Словесни задачи

  • 8 975
  • 65
# 30
Другият вариант е да им намериш частен учител или да ги запишеш на курс в малка група.
Виж целия пост
# 31
Другият вариант е да им намериш частен учител или да ги запишеш на курс в малка група.


И аз така смятам да направя. От миналата година (5-ти клас) сме с частен учител по английски, тази година ще включа и математика. В голям размисъл съм за българския език. Тази година ще им е нова учителката по български и искрено се надявам да е по-добро положението, при предната дисциплината беше под всякаква критика и все нямаха домашни, съответно и толкова знаеха.
Обаче пък да си призная с две средни(за Варна средни, защото за столицата цифрата е друга) заплати ми идва нанагоре, определено трябва да икономисвам от някъде другаде.
Виж целия пост
# 32
Ако беше за моето дете, щях да го запиша на курс по английски, хем да си намери нови приятели,хем по-евтино излиза, също и на курс по математика и български. При момчетата особено по български много добре се отразява допълнителната подготовка, а и вас ви чака кандидатстване в седми клас. Ако трябва зарязвайте английския - той не ви трябва, ако ще тройка да има, а все тройка ще изкара и без уроци, но БЕЛ и МАт са най-полезните и важни курсове курсове, с най-добре изхарчените пари, за които няма да съжаляваш и след години. Личен опит, по-малкото ми дете реши по свое желание да тръгне от шести клас (то малко беше да не остане по-назад, там ии часовете бяха по-малко от тези на седмокласниците), докато голямото беше в същата школа в седми. Резултатите на олимпиадите по БЕЛ и МАТ и двете години, също и всички резултати в седми клас бяха разкошни. Трябват ви високи оценки по БЕЛ и МАт и в училище, и на изпитите. А и учителите веднага познават кои деца ходят на курсове и за тях не е проблем, дори им облекчава работата.
Виж целия пост
# 33
О хич нямам аз амбиции за прехвалени училища. Не ми е целта перфектно представяне на НВО. Искам стабилни знания, които ще останат през годините. Абе искам да е грамотен, а не да ми бърка И и Й. Даже вече съм избрала училище, не изисква кой знае какъв бал, а и се надявам да има някакъв интерес.

Скрит текст:
Виж целия пост
# 34
Мисля, че имаш изкривена и нереалистична представа за курсовете. Първо и основно те са за знания и после за прехвалени училища или перфектно НВО. не подценявай нещата, защото сега всеки може да си приказва всичко, но изведнъж в седми клас ще установиш, че докато другите са приказвали, че не търсят прехвалени училища и шестици на НВО, са правили точно обратното и отдавна децата им се подготвят допълнително и упорито и няма "не искам", нито "ние не сме амбициозни". На такива съм се наслушала и нагледала. При натоварената програма в шести и седми клас дори на отличниците добре им се отразяват курсовете, защото затвърждават наученото и попълват някакви неясноти или неразбрани неща. За две години много неща могат да се променят, но ползите от допълнителната подготовка си остават и ще им служат и в гимназията.
Виж целия пост
# 35
Не подценявам допълнителната подготовка, много ЗА съм. Но целта ми е друга, поне за сега.
Виж целия пост
# 36
Ти май не четеш или не искаш да разбереш какво пиша. целта е винаги една и съща - знания и след това влизане във възможно най-добра гимназия, независимо дали е езикова или професионална. А децата, които имат затруднения с текущия материал са си съвсем за допълнителната подготовка още преди седдми клас, защото за една година няма да могат да наваксат и да затвърдят, а целта е да повишат постиженията. Видях с очите си как деца, които в началото на подготовката едва-едва кретаха в групата, в края на учебната година (и за шести клас говоря), вдигнаха нивото, а в седми вече им беше доста по-лесно да вдигнат с поне една единица успеха си в училище. Не те агитирам, в крайна сметка аз школа нямам, нито съм рекламен агент на някоя - има ги отчетните теми от минали години на шести и седми клас.
Виж целия пост
# 37
Ами не разбрах те добре. Моя син взема частни уроци и ще продължава да взема, значи сме на едно мнение по този въпрос.
Виж целия пост
# 38
Бъди амбициозен родител, не се притеснявай от това да си амбициозен родител. Децата на амбициозните родители при равни други условия постигат по-добри резултати.Simple Smile
Виж целия пост
# 39
Зависи от амбициите. Когато са болни амбиции е лошо. Това създава невротични деца, които стават невротични възрастни.
Виж целия пост
# 40
това е поредната мантра, не зная защо все още има хора, които й вярват. Къде ги пишат тези работи, в книгите за "как да не направим невротично дете" ли? Повечето хора имат много път да изминат преди да се доближат до болните амбиции, да не говорим за невротични деца от амбиции. Повече деца има неамбициозни и пак невротични (и то поради точно обратната причина - никой не е амбициозен за тях), така че амбициите в повечето случаи не само не вредят, а са и силен тласък напред. Няма такова нещо като "зависи от амбициите"  първо нека да има амбиции, пък ще видим докъде ще ще стигнат. Докато някой се страхува да не би случайно да е с болни амбиции за детето си и детето да е се невротизира, другите не седят и не чакаат, а най0амбициозно работят и не чакат. Постиженията дават самочувствие, повишават самооценката и децата стават по-смели или накратко казано, по-амбициозни.
Виж целия пост
# 41
Малко ли родители прехвърлят неизживяните си мечти върху децата си. После на 35 се оказва, че си следвал желанията само на някой друг и изобщо нямаш представа какво искаш от живота и какво те прави щастлив.
Виж целия пост
# 42
Малко ли родители прехвърлят неизживяните си мечти върху децата си. После на 35 се оказва, че си следвал желанията само на някой друг и изобщо нямаш представа какво искаш от живота и какво те прави щастлив.
И защо пък чак до 35??? Според мен едно дете може евентуално да го буташ до завършване на гимназията, а после вече само да избира накъде. Обаче за да може то да избира и да има опции, трябва от по-рано да си е осигурило нужните знания, дипломи и тапии. Не може чак в 12 клас да се сети, че иска да следва архитектура във Виена, пък нито да знае немски, нито да има умения в математика и рисуване, нито прилична диплома. И тук вече е ролята на родителя - не да чертае жизнения път на наследника си чак до 35-тата му година , а да прецени грубо какви са му интересите и уменията и да го подбутва и мотивира да си осигури добра позиция за избор, когато стане на 18 и му дойде акълът. Естествено, за това се иска трезва преценка и ако се вижда, че детето не е по науките пак трябва да се насочи към знания и умения, които ще му помогнат да си намери пътя и без много учене.
Виж целия пост
# 43
Черна станция ме разбра. Просто трябва да си направиш трезва преценка какво е детето ти. И аз имах приятелка, която разправяше, че детето и на 2 г. само нарежда пъзел от 2000 елемента, но повечето знаят, че няма как да стане. Нека да си мечтае, но не и да тормози 2 г. дете задължително да го нареди.
Виж целия пост
# 44
 Честно казано, доста натоварващ ми дойде 7 клас и все си мисля, дали не прекрачих границата с контрола и подготовката. За щастие , в крайна сметка успяхме да запазим връзката си .Той е от споделящите и привързаните деца и се радвам все още на доверие и внимание. Още не мога да определя дали натискът в 7 клас, който наложих с математиката нямаше и обратен ефект, защото от една страна мисля, че успяхме да преодолеем с много труд затрудненията му, но пък се наслои напрежение и въпреки че накрая решаваше с лекота задачи над средната трудност, според мен на матурата не се е доверил на силите си и е допуснал грешки. Въпреки че е дете, което е с изключително силна нервна система, изпитана в много сериозни състезания. Както и да е, успя да реализира програмата максимум за училище. Влезе в най-реномираното за града езиково училище. Факторите бяха ,че няма влечение и усет към техника и изобщо подобни занимания, но пък с голяма лекота и бързина учи езици.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия