни виртуални класни стаи за всички предмети. Провеждат се всички часове, с изключение на ФВС. В старото училище бяхме във вайбър... чат!  Наложи се да преговаряме с ръководството, за да се уважи желанието на някои учители и родители часовете им да се провеждат в зуум. Не взеха голяма част от материала. Общо взето беше измиване на ръцете... Това беше и една от причините да реша да преместя децата.
Естествено, и в 125 не всичко е цветя и рози. Отново опираме до учителя - част от тях успяват да задържат вниманието на децата, правят презентации, дават групови проекти, подхождат индивидуално. Други, след първия месец старание, станаха апатични, хаотични и изгубиха децата. Класната ни особено...
Като цяло съм доволна от училището, от класа и нивото му.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия