Мнението ви за различните автомобили

  • 68 047
  • 578
# 300
Еми аз харесвам по-изчистените линии.
Как се представя полото? Не съм карала много коли, но според мен си се представя добре. Моето е дизелово, за тях се твърди, че са пъргави в ниските обороти, което в градско шофиране си е плюс. Аз си карам спокойно, не се дърпам по улиците. Моето харчи 7 и нещо, което за градски разход в задръстена Варна е супер. Казвам ти реален разход, защото и аз преди вярвах на това, което пише, а пишеше около 5. Това са някакви лабораторни стойности в идеални условия. Извънградско не съм засичала, защото съм излизала от града 2 - 3 пъти. На магистралата се държи стабилно, но повече от 140 - 150 не може да вдигне. Не е кола за състезатели или за дълги преходи.
Относно набирането по баири - никога не съм имала проблем. Падала съм на трета само веднъж, като бях с пълен багажник и 5 човека в колата, от които трима - мъже, сравнително едри.

Също да допълня - колата ми е с 3 цилиндъра, което хвърля доста хора в потрес. Купето не е от най-шумоизолираните и двигателят се чува и усеща. То всички дизели се усещат, леко се тресат. Нали им викат тракторчета. Grinning Но на мен точно това ми харесва. В началото като новоизлюпен шофьор даже ми беше много полезно. Вече свикнах и често си карам на силна музика и не ми пука.

За мен беше най-важно да е мъничка, за да я паркирам лесно, но и все пак да има място вътре, даже и на задната седалка, да събира повече от 2 торби от кауфланд в багажника, да е с 4 врати, да е немска, да е с евтина поддръжка, да е макс 10 годишна, синя и разбира се - красива. Grinning
Виж целия пост
# 301
За набирането да кажа. Първата ми кола беше Голф 3, 1,4 бензин, 75 коня. Пълна скръб. Да, за нов шофьор е перфектна, защото е по-бавна, обаче изпреварване на автобус по наклон си беше истинско приключение. Направо ми е идвало да сляза и да я бутам, за да набере по-бързо. Късаше ми нервите, защото знаете, че на моменти просто трябва да набере по-бързо, за да можеш да изпревариш и да се прибереш в лентата. Карах го 3 години, след което се сдобих с прекрасната Нисан Микра /от онези сапунерките/, която е любовта на живота ми. За мен това беше перфектната кола - малка, компактна, супер маневрена, с доста екстри /всички за модела, без автоматик/. Беше бензин, 1,4, 90 /88/ коня. Ами друго си беше. Тъй като купето беше по-леко от това на Голфа, а конете бяха повече, имах чувството, че ще излети при набиране. Та накратко - гледай конете да са над 90, особено за Голф, защото иначе ще си късаш нервите постоянно.
Виж целия пост
# 302
Диди, благодаря ти за обстойното обяснение. Много полезно ми е.

Lady Cassiopeia Duval , благодаря ти за съвета! Това точно, което описваш искам да избегна Simple Smile
Виж целия пост
# 303
Да споделя и аз моя опит. Първата ми кола купих в началото на 90-те на старо, след като три пъти трябваше да ремонтирам разни неща, продадох я, и си казах, че следващата ми кола ще бъде само нова. Купих от първите РАВчета 4 дизел - обем 1995, и бях много доволна.
Дамски джип по размери, хубава видимост, на мен ми беше комфортен, въпреки че някъде прочетох мнения че не возел добре. Не съм го усетила, и след като мина гаранцията, го продадох и купих от следващия модел РАВ4 дизел 2.2, също бях доволна, но той започна да дава дефекти, сменях накладки, после дискове, и накрая го разкарах. Четох някъде, че след успеха на първия модел, малко са се изхайтили японците и следващия РАВ са го правили през пръсти, май така беше.
Сега карам БМВ Х1 20 дизел , още е в гаранция. Исках сигурна и не особена голяма кола, немска. За държание на пътя и усещане за стабилност - добра е.
Имам доста обаче резерви. Първо, сервиза е мутренски. Определям си час за смяна на гуми - дават ми след три дни! - отивам в часа, и ми казват, ако може да дойда след два часа !!!??? Явно някоя мутра се е явила без час и моя милост не преде. После ми казаха, че слагали някакви тежести при балансирането, и ме одрусаха 160 лева за смяната. Повече не повторих да си сменям гумите там.
Още след първата година се изкофти лявата предна чистачка - не влиза в гаранцията, консуматив, още 200 лева. Седалката на шофьора се оказа, че има само четири функции за нагласяне - въпреки че пише в книжката че са седем. Определено е неудобна. Това имам чувството, че е направено за моделите, продавани в Източна Европа - защото ние сме втора ръка хора, може и да се мъчим. Не мога да си представя, че фирма като БМВ ще прави компромиси с мястото на шофьора. Като я купувах, ми предложиха стандартна функция - с ръчно нагласяне, и  другата - автоматична с възможност за две положения - това е, ако се сменят шофьорите.  Тъй като я карам само аз, избрах ръчното нагласяне. Обаче се оказа, че са спестили три функции на нагласяне.
Друго - филтъра загребва мръсния въздух отвън. Има две степени на затваряне - нищо не се случва. Като пред мене застане някой смрадливко, цялата му смрад от ауспуха е вътре в купето. С РАВа изобщо нямаше такъв проблем.
За тези два проблема се оплаках в сервиза - за седалката казаха, че такава била опцията, която съм купила  - опцията ми е стандартната, не са ми казали че има опции в стандартната за нагласяне. Иначе колата си я направих с доста екстри, трябва да съм идиот да пестя от удобството си при шофиране. Филтъра също казаха че си е нормален и няма неизправности. И така вдишвам с пълни гърди всички мръсотии по светофарите, което в София е общо взето повечето време на карането.
Освен това, гасне на светофарите. Има автоматично изключване, в момента, в който реша да тръгна, тя гасне. Или като излизам от някоя пряка и изчаквам движението, в сюблимния момент, като съм намерила дупка да се мушна, тя не тръгва. Изнервящо.
Другото което се сещам - GPSа. Безнадеждно стара информация в картата - няма адреси, които ги знам че ги има от около 10 години. Не можеш да ги въведеш за търсене. Или ме праща някъде за зелен хайвер - номера на Цариградско шосе се оказа два-три километра преди това. Трябвало да купя някакъв ъппдейт - ами защо съм купила нова кола, за да я ъпдейтвам на другия ден? Мошеници. Изобщо пълно разочарование. Имаше и още нещо, но сега не се сещам. Като мине гаранцията ще я разкарам, и никакво вече БМВ.
Виж целия пост
# 304
Олеле, ужас!
Та ти си изброила повече неприятни неща от на стара кола! Много, много жалко, че така стоят нещата. А толкова народ кара БМВ (е, повечето Х5 или 6, но пак е същата серия). Ц ц ц
Дано със следващата имаш повече успех

П.П. На тази, която карам, по същия начин влиза мръсния въздух в купето, и даже си мислех, че това е нормално! Така и така вкарва въздух отвън, ако  е мръсен, то и вътре така. Ама явно не било нормално Grinning Grinning
Виж целия пост
# 305
Олеле, ужас!
Та ти си изброила повече неприятни неща от на стара кола! Много, много жалко, че така стоят нещата. А толкова народ кара БМВ (е, повечето Х5 или 6, но пак е същата серия). Ц ц ц
Дано със следващата имаш повече успех

П.П. На тази, която карам, по същия начин влиза мръсния въздух в купето, и даже си мислех, че това е нормално! Така и така вкарва въздух отвън, ако  е мръсен, то и вътре така. Ама явно не било нормално Grinning Grinning
Моят предишен опит е с РАВ-овете, те са по-високи разбира се, аз си мислех, да не е от това, че Х1 е по-ниско, та да загребва от ауспусите на другите, ама не би трябвало. Трябва просто да затваря достъпа на въздух, а не го прави. Мисля също да не ми правят някакъв номер в сервиза с филтъра, не знам.
Виж целия пост
# 306
Здравейте,
Ако още влиза някой в тази тема, събирам мнения за хонда сивик, 1.8
примерно тази
https://www.cars.bg/offer/c2836528

Имах такава същата карах я 8 години,какво да ти кажа...разход на градско 12-13 на 100 ,не ми харесва ,че е много ниска и на никакъв бордюр не може да я качиш.Тези пластмасовите вежди над гумите са много паянтови,малко да закачиш и се изплюват зъбчетата.Боята според мен също е слаба, лесно се драска.Това откъм забележки.Друга оплаквания нямам,ама тя моята беше чисто нова.
Виж целия пост
# 307
да не е от това, че Х1 е по-ниско, та да загребва от ауспусите на другите, ама не би трябвало.
Тва сериозно ли? Simple Smile
По тази логика, тези с поршетата и фераритата трябва да карат с противогази. Simple Smile
Виж целия пост
# 308
да не е от това, че Х1 е по-ниско, та да загребва от ауспусите на другите, ама не би трябвало.
Тва сериозно ли? Simple Smile
По тази логика, тези с поршетата и фераритата трябва да карат с противогази. Simple Smile

Мисля си, че нещо са спестили пак, дали при производството, или тук нещо ме пързалят в сервиза, вече минах два пъти гаранционни прегледа. Мисля си дали няма как да проверя филтъра дали е там, дали е както трябва? Но колата е в гаранция, не мога да я бърникам, а и не знам кой ще е компетентен да го провери.
А това със седалката на шофьора - да няма всички възможности за нагласяне - такъв номер не вярвам да го пробутат на немците.  Нали ще скочат и ще ги направят на бъз и коприва.
Мислех да пиша в централата им, ама вече се уморих да се боря с всичко и всички - тук няма оправия, даже и да дадеш много пари, все си прецакан.
 Мисля повече нищо скъпо да не купувам в БГ - тук всички фирми продават по-скъпо, обикновено по-стари модели, и не е сигурно дали нещо не са спестили в производството. Даже и да приемат директива в ЕС за уеднаквяване на качеството и продуктите, които се влагат - то ще е за храните. Аз мисля, че се прави масово за всякакъв вид стоки. Няма логика да не се опитатват да ни прекарват и за скъпите неща.
Виж целия пост
# 309
Видели са те жена и са решили да те пързалят в дилърството. Сменяй ги, БМВ поне имат няколко оторизирани сервиза в София. Аз лично съм доволен от Дару. Иначе аз имам 15 годишно БМВ и датчика за мръсния въздух си работи - веднага затваря клапите като надуши пушилката. А на чисто нова кола просто няма как да не работи. За седалката са те пуснали по пързалката като сте я конфигурирали, маркетинг ... какво да се прави. За навигацията също е странно, че не е обновена картата. Иначе X1 е много приятен за шофиране автомобил, ходих да тествам  последния модел и нямам забележки.
Виж целия пост
# 310
Видели са те жена и са решили да те пързалят в дилърството. Сменяй ги, БМВ поне имат няколко оторизирани сервиза в София. Аз лично съм доволен от Дару. Иначе аз имам 15 годишно БМВ и датчика за мръсния въздух си работи - веднага затваря клапите като надуши пушилката. А на чисто нова кола просто няма как да не работи. За седалката са те пуснали по пързалката като сте я конфигурирали, маркетинг ... какво да се прави. За навигацията също е странно, че не е обновена картата. Иначе X1 е много приятен за шофиране автомобил, ходих да тествам  последния модел и нямам забележки.
Сигурно е така, но мисля че не са дилърите, а от братска Германия ни пързалят, нали сме аборигени. Не им е за пръв път на братята европейци да ни пишат втора ръка хора. Защо да не ни пробута нещо по-долно качество, да си спестят от някъде, да ни накарат да дадем пари за още нещо, което трябва да си е там по презумпция. Единственото, от което силно се опасявам, но няма как да го проверя, е дали са спестили от сигурността. Тя се тества само когато попаднеш в ситуация. Дай Боже да не се случи. Но си мисля, че може и там да са решили да икономисат.
За това че е приятен за шофиране, съгласна съм напълно.
Само че това с гасненето не мога да си го обясня. Мотора се изключва за да не замърсява и да пести - уж, това е заложено като еко-функция. Добре. Но като колата си е решила да се изключи, се изключва, и това че аз искам да тръгна, не действа. Изключва се и толкова. Това е за секунди, но те са много важни като трябва да впишеш някъде в натоварено движение, или си на сфетофар с опашка от коли зад теб. Не че е всеки ден, но се случва от време на време. Тя е с ръчни скорости, просто съм си свикнала и ми е удобно, да не би да е от това, не знам как се държат автоматите.
Не знаех че има и други сервизи, освен двата на БМВ, в Люлин и на околовръстното. За гаранционните прегледи ходих в тези. Ще пробвам, щом става и в Дару.
Ако трябва да ги сравнявам със сервиза на Тойота, тя печели в пъти. Много професионално и качествено обслужване, седиш си, пиеш си кафето, гледаш си колата през един голям прозорец, ако искаш, как ти я правят. Влиза, обслужват я, излиза. Спазват си графика желязно. Имат услуга следгаранционно обслужване, с отстъпка, и е изгодно. Не е по-скъпо от други сервизи. Никакви забележки нямам и към двата сервиза на Тойота.
В БМВ Люлин въобще не си виждаш какво ти правят по колата, на Околовръстното има някакво прозорче, но няма как да седнеш да гледаш какво става. Миналия път, бях пак със записване, ме държаха повече от три-четири часа за рутинен преглед и смяна на масло. Не работиха през през цялото време, но и няма как да ги гледаш какво правят, неудобно е.
Виж целия пост
# 311
Здравейте,
Ако още влиза някой в тази тема, събирам мнения за хонда сивик, 1.8
примерно тази
https://www.cars.bg/offer/c2836528

Имах такава същата карах я 8 години,какво да ти кажа...разход на градско 12-13 на 100 ,не ми харесва ,че е много ниска и на никакъв бордюр не може да я качиш.Тези пластмасовите вежди над гумите са много паянтови,малко да закачиш и се изплюват зъбчетата.Боята според мен също е слаба, лесно се драска.Това откъм забележки.Друга оплаквания нямам,ама тя моята беше чисто нова.

12-13 градско?! Ужас! С кой двигател?
А някакви сериозни ремонти правихте ли?
Виж целия пост
# 312
Скрит текст:
Сигурно е така, но мисля че не са дилърите, а от братска Германия ни пързалят, нали сме аборигени. Не им е за пръв път на братята европейци да ни пишат втора ръка хора. Защо да не ни пробута нещо по-долно качество, да си спестят от някъде, да ни накарат да дадем пари за още нещо, което трябва да си е там по презумпция. Единственото, от което силно се опасявам, но няма как да го проверя, е дали са спестили от сигурността. Тя се тества само когато попаднеш в ситуация. Дай Боже да не се случи. Но си мисля, че може и там да са решили да икономисат.
За това че е приятен за шофиране, съгласна съм напълно.
Само че това с гасненето не мога да си го обясня. Мотора се изключва за да не замърсява и да пести - уж, това е заложено като еко-функция. Добре. Но като колата си е решила да се изключи, се изключва, и това че аз искам да тръгна, не действа. Изключва се и толкова. Това е за секунди, но те са много важни като трябва да впишеш някъде в натоварено движение, или си на сфетофар с опашка от коли зад теб. Не че е всеки ден, но се случва от време на време. Тя е с ръчни скорости, просто съм си свикнала и ми е удобно, да не би да е от това, не знам как се държат автоматите.
Не знаех че има и други сервизи, освен двата на БМВ, в Люлин и на околовръстното. За гаранционните прегледи ходих в тези. Ще пробвам, щом става и в Дару.
Ако трябва да ги сравнявам със сервиза на Тойота, тя печели в пъти. Много професионално и качествено обслужване, седиш си, пиеш си кафето, гледаш си колата през един голям прозорец, ако искаш, как ти я правят. Влиза, обслужват я, излиза. Спазват си графика желязно. Имат услуга следгаранционно обслужване, с отстъпка, и е изгодно. Не е по-скъпо от други сервизи. Никакви забележки нямам и към двата сервиза на Тойота.
В БМВ Люлин въобще не си виждаш какво ти правят по колата, на Околовръстното има някакво прозорче, но няма как да седнеш да гледаш какво става. Миналия път, бях пак със записване, ме държаха повече от три-четири часа за рутинен преглед и смяна на масло. Не работиха през през цялото време, но и няма как да ги гледаш какво правят, неудобно е.
За старт стоп системата за съжаление няма какво да се направи - за да покрият Евро 6 производителите са задължени да вграждат такава система.  При ръчните кутии би трябвало колата да се пали при натискане на съединителя, така че не виждам как може да се бави при тръгване. Но съм я пробвал само на автомат, така че за ръчката може и да греша.
В официалните сервизи най-просто казано за всяка процедура има времева ставка определена от производителя. Примерно смяна на масло нормално отнема под 20 минути, но ако от БМВ кажат, че процедурата отнема 40 - значи толкова време колата ще стои вътре, съответно и клиентът ще си плати като за 40 минути работа, нищо че техникът е свършил за половината време.
Виж целия пост
# 313
Здравейте,
Ако още влиза някой в тази тема, събирам мнения за хонда сивик, 1.8
примерно тази
https://www.cars.bg/offer/c2836528

Имах такава същата карах я 8 години,какво да ти кажа...разход на градско 12-13 на 100 ,не ми харесва ,че е много ниска и на никакъв бордюр не може да я качиш.Тези пластмасовите вежди над гумите са много паянтови,малко да закачиш и се изплюват зъбчетата.Боята според мен също е слаба, лесно се драска.Това откъм забележки.Друга оплаквания нямам,ама тя моята беше чисто нова.

12-13 градско?! Ужас! С кой двигател?
А някакви сериозни ремонти правихте ли?

С 1.8 sport.Не сме правили никакви ремонти ,ама тя нашата беше чисто нова и с малко километри.За 8 години едни накладки.Аз лично предпочитам по-висока кола.
Виж целия пост
# 314
Зависи и с колко големи обувки се кара. Simple Smile Тоя разход и на мен ми се вижда прекалено много. Предната ми каруца не даваше толкова, а не беше от малките. Да не бъркаш нещо. Smiley
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия