Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с проблема, че поръчките ми се забавят?
Как да проверя дали пратката ми е на митница, ако нямам митническо известие? Как да проверя дали пратката ми е задържана на митница, тъй като не съм получила Уведомително писмо от тях (може и да е изгубено)?
Как да се справя с проблема с плащането на поръчката?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с проблема, че поръчките ми се забавят?
-
Как да проверя дали пратката ми е на митница, ако нямам митническо известие? Как да проверя дали пратката ми е задържана на митница, тъй като не съм получила Уведомително писмо от тях (може и да е изгубено)?
Можете да проверите дали пратката ви е на митница, като се обадите на телефон 032/622544 и поискате информация за пратката. Бъдете настоятелни, тъй като информацията не се предоставя лесно. Също така, може да се консултирате с пощата, за да проверите дали пратката е там. За да проверите дали пратката ви е задържана на митница, можете да се свържете директно с тях или да проверите по телефон. В случай че не сте получили уведомително писмо, може да бъде полезно да се обадите на митницата или да използвате телефонния номер на пощенския клон на митницата във Варна: 052 604 143.
-
Как да се справя с проблема с плащането на поръчката?
-
Какви са условията за получаване на 25 долара за покана на нов член в iHerb?
-
Как се третира отстъпката от 5 долара? Увеличава ли стойността на пратката?