NEXTDIRECT.COM - 13

  • 72 092
  • 778
# 435
Месец. Броят датата от клеймото, мисля.

Относно пижамите на next. 4 години купувам по един комплект от 3 броя. Всичко е супер, но долнищата са трагедия. Набримчват се доста бързо.
Виж целия пост
# 436
Според мен пижамите много бързо се захабяват и стават на дупчици. Но това ми се случва с всички памучни пижами, не само тези на Некст.
Виж целия пост
# 437
Странно, на дребния съм купувала доста пижами он Некст, едните ги носи втора година и може да се каже че не са мръднали. Аз ди подбирам да са от по-плътно трико, дори ако тома значи да не са най-готините цветове...
Виж целия пост
# 438
Здравейте1
Направих поръчка от Некст на 17.11, получих артикулите в две пратки - едната от 19.11, а другата от 25.11. Част от артикулите върнах с БГ пощи на 29.11. До момента нищо. Днес писах рекламация в сайта на БГ пощи, но пише, че срока за отговор бил 3 месеца... Има ли шанс да получа някакво развитие по казуса или да смятам парите си за загубени? Ако Некст бяха получили пакета ми, щяха да ми пратят имейл, нали така?
Виж целия пост
# 439
На мен ми пратиха мейл, че са получили пратката и ми връщат парите.
Виж целия пост
# 440
На мен ми пратиха мейл, че са получили пратката и ми връщат парите.
А ти как върна нещата и колко време отне?
Виж целия пост
# 441
БГ пощи с проследяващ (неработещ) номер. Отне около 2 седмици, но беше доста преди празниците, около средата на ноември най-късно.
Виж целия пост
# 442
Ето тук се подават онлайн рекламации - http://www.bgpost.bg/bg/13
RQMS системата. По-добре си я подай онлайн, така ще можеш да я следиш.

Регистрирай се, сканирай или снимай касовия бон, попълни всичката информация, която имаш - адреси, стойност на пратката, грамаж (пише го на касовият бон). Пратката ти е въздушна, препоръчана (с проследяване). Като причина избираш недоставена пратка.
Възстановяват до 70-80лв при загубена пратка.

Също прати касовата бележка и на Некст, кажи им че си върнала дрехите преди повече от месец, но все още нищо не си получила. Настоявай да ти върнат парите дори да не са получили пратката.
Виж целия пост
# 443
Искам да споделя и аз мнение за якета на Некст. Отрицателно.
Миналата зима купих за мен и дъщеря ми, първо се оказаха доста тънички и след няколко пранета ватата вътре се слегна още повече-и на двете.
На дъщеря ми се оказа мнооого тънък шушляк. Детето съвсем леко го закачи на едим стол и стана дупка,направо се сцепи плата. Моето пък се замаза сякаш е носено 5 години.
Не съм доволна, не бяха евтини (за моя стандарт) по около 100 лв. струваха.
Виж целия пост
# 444
Elunaria, благодаря, че писа да се свържа и с Некст, защото не мислех да го правя. Днес се включих в чата и сега ще ми възстановят сумата за единия артикул, тъй като другия ( трите различни чорапа, за които писах по-назад) са от друг продавач. Това е развитието по моя случай и едва ли ще направя нова поръчка от Некст.
Сега си гледам информацията в профила и нямам запазени карти. Пише :"Понастоящем нямате запазени карти. Можете да добавите нови карти при следващата си поръчка", но те ще видят как съм платила и ще могат да ми възстановят сумата по картата, нали?
Виж целия пост
# 445
Би трябвало да имат сметката ти за такива случаи.
Понеже имам аналогични случаи в Амазон, за там съм сигурна, че връщат парите по картата, с която е било платено, ако ще да си добавил 100 нови карти и тази да си я изтрил.
Виж целия пост
# 446
Ти си платила с карта първоначално, така, че просто ще върнат сумата по тази карта. Политиката на другият продавач явно е, че не връща пари, ако не си е получил стоката обратно. Докато Некст искат само да можеш да докажеш, че си върнала - касов бон, снимка на пакета, обработен от пощата.

Не се отказвай от Некст, аз лично пазарувам от тях вече няколко години и никога не е имало проблеми. Ако е имало, те поемат връщане с куриер, т.е. никога не съм останала набутана.
Пазарувам главно рокли, пуловери, бельо.
Виж целия пост
# 447
Похвалвам тези:
https://www.next.de/en/style/st294850 - синьо, р-р 8г
https://www.next.de/en/style/st294874 - оранжево, р-р 8г.
Плътни, мекички, ярки цветове. Долнището е малко късо обаче, трябвало е един номер по-голям, иначе пасва точно, супер скини е.
Виж целия пост
# 448
Момичета има въпрос по-рано имаше дами,който поръчваха от офиц.сайт с общи поръчки.Намират ли се все още такива сред нас?
Искам нещо от секция разпродажби,което в Директ вече нещо не е налично.Ще се радвам,ако сподилте.
Виж целия пост
# 449
Момичета има въпрос по-рано имаше дами,който поръчваха от офиц.сайт с общи поръчки.Намират ли се все още такива сред нас?
Искам нещо от секция разпродажби,което в Директ вече нещо не е налично.Ще се радвам,ако сподилте.
[/quote


Няма.
Защото ги подгониха от НАП.Още страда гардеробът на детето по този причина.
В този директ и намаления и черен петък са непонятни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия