RYANAIR - 10

  • 100 831
  • 763
# 30
Може да си купиш вино от магазина след проверката за сигурност.
Тогава ще си го носиш без проблеми.
Куфарите от багажното на пристигане често ги свалят не много внимателно.

Виж целия пост
# 31
Благодаря ви! Да, трябваше да се замисля, че този багаж си минава през вътрешните проверки. Но ни се е случвало един от куфарите ръчен багаж да ни предложат да го вземат още при чек-гишетата и отива директно на лентата. Явно е въпрос на шанс и рискът не е оправдан. А да се случва нещо като намаления  от време на време за голям куфар?

Никога не съм минавала през чекинг гишетата след като съм се чекира онлайн, директно при секюритито.
За това според мен ръчният ще си се проверява като ръчен.
Вариантът е - вино от безмитния, както вече предложиха  Wink
Виж целия пост
# 32
Ще пътувам в началото на ноември и имам платен куфар 15 кг. При новите условия за багаж ще мога ли да нося 20 кг.?
Q8. What about bookings before the new policy was implemented?

A. The new baggage policy will start on 1st November, and will apply to all bookings made before and after 1st Nov, and flights from that date onwards.


Обаче това за ръчния ли е, за чекирания ли е...
Виж целия пост
# 33
Благодаря ви! Да, трябваше да се замисля, че този багаж си минава през вътрешните проверки. Но ни се е случвало един от куфарите ръчен багаж да ни предложат да го вземат още при чек-гишетата и отива директно на лентата. Явно е въпрос на шанс и рискът не е оправдан. А да се случва нещо като намаления  от време на време за голям куфар?
Предложили са, защото сте имали платен голям куфар.
И по принцип има такса от 5 € за тази допълнителна услуга.
Виж целия пост
# 34
Благодаря за новата тема! bouquet

Приятни пътувания! Hug
Виж целия пост
# 35
Някой пътувал ли е в ден на национална стачка/27.10/? Всички полети ли се отменят?
Виж целия пост
# 36
Имаме закупени билети за декември, дано няма повече отменени полети.
Виж целия пост
# 37
Аз пак да пиша за нашия отменен полет. Мина около месец, след като заявихме, че искаме да ни върнат парите, а не искаме други полети. След като ме посъветвахте тук да се свържем с Райън в чата, отговориха, че няма проблем, че възстановят сумата, но може да се забавят. Междувременно пращат мейл, че според някаква си директива, понеже са ни уведомили по-рано от 14 дни преди полета, няма да ни върнат парите, а да си изберем други полети. Не знам дали проблема е в неработещата им поща и автоматичните писма от тяхна страна, но  колко да чакаме да ни върнат парите, и изобщо дали ще ги върнат?
Виж целия пост
# 38
ВАЖНО!

Сайтът и приложението на Раян няма да работят тази нощ от 21,00ч българско време до 06,00 ч утре 20 Октомври


IMPORTANT customer information.
Our website & app will close for 9 hours from 7pm (IRL/UK time) tonight to 4am (IRL/UK) on Fri 20 Oct for a systems upgrade. All customers travelling today & tomorrow should check-in online before this closure. We apologize for any inconvenience.

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/travel-upd … rtant-information
Виж целия пост
# 39
Аз пак да пиша за нашия отменен полет. Мина около месец, след като заявихме, че искаме да ни върнат парите, а не искаме други полети. След като ме посъветвахте тук да се свържем с Райън в чата, отговориха, че няма проблем, че възстановят сумата, но може да се забавят. Междувременно пращат мейл, че според някаква си директива, понеже са ни уведомили по-рано от 14 дни преди полета, няма да ни върнат парите, а да си изберем други полети. Не знам дали проблема е в неработещата им поща и автоматичните писма от тяхна страна, но  колко да чакаме да ни върнат парите, и изобщо дали ще ги върнат?
Мисля, че сте се позагубили в превода.
При отменен полет винаги първата възможност е възстановяване на заплатената сума.
Директивата касае правото на компенсация, на каквато вероятно нямате право, но това е различно от възстановяване на парите.
Вижте тук за правилата на български език.
Виж целия пост
# 40
Мисля, че сте се позагубили в превода.
При отменен полет винаги първата възможност е възстановяване на заплатената сума.
Директивата касае правото на компенсация, на каквато вероятно нямате право, но това е различно от възстановяване на парите.
Вижте тук за правилата на български език.

Да! Ние кандидатствахме да се възстанови сумата, но е факт че сума още няма. Мина месец!
Виж целия пост
# 41
Аз да попитам един вероятно глупав въпрос, но... как стои въпросът с мокри кърпички в ръчния багаж.Искам да си взема един пакет, но не от мъничките, ами да кажем среден размер.Те трябва ли да са в плика с течностите или не?
Виж целия пост
# 42
Малки мокри кърпички имам винаги в чантата.
Не са правили проблеми.
Но за друг размер - не знам.
Виж целия пост
# 43
И за големи няма проблем.
Виж целия пост
# 44
Значи може да не ги слагам в плика с течностите, че ще ми заемат повече място.
И още един въпрос - спрей за нос от тези с морска вода може ли да се вземе?100мл. е , ама понеже е спрей се чудя.Пътувала съм с друга самолетна компания и не е имало проблем, даже бях забравила да го сложа в найлонов плик/ всичко ми беше на едно в плика, той беше отделно/ и на проверката в София ми го извадиха и едната служителка като видя какво е и ми даде плик да го прибера.Тя малката беше болна тогава и в лудницата с лекарствата го бях пуснала отгоре да ми е на лесно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия