Каква кола да си избера?

  • 15 077
  • 53
# 15
Сложен въпрос. Simple Smile Разни хора, разни идеали. А и на вкус и цвет.........знаеш. Simple Smile
Ако не става въпрос за малолитражка, голф или японка. Ето, аз не съветвам за франсетка /италиянка също/, но ти нямаш против. Значи все пак трябва да имаш някакви критерии. За марка, също. Simple Smile
Тамън на жена ми каруцата сега ще връщам, ма тя е много по-различен ценови клас. Иначе ще ти е тамън. Smiley
Виж целия пост
# 16
Сложен въпрос. Simple Smile Разни хора, разни идеали. А и на вкус и цвет.........знаеш. Simple Smile
Ако не става въпрос за малолитражка, голф или японка. Ето, аз не съветвам за франсетка /италиянка също/, но ти нямаш против. Значи все пак трябва да имаш някакви критерии. За марка, също. Simple Smile
Тамън на жена ми каруцата сега ще връщам, ма тя е много по-различен ценови клас. Иначе ще ти е тамън. Smiley
По-скъпа ли?
Виж целия пост
# 17
Горещо препоръчвам да увеличиш малко бюджета и да си вземеш по-нова кола. Също така препоръчвам да не е от най-малките градски автомобили, ако ще пътувате и на дълъг път с нея. Не, че няма да стигнете де, но усещането на пътя е съвсем различно.

А относно моите критерии - аз държа да е автоматик, да има подгряване на седалките, блутут и навигация. Особено навигация, защото я ползвам редовно дори и в София и ми е незаменим помощник. А да - и да не е сива Simple Smile Мразя светло сиви коли, а последните ми две бяха точно такива.
Виж целия пост
# 18
Горещо препоръчвам да увеличиш малко бюджета и да си вземеш по-нова кола. Също така препоръчвам да не е от най-малките градски автомобили, ако ще пътувате и на дълъг път с нея. Не, че няма да стигнете де, но усещането на пътя е съвсем различно.

А относно моите критерии - аз държа да е автоматик, да има подгряване на седалките, блутут и навигация. Особено навигация, защото я ползвам редовно дори и в София и ми е незаменим помощник. А да - и да не е сива Simple Smile Мразя светло сиви коли, а последните ми две бяха точно такива.
Ако ще я ползваш за града и 3 пъти в годината на дълъг път няма смисъл от голяма или японска. Който квото иска да ми говори поддръжката на тойота е поне 2 пъти повече от среден клас немска кола. И части чакаш да дойдат оригинални от Япония Simple Smile Навигации има на телефона и то по удобни.
Подгряването ми е лигаво и спарва дупето. А защо си взела 2 сиви коли като не ги харесваш.
Това е малко като 'японските коли са най яките най луксозните, не се чупят. И като го питам кво кара БМВ.
Но препоръчвам бензин до 100 коня за да не плащаш голям данък. Дизел се поддържа по скъпо от бензина. Аз бих си взел марка която се кара доста. Голф 4 примерно Ауди а3 с 4 врати,Опел астра.
Ако потърсиш тойота до 4000лв има 25 страници с обяви ако потърсиш vw над 150.
Виж им средната възраст и прецени.

Виж целия пост
# 19
Ако ще я ползваш за града и 3 пъти в годината на дълъг път няма смисъл от голяма или японска. Който квото иска да ми говори поддръжката на тойота е поне 2 пъти повече от среден клас немска кола. И части чакаш да дойдат оригинални от Япония Simple Smile Навигации има на телефона и то по удобни.
Подгряването ми е лигаво и спарва дупето. А защо си взела 2 сиви коли като не ги харесваш.
Това е малко като 'японските коли са най яките най луксозните, не се чупят. И като го питам кво кара БМВ.
Но препоръчвам бензин до 100 коня за да не плащаш голям данък. Дизел се поддържа по скъпо от бензина. Аз бих си взел марка която се кара доста. Голф 4 примерно Ауди а3 с 4 врати,Опел астра.
Ако потърсиш тойота до 4000лв има 25 страници с обяви ако потърсиш vw над 150.
Виж им средната възраст и прецени.

1. Малка или голяма си е въпрос на личен избор и предпочитания. Всеки се чувства различно в различните автомобили. Едни харесват малките, градски коли, защото се побират на всяко свободно място за паркиране и дават нисък разход на гориво. Други искат на децата им да е комфортно и широко на задната седалка, защото при дълъг път е много неприятно, ако отзад им е тясно

2. Навигация - няма нищо, ама нищо общо навигацията на телефона с тази на автомобила. Ползвала съм и двата вида навигация и според няма никаква база за сравнение.

3. Подгряването на седалките го давам, като екстра не за мен, а за децата ми. Зимата, когато отида да си изчистя колата от натрупалия сняг първо я запалвам, пускам подгряването на седалките и вкарвам детето вътре, за да стои на топло. Чак тогава започвам да я чистя. И на него му е топло през цялото време, докато загрее достатъчно колата. След това гася седалките. Това за мен си е голямо предимство.

4. Две сиви коли взех, защото бяха най-здравите, които се предлагаха на пазара в този момент и предпочетох да си взема здрава сива кола, вместо каруца, която да ми харесва на цвят. Тъй като цвета е последното нещо, според мен, което би трябвало да се взима под внимание при избор на автомобил. Но това не ми пречи да си мрънкам, че не искам вече сива кола. Ако следващата ми се беше паднала пак да е сива щях пак да я взема и пак да си мрънкам Simple Smile

Относно японските коли - здрави са, хубави са, но и аз предпочитам немските, Simple Smile
Колите, които се карат масово и се крадат масово. Но това е по-скоро при по-новите модели.

Относно данъка и бензиновия двигател съм напълно съгласна. За съжаление, обаче все повече ще се продават дизелови коли в БГ, защото в Германия забраниха дизела и сега пазара ни ще се залее с дизели. А пък и хората винаги гледат разликата в разхода между двата двигателя. Но не си правят сметката, че ако колата се кара малко, то тази разлика не е от кой знае какво значение. А после при ремонтите разликата в парите, които се дават е убийствена.
Виж целия пост
# 20
Наистина сложен въпрос. Много зависи. Аз например си търсех бюджетен автомобил. Какво ще рече това? Не държах да е нова, нито голяма. Държах да е евтина за поддръжка (веднага изключих японските автомобили,че там е страшна работата с парите Grin здрави са, но нещо счупи ли се, по-добре я зарежи пред блока или в гаража), предвид пътищата в България, да ми върши работа, да е що-годе прилична на вид и все пак здрава на първо място под капака, оглеждах за ръжда да не е тръгнала някъде, със скорости исках да е, а не автоматик, исках наистина да се науча да карам и в крайна сметка си взех малка спортна кола, двуврата (единственото неудобство с двувратите коли е ''Стани, за да седна''), на газ (возя се за без пари, само паля на бензин и съответно преди да я изгася прехвърлям на бензин). Идеална ми е за града, не исках и да е съвсем спънат кон, но не исках и супер мощен автомобил, а и съответно данъка не е голям. Като цяло се огледай какво се кара масово - пежо 206, 307, ауди а3 е много често срещан автомобил и много сполучлив особено 1.8, опел астра дори по-старите класиците, тези полицейските, голфарите също. Това, разбира се, говоря за кола втора ръка, ако става дума за кола от магазин, там вече нещата стоят по много различен начин...
И в крайна сметка да не забравяме, че добрият автомобил е поддържаният автомобил. Нямате представа какво ауди 80 видях наскоро, падна ми ченето...нищо, че са набор на нашите вече.
Виж целия пост
# 21
Наистина сложен въпрос. Много зависи. Аз например си търсех бюджетен автомобил. Какво ще рече това? Не държах да е нова, нито голяма. Държах да е евтина за поддръжка (веднага изключих японските автомобили,че там е страшна работата с парите Grin здрави са, но нещо счупи ли се, по-добре я зарежи пред блока или в гаража), предвид пътищата в България, да ми върши работа, да е що-годе прилична на вид и все пак здрава на първо място под капака, оглеждах за ръжда да не е тръгнала някъде, със скорости исках да е, а не автоматик, исках наистина да се науча да карам и в крайна сметка си взех малка спортна кола, двуврата (единственото неудобство с двувратите коли е ''Стани, за да седна''), на газ (возя се за без пари, само паля на бензин и съответно преди да я изгася прехвърлям на бензин). Идеална ми е за града, не исках и да е съвсем спънат кон, но не исках и супер мощен автомобил, а и съответно данъка не е голям. Като цяло се огледай какво се кара масово - пежо 206, 307, ауди а3 е много често срещан автомобил и много сполучлив особено 1.8, опел астра дори по-старите класиците, тези полицейските, голфарите също. Това, разбира се, говоря за кола втора ръка, ако става дума за кола от магазин, там вече нещата стоят по много различен начин...
И в крайна сметка да не забравяме, че добрият автомобил е поддържаният автомобил. Нямате представа какво ауди 80 видях наскоро, падна ми ченето...нищо, че са набор на нашите вече.
Точно така е. Богаташите хвалят японските но не сравняват цените за поддръжка и ремонт,данък и др.
Така че трябва да сложиш на масата да и не параметрите и да избереш. Искаш ли да е мощна, да е сув или спортна, немска или японска и т.н.
И ако ти кажат вземай лексус, infinity или нова тойота, ако нямаш много пари за поддръжка бягай като дявол от тамян.
Само ти казвам: данък за 85 коня - 65лв, данък 250коня - 460лв ориентировъчно. Ако мислиш че си струва вземай лексуса Simple Smile
Виж целия пост
# 22
Този, който си купува Лексус не трябва да го притесняват 460лв данък. Но нали тук всички искат с 1000лв да карат кола за 50000лв.
Виж целия пост
# 23
Този, който си купува Лексус не трябва да го притесняват 460лв данък. Но нали тук всички искат с 1000лв да карат кола за 50000лв.
Точно щях да кажа, че тия,които могат да си позволят скъпи коли, се предполага,че могат да си позволят ремонтите.
Виж целия пост
# 24
Този, който си купува Лексус не трябва да го притесняват 460лв данък. Но нали тук всички искат с 1000лв да карат кола за 50000лв.
Точно щях да кажа, че тия,които могат да си позволят скъпи коли, се предполага,че могат да си позволят ремонтите.

Така е, но пак всеки си прави сметката дори и хората с пари. Защо мислите се купува седма серия със 3ка дизел?

Аз също обмислям дали да си взема нов лексус или от трите немски от класа на Х3, Q5 и си правя сметката, че лексуса ще има най-евтина подръжка, най-нисък разход аото е хибрид и най-малко се краде. Обаче пък немските още не съм ги тествал, ако някоя от тях ми хареса много повече, може би ще взема нея. От друга страна аудито излиза най-евтино конфигурирано с яко екстри.
Виж целия пост
# 25
 Така е. Аз не съм против лексусите, само казвам че не са за всеки.
А някои събират 20 Бона и купуват Лексус за 18 и мислят че само сипват бензин и карат.
Като трябва да имаш процент от цената за разходи. Процентът не го знам точно зависи от колата. Варира между 10 и 30,40 - това ще го кажат които разбират за специфичен модел.
Примерно за 5 бона кола 500-1000лв.
За 18бона кола - 1500 до 2500-4000
Цифрите са ориентировъчни долу горе. Зависи от колата колко е запазена коне, късмет и т.н. И нова да се вземе няма гаранция че няма да се счупи на втория завой, но все пак.
Виж целия пост
# 26
За купуване Ауди изглежда най-евтино, но поддръжката му е по-скъпа от на мерцедес. А и, ако не се попадне на читав автомобил ще се скъсат от ремонти и от харчене на пари. Така че много трябва да се внимава при избора точно на тази марка автомобили. На 140 коня данъка е около 250 лв, ако е над 5 годишна колата.

За голф подкрепям и аз - доста са здрави и не са скъпи за поддръжка. Но определено не препоръчвам коли с газ. Колкото и евтино да излиза разхода, после това излиза през носа. Дизелът е по-добрия вариант
Виж целия пост
# 27
Аз в предния пост говорех за чисто нови автомобили, при които не се очакват ремонти или поне да се поемат от гаранцията. Иначе в официалния сервиз на лексус цените са много по-ниски от на немските. А при лексуса ремонтите започват много по-късно, всички части имат по-голям ресурс. Иначе чисто нова Q5 конфигурирана с уникалните глезотии като HUD всички видове кожи обдухвания, панорама и голямата навигация е 115к, казаха даже, че имат някакви отстъпки сега. Обаче после обслужването на мотора е по 800лв някъде, на Лексуса е 400, а отгоре на всичко до 100к е безплатно. На аудитата от този клас на последното поколение не ми харесва интериора - таблото не е кожа и таблета стърчи отвратително.

И все пак като се дават толкова при най-важния фактор е един - кое ти харесва най-много. За мен решаващо е пътното поведение, усещането, шумоизолацията, стабилността в завои. Иначе сигурно ако вземам ще е чак есента, но ще ги прегледам отсега да мога да ги разуча в детайли.
Виж целия пост
# 28
на Лексуса е 400, а отгоре на всичко до 100к е безплатно. 

Къде това? Веднага тичам. Simple Smile
Обикновено обслужването е през 15000км и плащаш, каквото трябва.
Нали японките не бяха съвсем премиум за теб? Smile


Точно така е. Богаташите хвалят японските но не сравняват цените за поддръжка и ремонт,данък и др.

Е, другите коли нямат поддръжка и данъци ли? Simple Smile
Виж целия пост
# 29
на Лексуса е 400, а отгоре на всичко до 100к е безплатно. 

Къде това? Веднага тичам. Simple Smile
Обикновено обслужването е през 15000км и плащаш, каквото трябва.
Нали японките не бяха съвсем премиум за теб? Smile


Точно така е. Богаташите хвалят японските но не сравняват цените за поддръжка и ремонт,данък и др.

Е, другите коли нямат поддръжка и данъци ли? Simple Smile

Лексуса не е като другите японски автомобили. Ами къде, в Лексус България. Това безплатното е за хибридите само, налагат ги като политика.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия