От 1 на трета скорост

  • 11 000
  • 47
# 30
А според мен първа скорост е само за потегляне....и след 10 метра втора и т.н.
Правилно.
Виж целия пост
# 31
От първа на трета - може, когато се спускаш. Много често го правя.
Когато се изкачваш е трудно за двигателя.
Виж целия пост
# 32
Да попитам дали е вредно за автомобила да сменям от 1 на 3 скорост.
По удобно ми е като изляза от завой  на 3000 оборота някъде да сменя на трета. Тогава обортомера става към 1000-1500. Иначе ако сменя на 2 след 2 секунди пак трябва сменям на трета.
Вярно по тромава но ми е удобно върви нормално.

Има ли и други които да правят така и дали е лошо за автомобила.

Мерси
   Ти на първа ли влизаш в завой и стигаш 3000 оборота??????
Виж целия пост
# 33
от 1ва на 3трета ще прецакате машината. дори и спускане по наклон не е редно да се прескачат скоростите. научете техниките за правилно управление на ПС
Виж целия пост
# 34
от 1ва на 3трета ще прецакате машината. дори и спускане по наклон не е редно да се прескачат скоростите. научете техниките за правилно управление на ПС
Не съм съгласен.
Машината не помни скорости.
Ако се пусна по наклон на 1 после на свободна и изчакам да засили и сменя на трета какъв е проблема.
Виж целия пост
# 35
А според мен първа скорост е само за потегляне....и след 10 метра втора и т.н.
Правилно.
Освен за тръгване първа скорост ползвам и в задръстване, особено ако светофара пуска по две коли и при десен завой с пешеходна пътека ако съм първа/втора кола.
Виж целия пост
# 36
от 1ва на 3трета ще прецакате машината. дори и спускане по наклон не е редно да се прескачат скоростите. научете техниките за правилно управление на ПС
Няма такова нещо. Важно е на кои обороти на каква скорост е. Особено по наклон може да се набере много бързо и да няма време за втора.
Виж целия пост
# 37
от 1ва на 3трета ще прецакате машината. дори и спускане по наклон не е редно да се прескачат скоростите. научете техниките за правилно управление на ПС
Няма такова нещо. Важно е на кои обороти на каква скорост е. Особено по наклон може да се набере много бързо и да няма време за втора.
Не му се връзвай на Хамлетчо, той вероятно и книжка няма. Прави се на всезнайко, но дори и това не може да направи като хората.
Виж целия пост
# 38
от 1ва на 3трета ще прецакате машината. дори и спускане по наклон не е редно да се прескачат скоростите. научете техниките за правилно управление на ПС
Няма такова нещо. Важно е на кои обороти на каква скорост е. Особено по наклон може да се набере много бързо и да няма време за втора.
В такъв случай потегляне по наклон надолу може с 2ра предавка, не е нужно  на 1ва. И се избягва прескачане на предавки.
Виж целия пост
# 39
Да вкарваш от първа на трета не е мързел, а немарливост. Ти как ще се почустваш сутрин като ставаш от сън първите ти 30 метра да са спринт и после да започнеш да се влачиш?
И няма да прецакаш кутията, а двигателя.
Виж целия пост
# 40
от 1ва на 3трета ще прецакате машината. дори и спускане по наклон не е редно да се прескачат скоростите. научете техниките за правилно управление на ПС
Няма такова нещо. Важно е на кои обороти на каква скорост е. Особено по наклон може да се набере много бързо и да няма време за втора.
В такъв случай потегляне по наклон надолу може с 2ра предавка, не е нужно  на 1ва. И се избягва прескачане на предавки.
Да потегли на втора? Човече, не давай съвети в теми, които не разбираш.
Виж целия пост
# 41
Значи според вас ако се засиля на свободна до 35км трябва да включа на първа.

Кво да ви кажа...
Виж целия пост
# 42
Значи според вас ако се засиля на свободна до 35км трябва да включа на първа.

Кво да ви кажа...
Буташ колата ли за да стигнеш 35км?
Виж целия пост
# 43
Да обобщим - не е хубаво да се прескачат предавки, но в определени случаи е ОК. Като цяло важното е в даден момент на коя предавка е колата и при какви обороти. Нищо друго. Аз като карах ръчка, когато се налага да намаля често пусках свободна, леко спирачка, а после като потеглям според моментната скорост с която се движа по инерция вкарвах различна предавка.
Виж целия пост
# 44
Да обобщим - не е хубаво да се прескачат предавки, но в определени случаи е ОК. Като цяло важното е в даден момент на коя предавка е колата и при какви обороти. Нищо друго. Аз като карах ръчка, когато се налага да намаля често пусках свободна, леко спирачка, а после като потеглям според моментната скорост с която се движа по инерция вкарвах различна предавка.
И аз така мисля зависи и от колата може би някои имат по къси скорости.
А как да затворя темата
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия