Първа кола

  • 46 396
  • 698
# 345
На мен ми препоръчаха Голф Поло или Опел Корса като за начинаеща жена. Не ги послушах.

Според мен трябва да харчи малко, да не е много мощна и да е с евтина подръжка.


Имате ли сантимент към първата си кола? Каква е била?

Citroen C2 от ноември си я карам и това ми е първата кола. В началото като излезнаха доста неща за ремонт и се замислих да я продавам, но след това ме разубедиха. Ремонтирах си я и си я карам. Определено много пари набих в нея и ако иска да я продам, няма да мога да и взема парите, които искам.
2004 г. е и цената с всеки месец/година и пада така, че ще я карам....а и си я взех с кредит Grinning Grinning Grinning но поне още 2 - 3 г. ще я карам, пък после ще му мисля.
Виж целия пост
# 346
Мога да ползвам темата с молба да ми препоръчате кола. Сега карам гранд витара, 6 цилиндъра, 2500 кубика и 145 коня. Идва ми много като разход и поддръжка, доскоро живеех на оф-роуд място и беше немислимо да успея да се прибера зимата без 4х4 и висока кола, но се преместих и вече не ми е нужна. Освен това не влиза в гаража!
Трябва ми градска въшка с 4 врати и да не е много пъргава, че ми е тежък кракът и без да искам настъпвам газта. А, и ако може да не е разпльокана до земята, много трудно ще свикна да карам на ниско. Бюджетът ми ще е скромен, 4-5 хиляди, като без проблем бих си купила и по-евтина, няма да ме е срам да си я карам, докато издъхне.
Виж целия пост
# 347
На мен ми е много интересно какво ще ти препоръчат, Анабел.
Виж целия пост
# 348
На мен ми е много интересно какво ще ти препоръчат, Анабел.
Няма такава кола, която хем да е малка, хем да е висока. Препоръчвам Тойота Ярис, тя е най-близко до изискванията.
Виж целия пост
# 349
На мен ми е много интересно какво ще ти препоръчат, Анабел.
Няма такава кола, която хем да е малка, хем да е висока. Препоръчвам Тойота Ярис, тя е най-близко до изискванията.
Има
Виж целия пост
# 350
Е кажете я, де Grinning

В момента карам пежо 207;1, 4 двигател, 88 кончета или нещо подобно, че моята кола е в сервиз. Страшна въшка, много пъргава, спирачките са извънземни, на завоите е неяероятно стабилна, малка и маневрена. Само това не ми харесва, че е ужасно ниска и не съм свикнала да се пазя от бордюрите и си опъвам врата като пуйка, докато паркирам, защото не виждам нищо от предницата.
Виж целия пост
# 351
Разгледай в мобилето фиат панда. До колкото помня 4 по 4 бяха на по-високо окачване.

Иначе за такъв вкус създадоха разбите извращения като GLA и X1 Grinning
Виж целия пост
# 352
Германските коли са най здрави.
Виж целия пост
# 353
Германските коли са най здрави.

Голям фен съм им и карам само германски коли. Обаче говориш абсюлютни глупости Simple Smile
Виж целия пост
# 354
Аз съм чувала, че японците били най - здрави ...
Виж целия пост
# 355
Разгледай в мобилето фиат панда. До колкото помня 4 по 4 бяха на по-високо окачване.

Иначе за такъв вкус създадоха разбите извращения като GLA и X1 Grinning
Фиат Панда? Няма друга толкова дървена и спартанска кола.
Виж целия пост
# 356
Висока кола = дървена ли?
Виж целия пост
# 357
Висока кола = дървена ли?
Нормално Пандата не е висока кола, има Панди, които са 4х4 и са малко по-високи, но те возят твърдо, прекалено малки са, лишени са от екстри, интериора е много спартански и двигателя е много слаб. Стават само за лов/риболов и то от хора с ниски доходи. Не бих я препоръчал на жена.
Виж целия пост
# 358
Разгледай в мобилето фиат панда. До колкото помня 4 по 4 бяха на по-високо окачване.

Иначе за такъв вкус създадоха разбите извращения като GLA и X1 Grinning
Фиат Панда? Няма друга толкова дървена и спартанска кола.

Е тя иска малка висока и евтина кола, ес класа с 3 режима на масаж ли да й кажа?
Виж целия пост
# 359
Фиат Панда? Няма друга толкова дървена и спартанска кола.

Е тя иска малка висока и евтина кола, ес класа с 3 режима на масаж ли да й кажа?
Видно е, че разбираш от коли, но нека да уважаваме бгмамите и да им препоръчваме по-приятни и по-здрави коли. Яриса не е ли и тя малко по-височка?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия