Частни училища - информативна тема 21

  • 93 009
  • 772
# 450
Здравейте отново,
Нашата ситуация е следната. В момента дъщеря ни е в 4 кл в 10 СУ в паралелка на Луис Карол. Доволни сме от началната учителка, не толкова от учителката по английски. Не ми допада манталитета на директорката, липсата на хигиена и като цяло не се обръща внимание на проблемите на децата. Училищното възпитание се изчерпва до това децата да не пречат на учителите, а аз имах очаквания от ЛК за повече внимание в тази насока. Ако възникне конфликт да не се търси виновен, а да се приучават децата към разбирателство.
От образованието мога да кажа, че съм доволна за сега. Тази пролет я пробвахме на приемните изпити на СС (тези за запълване на свободни места) и изкара 5.75 по Бел и 5.25 по математика. Не й стигна да се класира, но имайки предвид че никой не работи с нея вкъщи - мисля че резултатите са съвсем задоволителни.
Дилемата ми е за класовете 5-7. Искам да я преместя ЧУ най-вече заради изброените по-горе причини, но също така държа и образованието да не пострада. Тоест да не попадне в твърде лежерна среда, която ще я отпусне. Също така забелязвам как колкото по-големи стават, толкова повече се държи на зубренето по всички предмети без математика. Иска ми се ЧУ да предлага малко по-разбираемо поднасяне на този материал, и да не се търси зубрене, а разбиране. (Примерно проекти, опити, междупредметни връзки и т.н). Държим и Англиския език да продължи с хорариум около 10ч, и много бихме се радвали на native speaker отвреме на време.
Ние сме в Младост и за сега съм отпаднала двете евангелистки училища, макар че като локация и база са ни супер.
Остават Меридиан 22, БШ, Азбуки и Артис.
Питането ми е към родители на деца в Азбуки (това ми е фаворит за сега) - има ли тенденция децата да кандидатстват в СМГ или другаде след 4 клас, за да знам има ли смисъл изобщо да се надяваме за там.
От останалите 2 - за БШ четох, че имат нова директорка, което е леко рисково. Ще има някакви отзиви най-рано около Януари. Освен това на сайта им има обявени свободни бройки дори и в момента за всички класове без 4.
А за Меридиан и Артис нищо не намирам.
Имате ли предложения и за други, които да отговарят на това което търсим и да са достижими с бусче ( нещо като макс 30 мин).
Благодаря ви много.



Танита, вижте Образователни технологии.
Виж целия пост
# 451
За ОТ щях да пиша и аз - ние сме в Младост и с бусчето е 10-тина мин (вярно, в Младост 1а сме, но все пак).
Тази година ОТ сформираха изцяло нов пети клас с външни деца, така че би трябвало да има шанс и за догодина.
Виж целия пост
# 452
Благодаря много, ще проверя ОТ. А за Меридиан 22 имате ли повече информация?
Виж целия пост
# 453
Бих искала да споделя нашите преки впечатления от "Веда" и много, много се надявам да помогна поне на един човек при избора на училище в името на неговото дете! Специално се регистрирах във форума, за да споделя това- тежи ми, но и също така ТРЯБВА да споделя, защото аз самата щях да съм много благодарна ако имаше кой да ми го каже или къде да го прочета преди да се запишем в това училище...

Напуснахме "Веда" с тежко чувство за вина към сина ни заради това, че сме го държали в тази среда!
Сблъскахме се с неграмотни и незаинтересовани учители и лоша среда- тотално изпуснати деца по отношение на възпитание- агресивни... нагли... копие на родителите си. Лошото е, че там това е масата, а не изключенията или пък единични случаи в някои класове...

Училището е сред къщи на малцинствата, а това създава проблеми. Мизерно е и вътре- скъсан балатум, мебели от 50-те години... миризма на старо, мръсно...

Никакъв контрол на достъпа на входа! Един от шофьорите на бусовете ПОНЯКОГА е там (но не по цял ден)- най-вече като има кой да го види...
Изобщо не знам как по-малките ученици оцеляват и се справят в това училище.
Ние изкарахме 1 година. Престоят ни е травма за детето и за нас.

Плащаш уж за по-добро, а какво се получава?!?!
Виж целия пост
# 454
Бих искала да споделя нашите преки впечатления от "Веда" и много, много се надявам да помогна поне на един човек при избора на училище в името на неговото дете! Специално се регистрирах във форума, за да споделя това- тежи ми, но и също така ТРЯБВА да споделя, защото аз самата щях да съм много благодарна ако имаше кой да ми го каже или къде да го прочета преди да се запишем в това училище...

Напуснахме "Веда" с тежко чувство за вина към сина ни заради това, че сме го държали в тази среда!
Сблъскахме се с неграмотни и незаинтересовани учители и лоша среда- тотално изпуснати деца по отношение на възпитание- агресивни... нагли... копие на родителите си. Лошото е, че там това е масата, а не изключенията или пък единични случаи в някои класове...

Училището е сред къщи на малцинствата, а това създава проблеми. Мизерно е и вътре- скъсан балатум, мебели от 50-те години... миризма на старо, мръсно...

Никакъв контрол на достъпа на входа! Един от шофьорите на бусовете ПОНЯКОГА е там (но не по цял ден)- най-вече като има кой да го види...
Изобщо не знам как по-малките ученици оцеляват и се справят в това училище.
Ние изкарахме 1 година. Престоят ни е травма за детето и за нас.

Плащаш уж за по-добро, а какво се получава?!?!

А, къде преместихте детето?
Виж целия пост
# 455
Бих искала да споделя нашите преки впечатления от "Веда" и много, много се надявам да помогна поне на един човек при избора на училище в името на неговото дете! Специално се регистрирах във форума, за да споделя това- тежи ми, но и също така ТРЯБВА да споделя, защото аз самата щях да съм много благодарна ако имаше кой да ми го каже или къде да го прочета преди да се запишем в това училище...

Напуснахме "Веда" с тежко чувство за вина към сина ни заради това, че сме го държали в тази среда!
Сблъскахме се с неграмотни и незаинтересовани учители и лоша среда- тотално изпуснати деца по отношение на възпитание- агресивни... нагли... копие на родителите си. Лошото е, че там това е масата, а не изключенията или пък единични случаи в някои класове...

Училището е сред къщи на малцинствата, а това създава проблеми. Мизерно е и вътре- скъсан балатум, мебели от 50-те години... миризма на старо, мръсно...

Никакъв контрол на достъпа на входа! Един от шофьорите на бусовете ПОНЯКОГА е там (но не по цял ден)- най-вече като има кой да го види...
Изобщо не знам как по-малките ученици оцеляват и се справят в това училище.
Ние изкарахме 1 година. Престоят ни е травма за детето и за нас.

Плащаш уж за по-добро, а какво се получава?!?!

А, къде преместихте детето?

В друго частно училище, но няма да посоча кое, защото идеята ми не е да правя реклама на някое училище (има добри училища!), а да помогна, ако мога, на други родители да не правят нашата грешка с Веда.
Виж целия пост
# 456

R. Lazarova съжалявам ,че така се е получило при вас.
Може би е хубаво да споделиш на каква възраст е детето, някоя случка. Защото неграмотни и незаинтересувани учители има във всяко едно училище. Въпроса е как ръководството е реагирало на ваш сигнал? Какви мерки са предприети? Същото е и с агресията - тя съществува. Но как се работи с децата и какво е отношението на ръководството е много важно.

Няма идея къде се намира точно училището. Но понякога местоположението създава проблеми. Но няма как да бъде преместено цяло училище.

Дано новото училище е вашето.
Виж целия пост
# 457

R. Lazarova съжалявам ,че така се е получило при вас.
Може би е хубаво да споделиш на каква възраст е детето, някоя случка. Защото неграмотни и незаинтересувани учители има във всяко едно училище. Въпроса е как ръководството е реагирало на ваш сигнал? Какви мерки са предприети? Същото е и с агресията - тя съществува. Но как се работи с децата и какво е отношението на ръководството е много важно.

Няма идея къде се намира точно училището. Но понякога местоположението създава проблеми. Но няма как да бъде преместено цяло училище.

Дано новото училище е вашето.

Много Ви благодаря за добрите пожелания!
Засега сме доволни- не сме за първа година на новото място. Но все още сме "на тръни", не можем да се отпуснем и да приемем, че вече всичко е наред, че всичко е зад гърба ни... Както писах, травмата е налице.
По отношение на ръководството- то не взима никакви мерки. Проблемът не е, че не осъзнават какво се случва или че не са сигнализирани! Струва ми се, че притеснението им е да не би да претърпят финансови щети, ако санкционират, защото както вече казах, масата от децата е с недобро поведение... Излиза, че за тях е по-добре да е недоволен и съответно да напусне този, който е свестен, защотото именно той е от малкото такива. Следователно- по-малко финансови загуби за тях... Грозно е, но така се получава...
Виж целия пост
# 458
При нас вече има глоби за недобро поведение. След втора глоба не подновяват договора. Да видим дали ще го спазят, де.
Виж целия пост
# 459
При нас вече има глоби за недобро поведение. След втора глоба не подновяват договора. Да видим дали ще го спазят, де.

В кое училище сте?
Виж целия пост
# 460
Какво означава, че "ОТ" е "хаотично", а "Св. София" - "прекалено"?

Руското посолско училище е изцяло по руска система,и не е акредитирано от МОН и от него не се получава българска диплома, т.е. при опит за връщане в системата на МОН ще има приравнителни изпити. Споменавам го в случай, че не сте го отчели като евентуален бъдещ проблем

За Света София прекаленото е натискът върху децата; аз имам момче, което няма да се справи с този натиск и за моето семейство това е ненужно.....

За хаотичността в ОТ съдя от следобедната игра на децата на двора..... пуснати са всички деца, а двамата учители стоят в страни и си говорят..... децата са тотално хаотично разпуснати. Освен това ОТ нямат подготвителен клас.
Виж целия пост
# 461
Аз не съм от ОТ, и не че нещо, ама как да играят децата освен хаотично? под строй ли?
Пък и това що за белег за хаотичност в у-щето е, чудя се....
Все едно ходите и дебнете зад оградите, та да си "вадите" изводите.... , по - добре разпитайте 2-3 майки и идете на 1-2 срещи там.... знам ли и аз ....
Виж целия пост
# 462
rumipet2 добра реклама на ОТ направихте без да искате Simple Smile

Не съм от ОТ , но следобедната игра в двора ми се вижда чудесен вариант....тази разпуснатост аз я оценявам високо.
Виж целия пост
# 463
Навремето, заради липса на такава хаотичност смених ДГ на голямата ми дъщеря. Вместо да пуснат децата да тичат и играят в големия, предназначен именно за това двор, на учителите им беше по-лесно да набутат 30 деца да ринат в един пясъчник, дупе до дупе, или /в по-честия случай/ да седят на пейката и да чакат родителите да ги вземат, без да имат право да мръднат. Frowning1
Rumipet2, то и СС тогава е хаотично, защото и там /слава богу/ пускат децата да тичат и играят "разпуснато" по двора. Малко ти е детето и може би затова не оценяваш, че това всъщност е нещо положително. По-голямата част от деня на децата минава организирано и свободната игра на двора през междучасията е малкото време, в което могат да разпуснат. Не бих била съгласна детето ми да е лишено от това, дори и с риск да ожули някое коляно или зачерви буза от удар със снежна топка. Grinning
Виж целия пост
# 464
В ОТ сме. Не предполагах, че обедната игра визирате за хаотичността. Може и да има недостатъци това училище, но зелените обширни площи и възможността да играят ежедневно на воля, не е от тях със сигурност.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия