Трудно проговаряне - тема 24

  • 88 837
  • 800
# 240
Моят син също понякога крещи и се тръшка. Основно, когато не му даваме нещо. Не говори много и това му държание го отдавам в голяма степен на това, че не може да се изрази достатъчно добре с думи.
Виж целия пост
# 241
Здравейте. Има ли други първокласници освен моето дете? Как се справяте с писането? На моето БЕЛ му е по-труден в сравнение с математиката. Тези ченгелчета, бастунчета и прочие са трудни за изписване.
Какво е отношението към детето ви?

Йоко, моето дете е на 6, ние знаеш сме в Ирландия и е втора година на училище - е няма такова грозно писане. Пише детето, справя се чудесно с всичко, обаче пусто писане, все едно маймунче държи химикала. Ние минллата година като правихме векслер при психолог, соециализиращ образоварелни проблеми, тя ни каза че късното проговаряне ще ни създава първите години проблеми с четене и писане. Препоръчаха на ресурсните визуална система за четене и писане, доколкото съм чувала и за български език има бещо такова.
Учениците и тетрадките му са нашарени в червено от учителката. Говора му е доста зле. Надявам се учениците и учителите да са толерантни към него.
Иначе желание има.
Виж целия пост
# 242
Моят син също понякога крещи и се тръшка. Основно, когато не му даваме нещо. Не говори много и това му държание го отдавам в голяма степен на това, че не може да се изрази достатъчно добре с думи.
[/quote
Да, точно така е и при нас. Няма друг начин за комуникация освен тръшкане и сочене с пръст или показване първо да го взема и после започваме да търсим ( той води) какво точно иска.
Виж целия пост
# 243
Здравейте. Има ли други първокласници освен моето дете? Как се справяте с писането? На моето БЕЛ му е по-труден в сравнение с математиката. Тези ченгелчета, бастунчета и прочие са трудни за изписване.
Какво е отношението към детето ви?

Йоко, моето дете е на 6, ние знаеш сме в Ирландия и е втора година на училище - е няма такова грозно писане. Пише детето, справя се чудесно с всичко, обаче пусто писане, все едно маймунче държи химикала. Ние миналата година като правихме векслер при психолог, специализиращ образователни проблеми, тя ни каза че късното проговаряне ще ни създава първите години проблеми с четене и писане. Препоръчаха на ресурсните визуална система за четене и писане, доколкото съм чувала и за български език има нещо такова.

Аз реших да си поправя грешките в предишната публикация, пък взех, че цитирах...
Йоко, пожелавам ви успех. Ами няма да е лесно, ние си го знаем това, но какво да се прави, ще изкласим криво-ляво.
Виж целия пост
# 244
Здравейте. Има ли други първокласници освен моето дете? Как се справяте с писането? На моето БЕЛ му е по-труден в сравнение с математиката. Тези ченгелчета, бастунчета и прочие са трудни за изписване.
Какво е отношението към детето ви?

Йоко, моето дете е на 6, ние знаеш сме в Ирландия и е втора година на училище - е няма такова грозно писане. Пише детето, справя се чудесно с всичко, обаче пусто писане, все едно маймунче държи химикала. Ние минллата година като правихме векслер при психолог, соециализиращ образоварелни проблеми, тя ни каза че късното проговаряне ще ни създава първите години проблеми с четене и писане. Препоръчаха на ресурсните визуална система за четене и писане, доколкото съм чувала и за български език има бещо такова.
Учениците и тетрадките му са нашарени в червено от учителката. Говора му е доста зле. Надявам се учениците и учителите да са толерантни към него.
Иначе желание има.

Ами, и моят син е първокласник тази година. За сега се справя прилично, чертичките и ченгелчетата му омръзнаха. Пише на средно ниво - но аз от две години го "тормозя" - така че сега си смята, чете и пише. Справи се на някакви задачи, с които ги отсяват за СИП - математика, отказах да го запиша, защото ще борим разказването. Организирах се да не го пускам на занималня, за да може следобед да се упражняваме.  Не взима участие, когато госпожата пита въпроси, но поне и отговарял като го дигне (тихичко). Общо взето не бил активен, но пък с техническата част няма проблем. Липсва му приятелят от детската градина и това е. Обожава физическото, там е неговият рай - говори с възторг единствено за физкултурният салон, игрите и господинът, така че поне си имаме любим предмет Mr. Green
Особената трудност както си и мислех са контактите с децата, казват че бил послушен повече от нужното - стоял си на чина, ако не го закачат, той не припарва до никого. Надявам се да се "поотвори" малко, защото ще си стои там встрани, което за мен е по - голям проблем от другото.

йоко, чудя се дали това с нашарените тетрадки няма да го обезвери. Ходи ли на занималня? Уморява ли се? Моят се уморява и когато е уморен не може да го накараш да "пише"внимателно, а почва да хлипа и като му кажа, че трябва да се постарае, все едно го връщам обратно  преди една две години, когато почнахме. Може и моливът (химикалът) да му е тънък, има специални тренажори и "удебелители" за молив/химикал, които улесняват писането. Не са и скъпи, а вършат работа. Моят може да пише само с определен вид химикал (обикновен от Джъмбо), с други не му се получава много добре и съм се запасила. С молив не му е приятно, но така иска госпожата и се съобразявам с това.
poppy-fairy, според мен закъснелият говор (независимо по какви причини) си оказва влияние върху социалното развитие на детето въобще, дори да компенсира, някак си остава една нотка. Ето моят, може, знае как, но е свикнал с ролята на неговорящ и гледащ от страни и трудно ще излезе от това амплоа при контактите с деца - с възрастни няма кой знае какви притеснения, но при връстниците изпитва не срам, а страх да им отговори....
Виж целия пост
# 245
Bencholino, явно моето дете е изключение, защото тя няма никакъв проблем със социалните умения. Изключително популярно дете е в класа и в парка, много бързо се сприятелява, канят я постоянно на партита, има много приятели и въобще не й дреме дали я разбират или не, никога не я е интересувало. Децата много я харесват, защото е много щура. Има по-добри социални умения от много деца в норма около нас. При моето дете проблем е концентрацията /не е толкова зле, но си го има/ , има още малко кусури в говора и сега писането виждам, че й е мнооооого трудно. Та до дете е явно.
Виж целия пост
# 246
Bencholino, явно моето дете е изключение, защото тя няма никакъв проблем със социалните умения. Изключително популярно дете е в класа и в парка, много бързо се сприятелява, канят я постоянно на партита, има много приятели и въобще не й дреме дали я разбират или не, никога не я е интересувало. Децата много я харесват, защото е много щура. Има по-добри социални умения от много деца в норма около нас. При моето дете проблем е концентрацията /не е толкова зле, но си го има/ , има още малко кусури в говора и сега писането виждам, че й е мнооооого трудно. Та до дете е явно.

Ооо, не е единствената Party, в класа на дребния има момченце, което не говори (въобще), но ги подърпва, ръкомаха, показва им с ръце и децата го приемат много добре. Мога да кажа, че в комуникацията е по - добре, въпреки липсата на говор. Общително е детето.
Да, зависи от детето - едни в едно са по-добри, други в други.
Виж целия пост
# 247
Здравейте група Simple Smile
При вашите деца случвало ли се е да не ви казват когато го удрят,например когато играе на пързалката сина ми няма защитна реакция когато го ударят по големите и го мисли за игра. Дори и на нас не иска да сподели,а сме свидетели на такива ситуации,обясняваме му,но той си мисли че ще му се караме ...така е и в детската градина мисли всичко за игра...

Иначе преди седмица пристигнаха резултатите от теста на коса....Под нормата са магнезия,селен,цинк и фосфор.Обаче резултатите пристигнаха без коментар от др Яско...и не знаем защо се е получило така.
Член съм в една група на родители на деца с проблеми в развитието. Казаха да започна с цинк и селен...след това да допълня и магнезия...не знам с кое да започна,като нямаме коментар по теста...
Виж целия пост
# 248
Razorgirl мога да ти препоръчам норвежко рибено масло от Хомеостаза. Напиши така в google и ще ти излезне информация. Ако имаш въпроси можеш да пишеш на дадения мейл, отговаря мед.лице и то доста адекватно. А относно нежеланието за повтаряне, същият беше и моя син. До 2,9 мес.нищо не повтаряше и имаше около 20 думи в речника си, елементарни. Тогава започнахме да посещаваме логопед, но не сме особенно редовни. От скоро повтаря почти всички думи, но моя съвет е в никакъв случай да не го насилваш, ще получиш обратния ефект. При нас какво проработи? Повтарянето и разбиването на думата на срички. Но това в процеса на говорене. Примерно вървим по улицата и виждаме куче. Аз казвам въодушевено„ Ихаа, виж виж какво куче, ку-че,го-ля-мо ку-че, куууу-чее”, и така до безкрайност и за каквото се сетиш. Прим. Дър-во, високо дъърр-вооо и т.н., в един момент започна да повтаря на срички и после казваше цялата дума. После разбра, че може и набра скорост. Днес напр.му обличах якето и ми каза„мамо вече зима”, което мн.ме зарадва. Още сме много много назад, но поне повтаря. Също четене на стихчета в рими и пеене на песнички.
Виж целия пост
# 249
Аз норвежкото на хомеостаза го изхвърлих,  кошмарен вкус,  детето почти повръщаше от него.
Виж целия пост
# 250
Аз норвежкото на хомеостаза го изхвърлих,  кошмарен вкус,  детето почти повръщаше от него.
Имам чувството, че говорим за различни неща. Аз почти не усещам вкус или мирис, лек аромат на лимон, но е мазничко естествено. Моят син има проблем и с храненето, не опитва нищо, менюто ни е до 4-5 неща, проблем, който борим, та той не пие дори лекарства, сироп за кашлица, витамини, но това без проблем слагам във фреша от пиртокал или др.сок и се изпива, абсолютно никакъв мирис не се усеща така. Вече е изпил 5 опаковки. Сега ще правя почивка.
Виж целия пост
# 251
Моят син също понякога крещи и се тръшка. Основно, когато не му даваме нещо. Не говори много и това му държание го отдавам в голяма степен на това, че не може да се изрази достатъчно добре с думи.

Не е точно така. Като дойдат думите, тръшкането става просто и в акомпанимента на думи хах.
Виж целия пост
# 252
Аз норвежкото на хомеостаза го изхвърлих,  кошмарен вкус,  детето почти повръщаше от него.
Имам чувството, че говорим за различни неща. Аз почти не усещам вкус или мирис, лек аромат на лимон, но е мазничко естествено. Моят син има проблем и с храненето, не опитва нищо, менюто ни е до 4-5 неща, проблем, който борим, та той не пие дори лекарства, сироп за кашлица, витамини, но това без проблем слагам във фреша от пиртокал или др.сок и се изпива, абсолютно никакъв мирис не се усеща така. Вече е изпил 5 опаковки. Сега ще правя почивка.
Едва ли говорим за различни неща. Аз го подарих на моя позната, и нейното дете не го понесе и замина в кофата.
Виж целия пост
# 253
Аз съм пробвала досега два вида на Беър Биолaджи и на Нордик Нечърълс. И от двете съм доволна, нямат неприятен вкус...първите на лимон, вторите на ягода. Мисля, че са и сред водещите производители в бранша, особено вторите са май номер едно в Сащ. Моя обаче не се влияе от вкуса....и горчивото течно витамин ц на ампула си пие без проблем, обяснила съм, че витамина се пие без значение вкуса и толкоз, после малко вода и готово. 
Виж целия пост
# 254
А има ли подходящ цинк за деца?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия