Как се представя полото? Не съм карала много коли, но според мен си се представя добре. Моето е дизелово, за тях се твърди, че са пъргави в ниските обороти, което в градско шофиране си е плюс. Аз си карам спокойно, не се дърпам по улиците. Моето харчи 7 и нещо, което за градски разход в задръстена Варна е супер. Казвам ти реален разход, защото и аз преди вярвах на това, което пише, а пишеше около 5. Това са някакви лабораторни стойности в идеални условия. Извънградско не съм засичала, защото съм излизала от града 2 - 3 пъти. На магистралата се държи стабилно, но повече от 140 - 150 не може да вдигне. Не е кола за състезатели или за дълги преходи.
Относно набирането по баири - никога не съм имала проблем. Падала съм на трета само веднъж, като бях с пълен багажник и 5 човека в колата, от които трима - мъже, сравнително едри.
Също да допълня - колата ми е с 3 цилиндъра, което хвърля доста хора в потрес. Купето не е от най-шумоизолираните и двигателят се чува и усеща. То всички дизели се усещат, леко се тресат. Нали им викат тракторчета. Но на мен точно това ми харесва. В началото като новоизлюпен шофьор даже ми беше много полезно. Вече свикнах и често си карам на силна музика и не ми пука.
За мен беше най-важно да е мъничка, за да я паркирам лесно, но и все пак да има място вътре, даже и на задната седалка, да събира повече от 2 торби от кауфланд в багажника, да е с 4 врати, да е немска, да е с евтина поддръжка, да е макс 10 годишна, синя и разбира се - красива.