На море в Турция - тема 51

Анкета

В кои райони на Турция сте почивали до сега?

Опции:

* Гласуването приключено: пт, 24 авг 2018, 18:54
* Може да изберете максимум 10 опции.

• София, България
Здравейте от Кушадасъ! Моля, помагайте със съвети, че едва пристигнали, нямаме търпение да се приберем! Хотелът,  Sentinus, е меко казано, ужасен! Мръсно, вехто, неподдържано и гнусно! Храната е под всякаква критика - хората душат дали не е вкисната, преди да си сложат в чиниите! Страх ни е да се изкъпем в басейна, да се нахраним, да ползваме тоалетна, а "ол инклузива" се ограничава до закуска, обяд, вечеря! Плажът е също мръсен, непочистен, без спасител! Кошмар! Хотелът ни беше препоръчан - с два, уж, ала карт ресторанта, хавлии за плажа, но уви! Има една столова, в която се разхождат котки, а във фоайето спи куче! Вече молих втори ден да ни почистят стаята, оплаквахме се с други почиващи на управителя, но...глас в пустиня! Днес дойде турагентът в Кушадасъ, който отговаря за нас и обеща още утре да ни смени хотела, но аз не вярвам това да се случи! Искам да попитам, как можем да си потърсим правата, след като за хотел 4 звезди получаваме това?! Ако трябва и дело ще заведем, но питам, за да знам каква е процедурата преди това? Моля, ако има някой препатил, да сподели информация!

Сега, прочете ме много внимателно. Задължително викате представителя на фирмата още там на място и подавате още там жалба в 2 екземпляра, като искате подпис и печат на вашия. Ако не се съгласи да приеме жалбата, макар че се съмнявам, пишете пак тук, ще измислим друго. Правите снимки на всичко и като се приберете пишете нова жалба към туристическата агенция, споменавайки, че ако не ви върнат голям процент от парите, ще сезирата КЗП. Изключително важно е да подадете оплакването с констатираните нарушения на място, а не да чакате да се приберете. Изисквайте незабавно преместване в хотел, който отговаря на обещаните условия. ( Не е задължително да се случи, общо взето единственото, на което със сигурност може да се надявате е да върнат част от парите за почивката)
Коя е агенцията, която ви препоръча хотела?

• Пловдив
А вие не бяхте ли запозната ,че там 4* хотел не е като тук?Те някои 5* са съмнителни.Има такива големи разлики.

Последна редакция: нд, 24 юни 2018, 17:39 от slavei4e

Благодаря за бързите отговори! Агенцията е Албена Холидейз, чиито услуги сме ползвали и друг път, но никога до сега не сме оставали разочаровани. Утре турагентът ще се свърже с мен, но не зная дали ще дойде до хотела! Ако откаже среща, остава единствено да чакаме прибирането в България - няма да има на кого да предам жалбата! Колкото до очакванията ни, ние сме наясно, че няма как да имаме претенции за лукс, но нали се сещате, че предвид тези обстоятелства, тук вече изобщо не става въпрос за капризи и категоризации?!

kalimbi1, както ти писах в предния пост - не разчитай на местния представител, а се свържи с вашата агенция, в случая Албена Холидейз и отнесете проблема към тях още утре сутринта, не чакай да се приберете и тогава да реагираш.

Ако представител откаже да дойде отново на място, имаш вариант да им пратиш факс или емайл, даже по-добре да комуникирате писмено, за да имаш техния отговор черно на бяло.

Най-после успях да намеря време да драсна някой ред за почивката в Sueno beach в Сиде.
Слагам го в скрит текст, че се получи дълго.Simple Smile
Скрит текст:
Тези, които следят темата сигурно знаят, че първоначално щяхме да ходим с автобус, но по-късно(след автобусна екскурзия до Истанбул) един от групата категорично отказа да се качи повторно на такова превозно средство за такъв дълъг път Smile, и така преминахме на пътуване със собствен транспорт.
Тръгнахме към 4 часа сутринта на 01-ви юни с идеята в ранния следобяд да сме на Памуккале, където щяхме да пренощуваме и на другия ден сутринта да продължим към Сиде. До Капитан Адреево пътя не беше натоварен, границата минахме за половин час, хванахме веднага ферибот на Гелиболу до Чардак. Всичко изглежда, че вървеше по план, когато тъкмо бяхме влезли в Балъкесир и колата започна да пиука и да й мигат някакви лампички по таблото Anguished. След обикаляне на два сервиза и няколко часов ремонт (е, не мога да отрека, че хората се постараха през това време да ни е комфортно), към 7 часа вечерта потеглихме към Памуккале. Стигнахме там към 10 часа и понеже вече бяхме доста скапани, вечеряхме в хотела и легнахме да спим. Хотела - Melrose Viewpoint Suites - чудесен в съотношение цена-качество. На другия ден след закуска отидохме да разгледаме Памуккале. Не знам за другите, но на мен ми хареса - уникално място! Ние влязохме през десния вход (май само той бил пешеходен, до колкото разбрах) и докато се изкачвахме нагоре нямаше почти никакви хора. Вече нависокото тълпите туристи малко разваляха усещането. В басейна не се топнахме, че трябваше да се върнем в хотела, за да освободим стаите и да продължим пътуването. По път само се отбихме на Долния Дюден в Анталия и в 4 часа следобяд бяхме вече в Sueno.
Комплексът:
С голяма, добре поддържана и озеленена територия. Много зони за отдих и релакс.
Ние бяхме настанени в стандартна двойна стая на 3-тия етаж над ресторанта, с изглед към вътрешната градина и странично към басейните. Прилично обзаведана стая с голямо удобно легло, гардероба с достатъчно закачалки, в банята халати, чехли, по три кърпи на човек, от козметиката-шампоан, балсам за коса, душ гел, лосион за тяло, отделно течен сапун на мивката Dove, при ваната Lux, в минибара - 4 малки кенчета с бира Efes, по бутилка: минерална вода, газирана вода, Кока-кола, Зеро-кола, Фанта и Спрайт.
Храната:
Закуската в основния ресторант е почти еднообразна всеки ден, но за това пък е достатъчно богата - всякакви яйца: варени, на очи, бъркани, омлети разни, банички, варени и печени кремвирши и салами, различни печива- кифли, гевреци...., зеленчуци, плодове, сирена, кашкавали, маслини, плодови кисели млека, корнфлекс..., точно до входа правят и от техния хляб (аз го знам като "хляб на гребен"). Кафето в ресторанта е от машина и на мен не ми допадна, чай не съм пробвала, сокове от машините-също, портокаловия фреш не беше лош (намира се в дъното на салона, точно срещу детския кът).
Късна закуска се сервира в ресторанта, но също може да хапнете и в турското кафе - основно печива-кроасани, кифлички, банички и др.подобни.
Хубаво еспресо и капучино - в салона за кафе до лоби-бара и на бара при вилите. На другите места е все с вкус на нес кафе и според мен не става.
На обяд ходехме основно в ресторанта, че беше хладно вътре, а навън вече не се седеше.
На улица Сиде ядохме веднъж, че исках да опитам и там нещата, но седнахме на масите, които са при павилиона за татуси, че само там подухваше и беше приятно, вече навътре по улицата е мор.
На улицата има много неща за ядене. Щандовете са разделени на: турска кухня, баници и бюреци, пълнени картофи, салати, панирани хапки, суши, хамбургери, пиде и лахмаджун, дюнер, сладолед. На самообслужване са супите, плодовете, хляба и сосовете - за салатите и за сушито. Може и някой да съм пропуснала. На втория етаж се сервират гофрети.
Щандовете на улица Сиде работят основно от 12,30 до 15,30 ч. След това остават отворени само някои от тях.
На входа на улицата от към плажа е павилиона за гюзлеме, който мисля, че беше отворен от 13 до 16,30 ч.
На обяд сервират и два вида пици в салона под терасата на основния ресторант, но ние не сме ходили и не мога да дам мнение.
Също за хапване изнасят и в рибния ресторант, но и тук не сме обядвали. От тук съм взимала плодове и мога да кажа, че когато тук имаше череши или пъпеш, в основния ресторант ги нямаше. Да препоръчам и сладоледа тук - почти като италиански! От сладоледа на улицата аз лично не съм яла, но приятелите ни си бяха вземали от него и когато опитаха този казаха, че има огромна разлика.
Всички вечери ни бяха на терасата - вечер там е много приятно. Друг плюс на терасата е, че има отделен салон за сервиране, в който е много по-спокойно от този в основния ресторант. Но задължително минавахме и през двата, че да не пропуснем ако има нещо уникално, което в нашия да го няма Smile. Барът на ресторанта работи и на самообслужване, и със сервитьори. Питиетата се зареждаха и или минаваш и си вземаш, или си поръчваш и ти ги носят.
Не мога да изброя всичко, което се сервира на обяд и вечеря, но винаги има: печено месо телешко, пилешко/пуешко, риба; спагети/тортелини/лазаня; пържени картофи/картофен огретен; печени зеленчуци; ориз; готвено- с риба, с телешко, със зеленчуци, с пилешко; богат салатен бар; доста плодове и огрооомно количество сладкиши. Няколко пъти на вечеря имаше калмари, скариди и по-голямо разнообразие от риби.
Питиетата:
За кафето казах.
Вода има навсякъде в хладилни витрини, включително на плажа.
В няколко витрини по улица Сиде освен вода има айрян и сокчета.
Това, което опитах: вино бяло и розе в ресторанта-на мен ми хареса; бира Efes в ресторанта и на бара на плажа, бира Becks и Bomonti (трябваше да има и Kozel, но докато ние бяхме там нямаше) на бирения бар - и за трите положителна оценка; от коктейлите: на лоби бара пих Bloody Mary и ми хареса, на бара на басейна Blue lagoon-за нищо не ставаше, на една дискотека на понтона- Margarita-беше ОК. И понеже не ми се рискуваше с други коктейли обикновено си поръчвах джин с тоник, лимон и много лед. Ако не кажеш какъв джин искаш ти сипват какъвто им е най-близо, но ако им кажеш марка ти сипват от нея. Е случи ни се веднъж да попаднем на някакъв барман, на който моя мъж му казва, че иска джин Beefeater и тоя първо му сипва Gordon, после тръгва да сипва и Beefeater Satisfied. На бара на Planet Beach Club, където вечер правеха дискотеки пихме Dimple и Jack Daniels-не съм голям разбирач, но на мен ми се сториха ОК. Мисля, че Dimple-а в концепцията от тая година е платен, но нищо не са искали да плащаме.
Басейните:
Водата във всички басейни беше много топла, единствено при вилите ставаше за разхлаждане. Всички бяха чисти и добре поддържани.
Аква парка не можах да го оценя, защото съм бъзла и се пуснах само на центрофугата, но ми се стори, че е хубав. Горе на всяка пързалка имаше охранител с woki toki, а долу седеше друг и всеки път преди да се пусне някой се чуваха.
От тази година има изграден и детски аква парк - много хубав.
Морето:
Ограмна плажна ивица със ситен пясък и плавен заход към водата. Много шезлонги под тенти, душове на няколко места. Морето по време на нашата почивка беше чисто, спокойно и приятно топло.
Понтона е много хубаво направен, с много шезлонги, с приятен бар с удобни диванчета и стълби на няколко места за влизане във водата. На понтона също има душ. Ааа, и има кофа с хляб за рибите, които там са в изобилие. Simple Smile
Ние обикновено до обяд стояхме на морето, после след обяд ходехме при вилите, където е много спокойно и подходящо за следобедна дрямка. В късния следобяд пак се изнасяхме към морето.
Забавления:
Тук е рай за децата (поне на мен така ми се стори и сто пъти ми се искаше моя син да беше сега дете, а не да е на 23 Laughing) Като се започне от детския кът, през водния парк, детския аква парк, града на професиите и се стигне до луна парка вечер.
Това което разбрах е, че града на професиите работи със записване и такса от 1 евро, децата работят в него и после им се плаща (в някаква местна валута Wink), с която могат да си купят нещо от магазина там - книжки за оцветяване, сладолед и т.н.
Луна парка е платен и работи вечер от 20 до 24 часа. На нас за 4 билета ни взеха 21 лири.
Има голяма игрална зала със симулатори и боулинг, която също е платена.
Анимацията е почти целодневна, а информация за мероприятията има на кулата при басейна срещу СПА центъра.
До СПА центъра ние така и не стигнахме.
Вечерната анимация е от гостуващи групи и е на високо ниво.
Екскурзии:
Пеша ходихме два пъти до Античен Сиде. Около половин час е пътя по плажа. Много хубаво градче. И по-хубаво ще става като гледам колко неща са започнали да правят. Уникални неща има запазени в него.
С колата се разходихме и до водопада в Манавгат. Хубаво е, прохладно и спокойно.
Ми, това беше.
Малко стана като отзив в стил "руски турист", че те са такива подробни, но се надявам да е полезно за тези, на които им предстои почивка в този хотел, или за тези, които се двоумят дали да го изберат в бъдеще.
Като обобщение мога да кажа, че хотела много си заслужава. Без да има претенции за лукс, но предлагащ комфорт, простор и всичко необходимо за приятна почивка на нормална цена.
На връщане имахме нощувка в Ескишехир в Bayrambey Residence. Препоръчвам както хотела, така и града - много ми хареса и съжалавям, че имахме само няколко часа вечерта, за да го разгледаме.
На връщане пак избрахме ферибота Чардак-Гулиболу и пак се качихме без и минута да чакаме. Минахме и на пазар през Одрин и вечерта си бяхме вкъщи.
Поздравявам всички, които имаха нерви да ме изчетат , надявам се, че сега вече ме разбирате защо се забавих с отзива.
Ако не ме домързи по-късно мога да вмъкна и някоя снимка.

Слагам го в скрит текст, че се получи дълго.Simple Smile
Скрит текст:
Комплексът:
С голяма, добре поддържана и озеленена територия. Много зони за отдих и релакс.
Храната:
Питиетата:
За кафето казах.
Вода има навсякъде в хладилни витрини, включително на плажа.
В няколко витрини по улица Сиде освен вода има айрян и сокчета.
Басейните:
От тази година има изграден и детски аква парк - много хубав.
Морето:
Забавления:
Има голяма игрална зала със симулатори и боулинг, която също е платена.
До СПА центъра ние така и не стигнахме.
Вечерната анимация е от гостуващи групи и е на високо ниво.
Екскурзии:
Ми, това беше.
Ако не ме домързи по-късно мога да вмъкна и някоя снимка.
Много благодаря за подробния разказ. Радвам се, че го докачах, защото утре или най-късно във Вторник ще резервирам. Определено вече нямам съмнение, че ще резервирам този хотел. Много полезна информация има в твоето мнение. Simple Smile
Да питам има ли пътуващи на 14.09.2018 с автобус?

• Пловдив
mistery -Поздравления за хубавия разказ много ми хареса и много полезен.

Здравейте, можели да ми дадете някаква информация за EFTALIA SPLASH RESORT 4* и EFTALIA AQUA HOTEL 5*.
Виждам, че са един до друг и ползват един и същ аква парк. В какво се изразява разликата в *.

И ако някой може да изрази мнение спрямо VONRESORT GOLDEN BEACH & AQUA 5* на който сме се спряли към този момент.

• София

На страница 37 в пост # 548 от 21 юни 2018, 09:06 ч. има поместен подробен разказ за VONRESORT GOLDEN BEACH

Последна редакция: нд, 24 юни 2018, 19:46 от NaniG

Dimitrovdimi, и двата хотела Ефталия, които сте избрали не си струват според мен. Сплаш не съм го виждала, но чух отрицателни коментари, в Аква бяхме за малко да го разгледаме, но не ни допадна. Старичък и неугледен ми се стори, плюс е това, че си има собствен аквапарк, но на фона на останалите басейни и съоръжения наоколо, не си заслужава за мен.
Другите хотели от веригата са по-добри. Вилидж, които е комплекс къщички също е стар и май не е реновиран скоро, но зеленината наоколо е много приятна.

Ние сме почивали в Марин, може да потърсиш отзива ми, останахме доволни. Новият Оушън, също чувам, че е добър, но по нашето време беше още в строеж.
Минуса на всички е плажа - чакълест. Имайте предвид, че имат практика да предлагат преместване от един хотел в друг, т.е. ако на място не ви хареса хотелът, който сте резервирали, може да се преместите в друг срещу минимална сума. Иначе всички хотели ползват обща територия и аквапарка Ефталия айлънд. Ние така бяхме с резервация за Вилидж, но на място ги огледахме и избрахме Марин.

Вонрезорт, доколкото съм го разглеждала и чета отзиви е приблизително същия клас, но плюса му е пясъчния плаж и това, че е се намира в Сиде.
Лично аз бих избрала някой от тях пред Ефталия.

За VONRESORT GOLDEN BEACH съм чел отзивите. Интересуваше ме другите два дали се доближават до неги, но явно не. Благодаря. Ако и някой друг изкаже мнение ще съм му благодарен.

Здравейте!
Някой може ли да ми даде отзиви за хотел GARDEN OF SUN 5* в Дидим?
Планирам почивка за 14.09. времето тогава ок ли е?
Миналата година тръгнахме на 08.09. бяхме в Мармарис и времето беше чудесно.

• София
Перфектно е времето в тоя период. За Дидим по сведения на очевидци пожелали анонимност е леко ветровито, тамън няма да е толковя жега.

Благодаря за бързия отговор!
А отзиви за MUSHO HOTEL 4* в Айвалък?

• София, България

Точно така, трябва задължително да има писмено доказателство, че има оплакване на място, а не след това. И непременно снимки.